El foc ha cremat un 3% del paratge natural de las Hoces del Cabriel

Aquest matí, dotacions de bombers i brigades forestals romanen treballant en la zona de l’incendi forestal de Venta del Moro, que evoluciona favorablement, segons ha informat el ‘112 Comunitat Valenciana’.

Al voltant de les 7 hores d’aquesta jornada treballaven sobre el terreny cinc dotacions de bombers i cinc brigades forestals. A més, s’han incorporat altres mitjans com quatre unitats de bombers forestals de la Generalitat i dos autobombes. A les 9 hores ha eixit un helicòpter a la zona.

Es preveu que el foc que ha afectat Venta del Moro (Plana d’Utiel-Requena) puga donar-se per estabilitzat aquest mateix dijous. En les últimes hores no hi ha hagut rebrots i no queda flama des de les 18 hores de la vesprada del dimarts.

L’incendi forestal es va declarar diumenge passat i ha devorat en total 1.300 hectàrees de terreny, sobretot de pins i matolls. Un miler pertanyen al parc natural de las Hoces del Cabriel.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha confirmat que s’ha cremat un 3% del paratge, però afortunadament les flames no han aconseguit arribar a la zona de més alta protecció, la reserva de la biosfera declarada per la Unesco.

Durant la matinada 75 efectius han continuat refredant els punts calents del perímetre que s’han anat detectant a través d’un dron dotat amb una càmera d’infrarojos.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.