Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Una dona mor en ser atropellada en Xàtiva

 

Actualització 24/12/2020 a les 08.45 hores. La dona de 74 anys que va ser atropellada este dilluns en la localitat de Xàtiva, capital de la Costera (València), i que va acabar greument ferida, ha mort este dimarts en l’Hospital la Fe de València, a on estava ingressada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima va morir a les poques hores d’haver sigut traslladat a este hospital de la capital del Túria, ja que els equips mèdics no van poder salvar la seua vida.

 

Ferida greu en ser atropellada en Xàtiva

Este dilluns, cap a les 16.20 hores, una dona ha sigut atropellada en el carrer de la Ronda de la Sèquia de la Vila en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha traslladat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU). El seu equip mèdic ha assistit a la víctima, de 74 anys, per ferides greus.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’hospital Lluis Alcanyis de la ciutat. De moment, es desconeix l’estat actual de la víctima. 

Últimes notícies

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.