Un adolescent ferit greu en caure en la Cova del Cavall d’Olocau

La cova de Shanidar, al Kurdistan

La víctima ha caigut en la Cova del Cavall d’Olocau  | Wikimedia Commons

 

Este dissabte de nit, cap a les 21.22 hores, s’ha produït un accident en el municipi d’Olocau, en la comarca del Camp del Túria (València). Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un adolescent ha quedat ferit en caure en la Cova del Cavall, una obertura que té 40 metres de desnivell.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Fins al lloc s’han desplaçat dotacions dels parcs de bombers de l’Eliana, un sergent de Paterna, el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) de Xàtiva i la brigada forestal del municipi afectat, Olocau. També ha calgut mobilitzar a la Brigada Forestal Nocturna d’Enguera perquè el trasllat del ferit s’ha fet a peu i per relleus, ja que la zona és molt escarpada.

 

Una volta alliberada la víctima, un xic de 19 anys, ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària. Desrpés de ser estabilitzat i rebre les primeres atencions per ferides diverses de caràcter greu ha sigut traslladat a l’hospital de la Fe de València en l’ambulància del SAMU. Es desconeix el motiu de l’accident.

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU