Tres ferits en dos accidents de cotxe amb porcs senglars implicats en la província de Castelló

 

La província de Castelló ha registrat este cap de setmana dos accidents de trànsit amb senglars implicats, que han deixat tres persones ferides, totes elles de caràcter lleu, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El primer incident ha ocorregut cap a les 23.02 del divendres, en el quilòmetre un de la carretera CV-149, que unix Castelló amb Benicàssim, en la Plana Alta. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, que ha traslladat a un xic de 27 anys i una xica de 25 anys a l’Hospital General, en principi amb pronòstic lleu.

 

En la mateixa nit, però en la N-238 a l’altura de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un altre cotxe ha patit un accident relacionat amb un altre proc senglar. Ha sigut cap a les 00.41 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat un SVB, que ha atés in situ a una dona de 40 anys amb lesions lleus.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.