Detenen una dona francesa a Alacant per sostracció de menors

 

Agents de la Policia Nacional han detingut dos persones per tenir pendents causes a diferents països sobre els quals pesaven ordres internacionals i europees de per extradició que estaven establerts en diferents localitats de la província on s’havien ocultat.

Grups especialitzats de la Policia Nacional s’encarreguen de la localització i la detenció d’estos fugitius que s’estableixen al nostre país per evadir-se de la justícia dels països on han perpetrat els delictes.

Han de ser agents altament qualificats en estes funcions, ja que estos fugitius, solen prendre fortes mesures d’autoprotecció a la seua rutina diària tot i portar una aparent vida «normal» a la nostra societat, sumat que algun d’ells són individus perillosos.

 

Una dona francesa buscada per sostracció de menors

 

A primers de novembre, es va realitzar una detenció pels agents destinats a la Comissaria d’Alacant-Nord. Pel que sembla, una dona de nacionalitat francesa i de 47 anys, era buscada per la justícia gal·la per complir una pena com a autora de la sostracció del seu fill menor d’edat d’un centre de menors de Perpinyà, on es trobava ingressat, i posteriorment es va traslladar a Espanya en companyia del menor.

L’arrestada va ser posada a disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, a disposició de cadascun dels jutjats de l’Audiència Nacional competents per a l’execució de l’extradició de cadascun als països reclamants.

 

Buscat per assaltar un habitatge armat i robar als seus habitants

 

Un dels fugitius detingut a finals del mes d’octubre, quan l’Oficina Central Nacional d’Interpol va informar que una persona de nacionalitat albana, de 32 anys, reclamada per les autoritats judicials del país, estava allotjat en un conegut hotel de la ciutat d’Alacant.

Segons versava l’ordre de detenció internacional, este individu era buscat per haver perpetrat un robatori amb violència en un domicili on es va presentar armat i va robar les víctimes usant la violència, obtenint un botí de 10.000 euros en efectiu, entre altres efectes.

Per este motiu, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de Policia Nacional, es van personar a l’establiment hoteler, on van localitzar el fugitiu a la seua habitació a qui van detenir després d’identificar-lo plenament.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.