La Fiscalia demana 12 anys de presó per a l’home que abusà de la filla menor de la seua netejadora

Un home, de 57 anys, s’enfronta a una condemna de 12 anys de presó per haver abusat, presumptament, d’una de les filles de la seua exnetejadora, de 14 anys d’edat, mentres cuidava d’ella. El juí per estos fets ha començat este dilluns en la secció tercera.

 

L’acusat va contractar a la mare de la víctima com a netejadora de sa casa en 2008 i, encara que la relació laboral va acabar en 2010, entre els dos es va crear una relació d’amistat. A partir de 2014 i a causa de la relació, l’acusat cuidava de les cinc filles —a una d’elles l’havia apadrinat— quan sa mare estava treballant, sempre segons el relat del Ministeri Públic.

 

En agost de 2017, una de les voltes que es va quedar a cuidar de les filles, es va oferir a donar-li un massatge en el coll a una d’elles, de 14 anys, i va començar a acariciar-la de tal forma que la menor es va sentir incòmoda i se’n va anar. En algunes ocasions més, durant l’estiu de 2017, es va arrimar, presumptament, a la mateixa menor per a tocar-la amb ànim sexual.

 

En conseqüència, el fiscal reclama una condemna de 12 anys per un delicte continuat d’abús sexual a una menor de 14 anys i demana que s’impose a l’acusat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima o comunicar-se amb ella durant 14 anys. A més d’una indemnització de 20.000 euros per a la víctima pels danys morals patits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.