11 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Fotur espera “molt bons resultats” en Cap d’Any en locals d’oci, amb festes que van de 10 a 155 euros

La Federació d'Oci i Turisme de la Comunitat Valenciana (FOTUR) espera obtenir "molt bons resultats" en Cap d'Any amb molta afluència de públic i diferents varietats de festes que ofereixen ofertes des dels 10 als 154 euros. Quant a l'oferta de pubs de València i província (AEPUB), els preus de les festes van des dels 10 euros (entrada i consumició), als 15 euros amb copa i cotillón. Açò inclou copa de cava, consumició, catering d'entrepans i canapès i borsa de cotillón, a més de música i animació. 

L'oferta dels pubs, amb festes que poden durar fins a les 5 de la matinada, se situa en una forqueta que oscil·la entre els 10 euros i els 25 euros, inclosa la consumició i el cotillón. Alguns inclouen sopar catering per un preu de 50 euros i hi ha grups d'amics que opten per llogar el local complet per a celebrar festes privades amb tots els serveis. 

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.