Fereix a un treballador en sorprendre’l robant en un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 34 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de ser sorprés quan robava a l’interior d’un supermercat. El sospitós espentà a diversos empleats, va atropellar a una dona i va ferir a un altre treballador en ser retingut.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del matí quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un supermercat de la localitat de Gandia, on tenien retingut a un home per robatori.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, on van localitzar a un home en el sòl retingut per un altre i van esbrinar que moments abans el sospitós havia intentat emportar-se una llanda de grans dimensions i en ser sorprés va intentar fugir, espentant a diversos empleats i atropellant a una dona d’avançada edat que va caure a terra. Finalment va ser retingut en l’exterior per un altre treballador al qual va lesionar colpejant-lo amb la llanda sostreta.

Després de les gestions pertinents els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Posteriorment en dependències policials van comprovar que recentment, després d’investigacions dels agents, li havien imputat nou furts comesos a Gandia, entre el mes d’abril del 2021 i març del 2022, la majoria en supermercats.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.