Fereix a un treballador en sorprendre’l robant en un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 34 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de ser sorprés quan robava a l’interior d’un supermercat. El sospitós espentà a diversos empleats, va atropellar a una dona i va ferir a un altre treballador en ser retingut.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del matí quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un supermercat de la localitat de Gandia, on tenien retingut a un home per robatori.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, on van localitzar a un home en el sòl retingut per un altre i van esbrinar que moments abans el sospitós havia intentat emportar-se una llanda de grans dimensions i en ser sorprés va intentar fugir, espentant a diversos empleats i atropellant a una dona d’avançada edat que va caure a terra. Finalment va ser retingut en l’exterior per un altre treballador al qual va lesionar colpejant-lo amb la llanda sostreta.

Després de les gestions pertinents els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Posteriorment en dependències policials van comprovar que recentment, després d’investigacions dels agents, li havien imputat nou furts comesos a Gandia, entre el mes d’abril del 2021 i març del 2022, la majoria en supermercats.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.