Fereix a un treballador en sorprendre’l robant en un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 34 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de ser sorprés quan robava a l’interior d’un supermercat. El sospitós espentà a diversos empleats, va atropellar a una dona i va ferir a un altre treballador en ser retingut.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del matí quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un supermercat de la localitat de Gandia, on tenien retingut a un home per robatori.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, on van localitzar a un home en el sòl retingut per un altre i van esbrinar que moments abans el sospitós havia intentat emportar-se una llanda de grans dimensions i en ser sorprés va intentar fugir, espentant a diversos empleats i atropellant a una dona d’avançada edat que va caure a terra. Finalment va ser retingut en l’exterior per un altre treballador al qual va lesionar colpejant-lo amb la llanda sostreta.

Després de les gestions pertinents els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Posteriorment en dependències policials van comprovar que recentment, després d’investigacions dels agents, li havien imputat nou furts comesos a Gandia, entre el mes d’abril del 2021 i març del 2022, la majoria en supermercats.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.