8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Ferit greu un home a qui li ha caigut un aparador damunt en Castelló

Imagen de una ambulancia del SAMU

Una ambulància del SAMU ha atés al ferit | Agències

 

El dissabte a les 11.50 hores, un veí de Castelló de la Plana va acabar ferit molt greu després de patir un accident en sa casa. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), en una casa de l’avinguda de Ferrandis Salvador, un home de 72 anys va caure un bac i es va pegar un colp contra un aparador, cosa que li va obrir una ferida en la cama que li va fer perdre molta sang.

 

L’home va ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, ja que el Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) va poder recuperar-li les constants vitals, a pesar de què quan el van trobar en casa, l’home presentava una parada cardiorespiratòria. El pacient va quedar en observació en Urgències, segons informa ‘el Mediterráneo’.

Últimes notícies

Pérez Llorca coincidix amb el rei i demana diàleg davant la tensió que causa fastig

Pérez Llorca ha recolzat el missatge de Felip VI, advertint del fastig que provoca la tensió política i defenent el diàleg, el consens i l'enteniment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i sud de València i per neu a l’interior de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous avise groc per pluges intenses en el litoral nord d'Alacant i sud de València, i per nevades a l'interior nord de Castelló.

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.