Ferits dos bombers durant l’extinció d’un incendi en l’Hospital General d’Alacant

Bombers Hospital Alacant

Els bombers ferits després de l’actuació en l’Hospital d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Dos bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han resultat ferits esta matinada per colps de calor i estrés tèrmic durant l’extinció d’un incendi que ha afectat la segona planta de l’Hospital General d’Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat este dilluns.

 

Els dos formaven part de l’operatiu de 17 efectius que han actuat en l’extinció de l’incendi en la zona polivalent de l’Hospital General, sense que fora necessari desallotjar la zona.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 5.20 hores. En una primera intervenció es van tallar els accessos i els ascensors per a controlar les flames, fins a localitzar el focus en una zona de la segona planta. Un altre grup de bombers va muntar diverses línies d’aigua per a atacar l’incendi per l’interior.

 

L’incendi, que podria ser elèctric, ha sigut controlat en només mitja hora «de manera ràpida i efectiva». Els bombers han hagut de trencar les finestres per a ventilar el lloc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.