Mor un home en incendiar-se la seua casa en Alacant

 

Actualització 31/03/2021 a les 21.00 hores. El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que el xalet de Busot ha quedat totalment afectat per les flames i s’ha enfonsat el sostre

 

D’altra banda, una persona ha mort a conseqüència de l’incendi. Es tracta d’un home de 60 anys amb una tetraplegia que ha mort durant l’incendi de la seua casa. Afortunadament, el cos de bombers ha pogut evacuar a un altre home i una dona, ferits per inhalació de fum. Tots dos són familiars del mort i cuidaven d’ell donat el seu estat de dependència.

 

Dos ferits per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Alacant

Esta vesprada de dimecres, cap a les 15.30 hores, s’ha produït un incendi en un xalet en la partida Llano Sebastian, en el terme municipal de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que dos persones: un home de 47 anys i una dona de 46 s’han vist afectades pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘incendi una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les víctimes per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.