Ferida una menor en pegar-li en el cap una motxilla que va caure des d’un tercer pis en Alzira

La motxilla va caure des d’un tercer pis | Cedida

 

Este dissabte 29 de febrer, cap a les 17.30 hores de la vesprada, una xiqueta menor d’edat ha resultat ferida després de què li pegara en el cap una motxilla de deport que algun veí va tirar al carrer des d’un tercer pis en l’encreuament dels carrers de Salvador Santamaria i Felip II de la localitat d’Alzira, en la Ribera (València).

 

Segons informa ‘Levante EMV’, fins al lloc de l’accident es va mobilitzar una ambulància fins al lloc de l’accident, que va traslladar a la víctima fins a l’Hospital Universitari de la Ribera, qui presentava un esquinç cervical. Quan els fets van passar, la xiqueta anava amb el seu germà i el seu nóvio.

 

Van agarrar la motxilla i no la van ajudar

Una volta la motxilla li va pegar en el cap, la menor es va marejar i va caure a terra, sense arribar a perdre el coneixement. Darrere d’ella, hi havia dos persones que van agarrar la motxilla i, acte seguit, van entrar dins de l’edifici, sense anar a vore com estava la xiqueta.

 

Van ser uns veïns els que van traure una cadira per a que la menor es podara còmoda i un membre de la falla de Sant Judes, que estava desfilant en eixe moment, el que va avisar a la Policia Nacional i Local. Els agents van tocar a la casa des d’on havia caigut l’objecte, però no van obtindre cap resposta. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.