Mor un home en incendiar-se la seua casa en Alacant

 

Actualització 31/03/2021 a les 21.00 hores. El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que el xalet de Busot ha quedat totalment afectat per les flames i s’ha enfonsat el sostre

 

D’altra banda, una persona ha mort a conseqüència de l’incendi. Es tracta d’un home de 60 anys amb una tetraplegia que ha mort durant l’incendi de la seua casa. Afortunadament, el cos de bombers ha pogut evacuar a un altre home i una dona, ferits per inhalació de fum. Tots dos són familiars del mort i cuidaven d’ell donat el seu estat de dependència.

 

Dos ferits per inhalació de fum en un incendi d’una casa en Alacant

Esta vesprada de dimecres, cap a les 15.30 hores, s’ha produït un incendi en un xalet en la partida Llano Sebastian, en el terme municipal de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que dos persones: un home de 47 anys i una dona de 46 s’han vist afectades pel fum.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘incendi una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les víctimes per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Últimes notícies

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.

Detonats 68 projectils de la Guerra Civil trobats a Villores

La Guàrdia Civil ha fet esclatar de manera controlada 68 projectils de la Guerra Civil localitzats a Villores (Castelló), que mantenien intacta la seua capacitat destructiva malgrat l’avançat deteriorament.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.