Dos ferits en un accident de trànsit en Castelló

Este dilluns, 31 d’agost, cap a les 12.50 hores, un home i una dona han resultat ferits després de xocar amb els seus respectius cotxes en la intersecció entre els carrers de Carlos Fabra Andrés i el de Calderón de la Barca, en Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa del fort impacte de l’accident de trànsit, ha bolcat un dels cotxes implicats en l’accident. Tal com han confirmat fonts de la Policía Local de Castelló al citat mitjà, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha assistit als ferits.

 

Després de ser estabilitzats els dos ferits, l’home i la dona han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les víctimes de l’accident, ja que es troben en pronòstic reservat.

La ingesta d’alcohol, causa descartada de l’accident

Segons han explicat diferents agents, cap dels dos conductors ferits ha presentat símptomes d’haver ingerit alcohol o drogues abans que es produïra l’accident. De fet, la dona, que anava conduint el cotxe que ha bolcat, ha pogut eixir pel seu propi peu, ja que no ha quedat atrapada dins del vehicle.

 

A causa de la gravetat de l’accident, han acudit fins al lloc dels fets els bombers de l’Ajuntament de Castelló per a netejar la calçada. D’altra banda, la Policia ha sigut l’encarregada de regular el trànsit i prendre dades a les víctimes de l’accident.

Últimes notícies

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.