16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Ferit un ciclista en xocar contra un cotxe en Museros

Ferit un ciclista en xocar contra un cotxe en Museros, en l'Horta (València)

La CV-32 al seu pas per Museros | Google Maps

 

Esta nit de dijous, sobre les 21.30 hores, s’ha produït un accident en xocar un cotxe i una bicicleta en la CV-32 a l’altura del municipi de Museros, en la comarca de l’Horta (València), en la que un home ha resultat ferit en caure de la bici després del xoc.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Quan han arribat, els equips mèdics han assistit a la víctima, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat en l’ambulància del SAMU fins a l’Hospital Clínic Universitari de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.

Quatre jornades de vaga mèdica culminen amb una manifestació a València

Les quatre jornades d'atur mèdic es tanquen amb una marxa a les 19.00 a València mentres Sanitat i els sindicats mantenen obertes les negociacions. Les parts mesuren el seguiment amb criteris distints i perfilen sis eixos per a l'acord.

Morant demana la dimissió del conseller de Sanitat i una auditoria urgent de l’Hospital del Vinalopó

Diana Morant ha exigit una auditoria urgent de l'Hospital del Vinalopó, gestionat per Ribera Salut, i ha demanat la dimissió del conseller Marciano Gómez. Denúncia que la pròrroga de la concessió agreuja retards i deriva pressió a l'Hospital General d'Elx.