Ferits dos bombers durant l’extinció d’un incendi en l’Hospital General d’Alacant

Bombers Hospital Alacant

Els bombers ferits després de l’actuació en l’Hospital d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

 

Dos bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han resultat ferits esta matinada per colps de calor i estrés tèrmic durant l’extinció d’un incendi que ha afectat la segona planta de l’Hospital General d’Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat este dilluns.

 

Els dos formaven part de l’operatiu de 17 efectius que han actuat en l’extinció de l’incendi en la zona polivalent de l’Hospital General, sense que fora necessari desallotjar la zona.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 5.20 hores. En una primera intervenció es van tallar els accessos i els ascensors per a controlar les flames, fins a localitzar el focus en una zona de la segona planta. Un altre grup de bombers va muntar diverses línies d’aigua per a atacar l’incendi per l’interior.

 

L’incendi, que podria ser elèctric, ha sigut controlat en només mitja hora «de manera ràpida i efectiva». Els bombers han hagut de trencar les finestres per a ventilar el lloc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.