Mor un home en incendiar-se la seua casa en Alacant

 

Actualització 31/03/2021 a les 21.00 hores. El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que el xalet de Busot ha quedat totalment afectat per les flames i s’ha enfonsat el sostre

 

D’altra banda, una persona ha mort a conseqüència de l’incendi. Es tracta d’un home de 60 anys amb una tetraplegia que ha mort durant l’incendi de la seua casa. Afortunadament, el cos de bombers ha pogut evacuar a un altre home i una dona, ferits per inhalació de fum. Tots dos són familiars del mort i cuidaven d’ell donat el seu estat de dependència.

 

Dos ferits per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Alacant

Esta vesprada de dimecres, cap a les 15.30 hores, s’ha produït un incendi en un xalet en la partida Llano Sebastian, en el terme municipal de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que dos persones: un home de 47 anys i una dona de 46 s’han vist afectades pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘incendi una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les víctimes per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.