El foc ha cremat un 3% del paratge natural de las Hoces del Cabriel

Aquest matí, dotacions de bombers i brigades forestals romanen treballant en la zona de l’incendi forestal de Venta del Moro, que evoluciona favorablement, segons ha informat el ‘112 Comunitat Valenciana’.

Al voltant de les 7 hores d’aquesta jornada treballaven sobre el terreny cinc dotacions de bombers i cinc brigades forestals. A més, s’han incorporat altres mitjans com quatre unitats de bombers forestals de la Generalitat i dos autobombes. A les 9 hores ha eixit un helicòpter a la zona.

Es preveu que el foc que ha afectat Venta del Moro (Plana d’Utiel-Requena) puga donar-se per estabilitzat aquest mateix dijous. En les últimes hores no hi ha hagut rebrots i no queda flama des de les 18 hores de la vesprada del dimarts.

L’incendi forestal es va declarar diumenge passat i ha devorat en total 1.300 hectàrees de terreny, sobretot de pins i matolls. Un miler pertanyen al parc natural de las Hoces del Cabriel.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha confirmat que s’ha cremat un 3% del paratge, però afortunadament les flames no han aconseguit arribar a la zona de més alta protecció, la reserva de la biosfera declarada per la Unesco.

Durant la matinada 75 efectius han continuat refredant els punts calents del perímetre que s’han anat detectant a través d’un dron dotat amb una càmera d’infrarojos.

Últimes notícies

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.