14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un adolescent ferit greu en caure en la Cova del Cavall d’Olocau

La cova de Shanidar, al Kurdistan

La víctima ha caigut en la Cova del Cavall d’Olocau  | Wikimedia Commons

 

Este dissabte de nit, cap a les 21.22 hores, s’ha produït un accident en el municipi d’Olocau, en la comarca del Camp del Túria (València). Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un adolescent ha quedat ferit en caure en la Cova del Cavall, una obertura que té 40 metres de desnivell.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Fins al lloc s’han desplaçat dotacions dels parcs de bombers de l’Eliana, un sergent de Paterna, el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) de Xàtiva i la brigada forestal del municipi afectat, Olocau. També ha calgut mobilitzar a la Brigada Forestal Nocturna d’Enguera perquè el trasllat del ferit s’ha fet a peu i per relleus, ja que la zona és molt escarpada.

 

Una volta alliberada la víctima, un xic de 19 anys, ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària. Desrpés de ser estabilitzat i rebre les primeres atencions per ferides diverses de caràcter greu ha sigut traslladat a l’hospital de la Fe de València en l’ambulància del SAMU. Es desconeix el motiu de l’accident.

 

 

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.