13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Dos ferits en un accident de trànsit en Castelló

Este dilluns, 31 d’agost, cap a les 12.50 hores, un home i una dona han resultat ferits després de xocar amb els seus respectius cotxes en la intersecció entre els carrers de Carlos Fabra Andrés i el de Calderón de la Barca, en Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa del fort impacte de l’accident de trànsit, ha bolcat un dels cotxes implicats en l’accident. Tal com han confirmat fonts de la Policía Local de Castelló al citat mitjà, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha assistit als ferits.

 

Després de ser estabilitzats els dos ferits, l’home i la dona han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les víctimes de l’accident, ja que es troben en pronòstic reservat.

La ingesta d’alcohol, causa descartada de l’accident

Segons han explicat diferents agents, cap dels dos conductors ferits ha presentat símptomes d’haver ingerit alcohol o drogues abans que es produïra l’accident. De fet, la dona, que anava conduint el cotxe que ha bolcat, ha pogut eixir pel seu propi peu, ja que no ha quedat atrapada dins del vehicle.

 

A causa de la gravetat de l’accident, han acudit fins al lloc dels fets els bombers de l’Ajuntament de Castelló per a netejar la calçada. D’altra banda, la Policia ha sigut l’encarregada de regular el trànsit i prendre dades a les víctimes de l’accident.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.