Un ferit en un accident entre dos camions en l’A-31 en Villena

A-31 a l'altura de Villena

Un accident ha obligat a tallar totalment l’A-31 en Villena | DGT

Un accident entre dos camions a primera hora d’este matí de dimecres, a les 6.30 hores, ha obligat a tallar l’A-31 al seu pas per Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT).

 

A estes hores, el trànsit ja s’ha restablert de nou, encara que hi ha una retenció de sis quilòmetres, entre els quilòmetres 188 i 182 en direcció cap a Alacant, ja que l’accident ha obligat a tallar totalment la via durant més d’una hora.

 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha traslladat fins al lloc dels fets i el seu equip mèdic ha atés a un home, de 43 anys, per politraumatisme. Després, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital d’Elda, mentres que l’altre camioner, de 51 anys, ha resultat il·lés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.