Un forense expert en ossos analitzarà les possibles restes de Marta Calvo

Marta Calvo, desapareguda el 7 de novembre a Manuel (València)

Dilluns es reprenen les faenes de busca de les restes de Marta Calvo | Facebook (Marta Calvo)

 

Un forense expert en l’estudi d’ossos investigarà les restes del cos de Marta Calvo que puguen trobar a partir d’este dilluns en l’abocador de Dos Aguas, en la comarca de la Foia de Buñol (València), després de què s’anul·lara el dispositiu de busca els dies passats a causa del temporal.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’Institut de Medicina Legal (IML) de València ha elegit a esta figura després de què es demanara des del jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, que porta la investigació. Açò respon a una petició de la Guàrdia Civil, que fins ara només havia pogut fer consultes de forma menys oficial. Amb la designació d’este professional es donarà més cobertura judicial a la pràctica.

 

Sense notícies de les restes del seu cos

I és que fins al moment no es té cap notícia de la desapareguda, ja que no s’han trobat cap classe de restes en l’abocador, només ossos d’animals. A demés, el temporal que ha afectat el territori valencià els últims dies ha retardat encara més les faenes de busca. Tot i això, els agents de la Guàrdia Civil tenen previst continuar treballant en la zona durant el pròxim mes, com a mínim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.