Un adolescent ferit greu en caure en la Cova del Cavall d’Olocau

La cova de Shanidar, al Kurdistan

La víctima ha caigut en la Cova del Cavall d’Olocau  | Wikimedia Commons

 

Este dissabte de nit, cap a les 21.22 hores, s’ha produït un accident en el municipi d’Olocau, en la comarca del Camp del Túria (València). Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un adolescent ha quedat ferit en caure en la Cova del Cavall, una obertura que té 40 metres de desnivell.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Fins al lloc s’han desplaçat dotacions dels parcs de bombers de l’Eliana, un sergent de Paterna, el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) de Xàtiva i la brigada forestal del municipi afectat, Olocau. També ha calgut mobilitzar a la Brigada Forestal Nocturna d’Enguera perquè el trasllat del ferit s’ha fet a peu i per relleus, ja que la zona és molt escarpada.

 

Una volta alliberada la víctima, un xic de 19 anys, ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària. Desrpés de ser estabilitzat i rebre les primeres atencions per ferides diverses de caràcter greu ha sigut traslladat a l’hospital de la Fe de València en l’ambulància del SAMU. Es desconeix el motiu de l’accident.

 

 

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.