Anuncios

Una dona mor en ser atropellada en Xàtiva

 

Actualització 24/12/2020 a les 08.45 hores. La dona de 74 anys que va ser atropellada este dilluns en la localitat de Xàtiva, capital de la Costera (València), i que va acabar greument ferida, ha mort este dimarts en l’Hospital la Fe de València, a on estava ingressada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima va morir a les poques hores d’haver sigut traslladat a este hospital de la capital del Túria, ja que els equips mèdics no van poder salvar la seua vida.

Anuncios

 

Ferida greu en ser atropellada en Xàtiva

Este dilluns, cap a les 16.20 hores, una dona ha sigut atropellada en el carrer de la Ronda de la Sèquia de la Vila en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha traslladat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU). El seu equip mèdic ha assistit a la víctima, de 74 anys, per ferides greus.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’hospital Lluis Alcanyis de la ciutat. De moment, es desconeix l’estat actual de la víctima. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios