Dos ferits en un accident de trànsit en Castelló

Este dilluns, 31 d’agost, cap a les 12.50 hores, un home i una dona han resultat ferits després de xocar amb els seus respectius cotxes en la intersecció entre els carrers de Carlos Fabra Andrés i el de Calderón de la Barca, en Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa del fort impacte de l’accident de trànsit, ha bolcat un dels cotxes implicats en l’accident. Tal com han confirmat fonts de la Policía Local de Castelló al citat mitjà, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha assistit als ferits.

 

Després de ser estabilitzats els dos ferits, l’home i la dona han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les víctimes de l’accident, ja que es troben en pronòstic reservat.

La ingesta d’alcohol, causa descartada de l’accident

Segons han explicat diferents agents, cap dels dos conductors ferits ha presentat símptomes d’haver ingerit alcohol o drogues abans que es produïra l’accident. De fet, la dona, que anava conduint el cotxe que ha bolcat, ha pogut eixir pel seu propi peu, ja que no ha quedat atrapada dins del vehicle.

 

A causa de la gravetat de l’accident, han acudit fins al lloc dels fets els bombers de l’Ajuntament de Castelló per a netejar la calçada. D’altra banda, la Policia ha sigut l’encarregada de regular el trànsit i prendre dades a les víctimes de l’accident.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.