Un ferit greu amb cremades en produir-se una explosió en una casa en Pilar de la Horadada

 

Un home ha resultat ferit per cremades de segon grau en el 45% del seu cos en una deflagració registrada en un domicili del carrer Rocamar de la localitat de Pilar de la Horadada, en la comarca del Baix Segura. L’home, de 64 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València en helicòpter.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU, ha informat que l’explosió s’ha registrat cap a les 12.20 hores del migdia d’este dimarts i que ha provocat a més la caiguda d’un mur.

 

Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic de la qual ha assistit a un home de 64 anys per cremades de segon grau en el 45% de la superfície corporal.

 

A primera hora d’esta vesprada, el ferit era traslladat en l’helicòpter medicalitzat de la Generalitat amb base en Alacant fins a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

Últimes notícies

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.

Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats

Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.