11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Fotur espera “molt bons resultats” en Cap d’Any en locals d’oci, amb festes que van de 10 a 155 euros

La Federació d'Oci i Turisme de la Comunitat Valenciana (FOTUR) espera obtenir "molt bons resultats" en Cap d'Any amb molta afluència de públic i diferents varietats de festes que ofereixen ofertes des dels 10 als 154 euros. Quant a l'oferta de pubs de València i província (AEPUB), els preus de les festes van des dels 10 euros (entrada i consumició), als 15 euros amb copa i cotillón. Açò inclou copa de cava, consumició, catering d'entrepans i canapès i borsa de cotillón, a més de música i animació. 

L'oferta dels pubs, amb festes que poden durar fins a les 5 de la matinada, se situa en una forqueta que oscil·la entre els 10 euros i els 25 euros, inclosa la consumició i el cotillón. Alguns inclouen sopar catering per un preu de 50 euros i hi ha grups d'amics que opten per llogar el local complet per a celebrar festes privades amb tots els serveis. 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.