Un adolescent ferit greu en caure en la Cova del Cavall d’Olocau

La cova de Shanidar, al Kurdistan

La víctima ha caigut en la Cova del Cavall d’Olocau  | Wikimedia Commons

 

Este dissabte de nit, cap a les 21.22 hores, s’ha produït un accident en el municipi d’Olocau, en la comarca del Camp del Túria (València). Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un adolescent ha quedat ferit en caure en la Cova del Cavall, una obertura que té 40 metres de desnivell.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Fins al lloc s’han desplaçat dotacions dels parcs de bombers de l’Eliana, un sergent de Paterna, el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) de Xàtiva i la brigada forestal del municipi afectat, Olocau. També ha calgut mobilitzar a la Brigada Forestal Nocturna d’Enguera perquè el trasllat del ferit s’ha fet a peu i per relleus, ja que la zona és molt escarpada.

 

Una volta alliberada la víctima, un xic de 19 anys, ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària. Desrpés de ser estabilitzat i rebre les primeres atencions per ferides diverses de caràcter greu ha sigut traslladat a l’hospital de la Fe de València en l’ambulància del SAMU. Es desconeix el motiu de l’accident.

 

 

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.