Mor un home en incendiar-se la seua casa en Alacant

 

Actualització 31/03/2021 a les 21.00 hores. El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que el xalet de Busot ha quedat totalment afectat per les flames i s’ha enfonsat el sostre

 

D’altra banda, una persona ha mort a conseqüència de l’incendi. Es tracta d’un home de 60 anys amb una tetraplegia que ha mort durant l’incendi de la seua casa. Afortunadament, el cos de bombers ha pogut evacuar a un altre home i una dona, ferits per inhalació de fum. Tots dos són familiars del mort i cuidaven d’ell donat el seu estat de dependència.

 

Dos ferits per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Alacant

Esta vesprada de dimecres, cap a les 15.30 hores, s’ha produït un incendi en un xalet en la partida Llano Sebastian, en el terme municipal de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que dos persones: un home de 47 anys i una dona de 46 s’han vist afectades pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘incendi una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les víctimes per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Últimes notícies

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.