Fer-li front a cadenes de supermercats gegants com Mercadona o Consum no és un repte fàcil. Estos dos supermercats valencians tenen un públic fidel que amb el pas dels anys ha anat creixent i una imatge de marca amb molta credibilitat. Però si d'alguna cosa té idea José Canet és de no rendir-se mai i sobretot de dirigir i crear supermercats. El qui fora un dels líders d'expansió de les Tendes Vidal i posteriorment també impulsor de Kuups Design Internacional, qui ara és la societat que s'ha quedat gran part d'estes tendes, l'any 2013 va decidir trencar amb este projecte i apostar per la creació de la seua pròpia empresa: Family Cash. Tres anys després del seu naixement ja ha assaborit l'èxit i poc ha d'envejar als seus principals competidors. Es diu prompte però compta ja amb cinc tendes pròpies a Xàtiva, Torrent, Ontinyent, Alqueria de la Comtessa i Museros; i la seua facturació creix al 200% .
Family Cash, el supermercat valencià que en els seus tres anys de vida ha recorregut tot un camí exitós
Últimes notícies
Oratge
L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant
L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.
Esports
Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més
El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.
Successos
Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó
L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.
Comunitat Valenciana
32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana
El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.
Medi ambient
El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics
El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.
Cultura
Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or
El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània
Economia
El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions
El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.
Successos
1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó
La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.












