11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detenen una dona francesa a Alacant per sostracció de menors

 

Agents de la Policia Nacional han detingut dos persones per tenir pendents causes a diferents països sobre els quals pesaven ordres internacionals i europees de per extradició que estaven establerts en diferents localitats de la província on s’havien ocultat.

Grups especialitzats de la Policia Nacional s’encarreguen de la localització i la detenció d’estos fugitius que s’estableixen al nostre país per evadir-se de la justícia dels països on han perpetrat els delictes.

Han de ser agents altament qualificats en estes funcions, ja que estos fugitius, solen prendre fortes mesures d’autoprotecció a la seua rutina diària tot i portar una aparent vida «normal» a la nostra societat, sumat que algun d’ells són individus perillosos.

 

Una dona francesa buscada per sostracció de menors

 

A primers de novembre, es va realitzar una detenció pels agents destinats a la Comissaria d’Alacant-Nord. Pel que sembla, una dona de nacionalitat francesa i de 47 anys, era buscada per la justícia gal·la per complir una pena com a autora de la sostracció del seu fill menor d’edat d’un centre de menors de Perpinyà, on es trobava ingressat, i posteriorment es va traslladar a Espanya en companyia del menor.

L’arrestada va ser posada a disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, a disposició de cadascun dels jutjats de l’Audiència Nacional competents per a l’execució de l’extradició de cadascun als països reclamants.

 

Buscat per assaltar un habitatge armat i robar als seus habitants

 

Un dels fugitius detingut a finals del mes d’octubre, quan l’Oficina Central Nacional d’Interpol va informar que una persona de nacionalitat albana, de 32 anys, reclamada per les autoritats judicials del país, estava allotjat en un conegut hotel de la ciutat d’Alacant.

Segons versava l’ordre de detenció internacional, este individu era buscat per haver perpetrat un robatori amb violència en un domicili on es va presentar armat i va robar les víctimes usant la violència, obtenint un botí de 10.000 euros en efectiu, entre altres efectes.

Per este motiu, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de Policia Nacional, es van personar a l’establiment hoteler, on van localitzar el fugitiu a la seua habitació a qui van detenir després d’identificar-lo plenament.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.