Quatre ferits i tres detinguts en un apunyalament en una discoteca de València

 

Quatre ferits i tres detinguts en una baralla en una discoteca de València. Els fets s’han produït cap a les 5 de la matinada de dissabte, quan dos grups de jóvens han començat a discutir per un presumpte assetjament a una xica dins del local.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, després de què el personal de seguretat els fera fora del local de l’avinguda del Cid, els xics continuaren a la baralla en ple carrer, amb navalles, botelles i puntades. Com a conseqüència, quatre persones han resultat ferides per arma blanca.

 

Les víctimes han sigut les que han avisat a la Policia Local, que patrullava per la zona. Els agents han avisat a altres patrulles i ha començat una persecució pels carrers dels voltants, que ha acabat amb la detenció de tres xics de diferents nacionalitats i d’entre 23 i 31 anys.

 

Els ferits han hagut de rebre assistència sanitària, mentres que un d’ells, que ha patit una ferida en la panxa, ha acudit pel seu mateix peu a l’hospital General, acompanyat de la seua parella, que també ha acabat ferida.

 

D’altra banda, la Policia ha trobat una de les navalles utilitzades en la baralla en un contenidor de vidre, que ha sigut arreplegada com a prova. Els detinguts han sigut traslladats a la comissaria de Sapadors per a passar a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.