Un forense expert en ossos analitzarà les possibles restes de Marta Calvo

Marta Calvo, desapareguda el 7 de novembre a Manuel (València)

Dilluns es reprenen les faenes de busca de les restes de Marta Calvo | Facebook (Marta Calvo)

 

Un forense expert en l’estudi d’ossos investigarà les restes del cos de Marta Calvo que puguen trobar a partir d’este dilluns en l’abocador de Dos Aguas, en la comarca de la Foia de Buñol (València), després de què s’anul·lara el dispositiu de busca els dies passats a causa del temporal.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’Institut de Medicina Legal (IML) de València ha elegit a esta figura després de què es demanara des del jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, que porta la investigació. Açò respon a una petició de la Guàrdia Civil, que fins ara només havia pogut fer consultes de forma menys oficial. Amb la designació d’este professional es donarà més cobertura judicial a la pràctica.

 

Sense notícies de les restes del seu cos

I és que fins al moment no es té cap notícia de la desapareguda, ja que no s’han trobat cap classe de restes en l’abocador, només ossos d’animals. A demés, el temporal que ha afectat el territori valencià els últims dies ha retardat encara més les faenes de busca. Tot i això, els agents de la Guàrdia Civil tenen previst continuar treballant en la zona durant el pròxim mes, com a mínim.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.