Un ferit en un accident entre dos camions en l’A-31 en Villena

A-31 a l'altura de Villena

Un accident ha obligat a tallar totalment l’A-31 en Villena | DGT

Un accident entre dos camions a primera hora d’este matí de dimecres, a les 6.30 hores, ha obligat a tallar l’A-31 al seu pas per Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT).

 

A estes hores, el trànsit ja s’ha restablert de nou, encara que hi ha una retenció de sis quilòmetres, entre els quilòmetres 188 i 182 en direcció cap a Alacant, ja que l’accident ha obligat a tallar totalment la via durant més d’una hora.

 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha traslladat fins al lloc dels fets i el seu equip mèdic ha atés a un home, de 43 anys, per politraumatisme. Després, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital d’Elda, mentres que l’altre camioner, de 51 anys, ha resultat il·lés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.