14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Fereix a un treballador en sorprendre’l robant en un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 34 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de ser sorprés quan robava a l’interior d’un supermercat. El sospitós espentà a diversos empleats, va atropellar a una dona i va ferir a un altre treballador en ser retingut.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del matí quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un supermercat de la localitat de Gandia, on tenien retingut a un home per robatori.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, on van localitzar a un home en el sòl retingut per un altre i van esbrinar que moments abans el sospitós havia intentat emportar-se una llanda de grans dimensions i en ser sorprés va intentar fugir, espentant a diversos empleats i atropellant a una dona d’avançada edat que va caure a terra. Finalment va ser retingut en l’exterior per un altre treballador al qual va lesionar colpejant-lo amb la llanda sostreta.

Després de les gestions pertinents els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Posteriorment en dependències policials van comprovar que recentment, després d’investigacions dels agents, li havien imputat nou furts comesos a Gandia, entre el mes d’abril del 2021 i març del 2022, la majoria en supermercats.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.