Una dona mor en ser atropellada en Xàtiva

 

Actualització 24/12/2020 a les 08.45 hores. La dona de 74 anys que va ser atropellada este dilluns en la localitat de Xàtiva, capital de la Costera (València), i que va acabar greument ferida, ha mort este dimarts en l’Hospital la Fe de València, a on estava ingressada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima va morir a les poques hores d’haver sigut traslladat a este hospital de la capital del Túria, ja que els equips mèdics no van poder salvar la seua vida.

 

Ferida greu en ser atropellada en Xàtiva

Este dilluns, cap a les 16.20 hores, una dona ha sigut atropellada en el carrer de la Ronda de la Sèquia de la Vila en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha traslladat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU). El seu equip mèdic ha assistit a la víctima, de 74 anys, per ferides greus.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’hospital Lluis Alcanyis de la ciutat. De moment, es desconeix l’estat actual de la víctima. 

Últimes notícies

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.