8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Ferits dos bombers durant l’extinció d’un incendi en l’Hospital General d’Alacant

Bombers Hospital Alacant

Els bombers ferits després de l’actuació en l’Hospital d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Dos bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han resultat ferits esta matinada per colps de calor i estrés tèrmic durant l’extinció d’un incendi que ha afectat la segona planta de l’Hospital General d’Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat este dilluns.

 

Els dos formaven part de l’operatiu de 17 efectius que han actuat en l’extinció de l’incendi en la zona polivalent de l’Hospital General, sense que fora necessari desallotjar la zona.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 5.20 hores. En una primera intervenció es van tallar els accessos i els ascensors per a controlar les flames, fins a localitzar el focus en una zona de la segona planta. Un altre grup de bombers va muntar diverses línies d’aigua per a atacar l’incendi per l’interior.

 

L’incendi, que podria ser elèctric, ha sigut controlat en només mitja hora «de manera ràpida i efectiva». Els bombers han hagut de trencar les finestres per a ventilar el lloc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.