9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Una dona ferida és rescatada en el Cabeçó d’Or en Busot

 

Una dona ferida després de patir una caiguda ha sigut rescatada esta matinada de dilluns pels bombers quan es trobava en el Cabeçó d’Or de la localitat de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

El rescat ha començat ca a les 19.50 hores d’este diumenge i en un primer moment va anar un helicòpter alfa 1 que no va poder actuar per la nuvolositat i l’arribada de la nit, encara que va deixar al personal del rescat amb la víctima.

 

La dona havia caigut i presentava una fractura de cama i desplaçament d’os. Bombers del parc de Sant Vicent van procedir a estabilitzar-la i baixar-la per terra des del cim fins al cotxe sanitari –que la va portar a l’Hospital de Sant Joan– ,el que va suposar unes dos hores i mitja de trasllat a peu. Els bombers han donat per finalitzat el rescat a les 01.40 hores d’este dilluns.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.