Quatre ferits i tres detinguts en un apunyalament en una discoteca de València

 

Quatre ferits i tres detinguts en una baralla en una discoteca de València. Els fets s’han produït cap a les 5 de la matinada de dissabte, quan dos grups de jóvens han començat a discutir per un presumpte assetjament a una xica dins del local.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, després de què el personal de seguretat els fera fora del local de l’avinguda del Cid, els xics continuaren a la baralla en ple carrer, amb navalles, botelles i puntades. Com a conseqüència, quatre persones han resultat ferides per arma blanca.

 

Les víctimes han sigut les que han avisat a la Policia Local, que patrullava per la zona. Els agents han avisat a altres patrulles i ha començat una persecució pels carrers dels voltants, que ha acabat amb la detenció de tres xics de diferents nacionalitats i d’entre 23 i 31 anys.

 

Els ferits han hagut de rebre assistència sanitària, mentres que un d’ells, que ha patit una ferida en la panxa, ha acudit pel seu mateix peu a l’hospital General, acompanyat de la seua parella, que també ha acabat ferida.

 

D’altra banda, la Policia ha trobat una de les navalles utilitzades en la baralla en un contenidor de vidre, que ha sigut arreplegada com a prova. Els detinguts han sigut traslladats a la comissaria de Sapadors per a passar a disposició judicial.

Últimes notícies

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.