11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mor un home en incendiar-se la seua casa en Alacant

 

Actualització 31/03/2021 a les 21.00 hores. El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que el xalet de Busot ha quedat totalment afectat per les flames i s’ha enfonsat el sostre

 

D’altra banda, una persona ha mort a conseqüència de l’incendi. Es tracta d’un home de 60 anys amb una tetraplegia que ha mort durant l’incendi de la seua casa. Afortunadament, el cos de bombers ha pogut evacuar a un altre home i una dona, ferits per inhalació de fum. Tots dos són familiars del mort i cuidaven d’ell donat el seu estat de dependència.

 

Dos ferits per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Alacant

Esta vesprada de dimecres, cap a les 15.30 hores, s’ha produït un incendi en un xalet en la partida Llano Sebastian, en el terme municipal de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que dos persones: un home de 47 anys i una dona de 46 s’han vist afectades pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘incendi una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les víctimes per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Últimes notícies

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.