Tres ferits en dos accidents de cotxe amb porcs senglars implicats en la província de Castelló

 

La província de Castelló ha registrat este cap de setmana dos accidents de trànsit amb senglars implicats, que han deixat tres persones ferides, totes elles de caràcter lleu, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El primer incident ha ocorregut cap a les 23.02 del divendres, en el quilòmetre un de la carretera CV-149, que unix Castelló amb Benicàssim, en la Plana Alta. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, que ha traslladat a un xic de 27 anys i una xica de 25 anys a l’Hospital General, en principi amb pronòstic lleu.

 

En la mateixa nit, però en la N-238 a l’altura de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un altre cotxe ha patit un accident relacionat amb un altre proc senglar. Ha sigut cap a les 00.41 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat un SVB, que ha atés in situ a una dona de 40 anys amb lesions lleus.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.