Un ferit greu amb cremades en produir-se una explosió en una casa en Pilar de la Horadada

 

Un home ha resultat ferit per cremades de segon grau en el 45% del seu cos en una deflagració registrada en un domicili del carrer Rocamar de la localitat de Pilar de la Horadada, en la comarca del Baix Segura. L’home, de 64 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València en helicòpter.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU, ha informat que l’explosió s’ha registrat cap a les 12.20 hores del migdia d’este dimarts i que ha provocat a més la caiguda d’un mur.

 

Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic de la qual ha assistit a un home de 64 anys per cremades de segon grau en el 45% de la superfície corporal.

 

A primera hora d’esta vesprada, el ferit era traslladat en l’helicòpter medicalitzat de la Generalitat amb base en Alacant fins a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.