Un forense expert en ossos analitzarà les possibles restes de Marta Calvo

Marta Calvo, desapareguda el 7 de novembre a Manuel (València)

Dilluns es reprenen les faenes de busca de les restes de Marta Calvo | Facebook (Marta Calvo)

 

Un forense expert en l’estudi d’ossos investigarà les restes del cos de Marta Calvo que puguen trobar a partir d’este dilluns en l’abocador de Dos Aguas, en la comarca de la Foia de Buñol (València), després de què s’anul·lara el dispositiu de busca els dies passats a causa del temporal.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’Institut de Medicina Legal (IML) de València ha elegit a esta figura després de què es demanara des del jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, que porta la investigació. Açò respon a una petició de la Guàrdia Civil, que fins ara només havia pogut fer consultes de forma menys oficial. Amb la designació d’este professional es donarà més cobertura judicial a la pràctica.

 

Sense notícies de les restes del seu cos

I és que fins al moment no es té cap notícia de la desapareguda, ja que no s’han trobat cap classe de restes en l’abocador, només ossos d’animals. A demés, el temporal que ha afectat el territori valencià els últims dies ha retardat encara més les faenes de busca. Tot i això, els agents de la Guàrdia Civil tenen previst continuar treballant en la zona durant el pròxim mes, com a mínim.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol