17.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Ferit un ciclista en caure en Benissa

Ciclista

Ferit en caure amb la bici | Pixabay

 

Este matí de dimecres, cap a les 11.00 hores del matí, un ciclista ha caigut en el carrer del Salm de la localitat de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que l’home, de 58 anys, ha resultat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava un traumatisme en la cara i el coll i una fractura de clavícula.

 

Una volta ja estabilitzada la víctima, l’ambulància l’ha traslladada fins a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més-Compromís ha apel·lat a la militància i ha iniciat la precampanya per a retornar la dignitat a la política valenciana

La formació ha llançat la seua precampanya amb una crida a la militància per a reconstruir la confiança institucional i presentar-se com a alternativa d'esperança. L'acte, en el Aplec del Puig, ha honrat als qui van respondre a la dana del 29 d'octubre de 2024.

La Generalitat reforça la seguretat viària en la CV-219 a Chóvar amb voreres i mesures de calmat

La Generalitat ha iniciat obres en la CV-219 al seu pas per Chóvar per a protegir vianants i ciclistes amb voreres a banda i banda i mesures de calmat del trànsit. La intervenció, de 135.500 euros, inclou senyalització específica i un tram de 350 metres amb efecte túnel per a reduir la velocitat.

La Fe, unitat de referència en implants coclears infantils per a la Comunitat Valenciana

La Fe ha sigut designat unitat de referència d'implants coclears infantils per als pròxims cinc anys. El centre atén 50 menors a l'any i amplia indicacions.

Mazón respon a Sánchez: ‘l’indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor’

Carlos Mazón ha replicat a Pedro Sánchez amb un missatge en X en el qual l'acusa de buscar rèdit polític del dolor i de la tragèdia després de la DANA. Assenyala fallades d'organismes estatals i reclama ajudes i cooperació en la reconstrucció.

Mallorca i Llevant empaten 1-1 sota la pluja a Son Moix

Mallorca i Llevant van empatar 1-1 a Son Moix sota la pluja. Maffeo va igualar el gol inicial de Etta Eyong i Leo Román va evitar la derrota en el descompte.

Jutgen a Alacant a 18 d’una xarxa que proveïa drogues a britànics i clubs de cànnabis

Díhuit persones seran jutjades a Alacant per integrar presumptament una organització que cultivava marihuana i elaborava haixix i drogues sintètiques. La vista s'inicia demà i es prolongarà fins al dijous.

El Torneig ‘Tornem!’ plena de futbol l’aniversari de la DANA a Massanassa

El torneig 'Tornem!' convertix l'aniversari de la DANA en una jornada de futbol base i suport als afectats a Massanassa, amb seleccions sub12 i clubs valencians.

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.