10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Una dona mor en ser atropellada en Xàtiva

 

Actualització 24/12/2020 a les 08.45 hores. La dona de 74 anys que va ser atropellada este dilluns en la localitat de Xàtiva, capital de la Costera (València), i que va acabar greument ferida, ha mort este dimarts en l’Hospital la Fe de València, a on estava ingressada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima va morir a les poques hores d’haver sigut traslladat a este hospital de la capital del Túria, ja que els equips mèdics no van poder salvar la seua vida.

 

Ferida greu en ser atropellada en Xàtiva

Este dilluns, cap a les 16.20 hores, una dona ha sigut atropellada en el carrer de la Ronda de la Sèquia de la Vila en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha traslladat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU). El seu equip mèdic ha assistit a la víctima, de 74 anys, per ferides greus.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’hospital Lluis Alcanyis de la ciutat. De moment, es desconeix l’estat actual de la víctima. 

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.