Tres ferits en dos accidents de cotxe amb porcs senglars implicats en la província de Castelló

 

La província de Castelló ha registrat este cap de setmana dos accidents de trànsit amb senglars implicats, que han deixat tres persones ferides, totes elles de caràcter lleu, segons ha indicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El primer incident ha ocorregut cap a les 23.02 del divendres, en el quilòmetre un de la carretera CV-149, que unix Castelló amb Benicàssim, en la Plana Alta. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU, que ha traslladat a un xic de 27 anys i una xica de 25 anys a l’Hospital General, en principi amb pronòstic lleu.

 

En la mateixa nit, però en la N-238 a l’altura de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un altre cotxe ha patit un accident relacionat amb un altre proc senglar. Ha sigut cap a les 00.41 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat un SVB, que ha atés in situ a una dona de 40 anys amb lesions lleus.

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.