Quatre ferits i tres detinguts en un apunyalament en una discoteca de València

 

Quatre ferits i tres detinguts en una baralla en una discoteca de València. Els fets s’han produït cap a les 5 de la matinada de dissabte, quan dos grups de jóvens han començat a discutir per un presumpte assetjament a una xica dins del local.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, després de què el personal de seguretat els fera fora del local de l’avinguda del Cid, els xics continuaren a la baralla en ple carrer, amb navalles, botelles i puntades. Com a conseqüència, quatre persones han resultat ferides per arma blanca.

 

Les víctimes han sigut les que han avisat a la Policia Local, que patrullava per la zona. Els agents han avisat a altres patrulles i ha començat una persecució pels carrers dels voltants, que ha acabat amb la detenció de tres xics de diferents nacionalitats i d’entre 23 i 31 anys.

 

Els ferits han hagut de rebre assistència sanitària, mentres que un d’ells, que ha patit una ferida en la panxa, ha acudit pel seu mateix peu a l’hospital General, acompanyat de la seua parella, que també ha acabat ferida.

 

D’altra banda, la Policia ha trobat una de les navalles utilitzades en la baralla en un contenidor de vidre, que ha sigut arreplegada com a prova. Els detinguts han sigut traslladats a la comissaria de Sapadors per a passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.