27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Ferit en caure per un barranc en Benissa

Un home ha resultat ferit en caure per un Barranc en Benissa, en la Marina Alta (Alacant)

Barranc de Santa Anna | Google Maps

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este migdia de divendres 21 de febrer, cap a les 14.20 hores, un home, de 58 anys, ha caigut per un barranc en una zona pròxima a la vella granja escola de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La víctima ha resultat ferida en caure.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici Mèdic d’Ajuda Urgent (SAMU) i a un helicòpter per a assistir a la víctima, qui presentava un politraumatisme.

 

Una volta l’equip mèdic ha estabilitzat a l’home, l’helicòpter l’ha desplaçat fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.