Tres ferits en dos accidents de cotxe amb porcs senglars implicats en la província de Castelló

 

La província de Castelló ha registrat este cap de setmana dos accidents de trànsit amb senglars implicats, que han deixat tres persones ferides, totes elles de caràcter lleu, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El primer incident ha ocorregut cap a les 23.02 del divendres, en el quilòmetre un de la carretera CV-149, que unix Castelló amb Benicàssim, en la Plana Alta. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, que ha traslladat a un xic de 27 anys i una xica de 25 anys a l’Hospital General, en principi amb pronòstic lleu.

 

En la mateixa nit, però en la N-238 a l’altura de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un altre cotxe ha patit un accident relacionat amb un altre proc senglar. Ha sigut cap a les 00.41 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat un SVB, que ha atés in situ a una dona de 40 anys amb lesions lleus.

Últimes notícies

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.