18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Ferit en caure des d’un arbre en Vilanova de Castelló

Un dels arbres sobre el carrer Mestre Nicolau

Arxiu | Cedida

 

Este matí de dissabte, sobre les 12.00 hores, un xic, de 28 anys, ha resultat ferit en caure des d’un arbre mentres l’estava tallant en el seu xalet en la localitat de Vilanova de Castelló, en la comarca de la Ribera (València).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i quan han arribat, els equips mèdics han assistit a la víctima, qui presentava un politraumatisme.

 

Després de ser estabilitzat, el xic ha sigut traslladat en l’ambulància del SAMU fins a l’Hospital Lluís Alcanyís de la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València). A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.