Detenen una dona francesa a Alacant per sostracció de menors

 

Agents de la Policia Nacional han detingut dos persones per tenir pendents causes a diferents països sobre els quals pesaven ordres internacionals i europees de per extradició que estaven establerts en diferents localitats de la província on s’havien ocultat.

Grups especialitzats de la Policia Nacional s’encarreguen de la localització i la detenció d’estos fugitius que s’estableixen al nostre país per evadir-se de la justícia dels països on han perpetrat els delictes.

Han de ser agents altament qualificats en estes funcions, ja que estos fugitius, solen prendre fortes mesures d’autoprotecció a la seua rutina diària tot i portar una aparent vida «normal» a la nostra societat, sumat que algun d’ells són individus perillosos.

 

Una dona francesa buscada per sostracció de menors

 

A primers de novembre, es va realitzar una detenció pels agents destinats a la Comissaria d’Alacant-Nord. Pel que sembla, una dona de nacionalitat francesa i de 47 anys, era buscada per la justícia gal·la per complir una pena com a autora de la sostracció del seu fill menor d’edat d’un centre de menors de Perpinyà, on es trobava ingressat, i posteriorment es va traslladar a Espanya en companyia del menor.

L’arrestada va ser posada a disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, a disposició de cadascun dels jutjats de l’Audiència Nacional competents per a l’execució de l’extradició de cadascun als països reclamants.

 

Buscat per assaltar un habitatge armat i robar als seus habitants

 

Un dels fugitius detingut a finals del mes d’octubre, quan l’Oficina Central Nacional d’Interpol va informar que una persona de nacionalitat albana, de 32 anys, reclamada per les autoritats judicials del país, estava allotjat en un conegut hotel de la ciutat d’Alacant.

Segons versava l’ordre de detenció internacional, este individu era buscat per haver perpetrat un robatori amb violència en un domicili on es va presentar armat i va robar les víctimes usant la violència, obtenint un botí de 10.000 euros en efectiu, entre altres efectes.

Per este motiu, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de Policia Nacional, es van personar a l’establiment hoteler, on van localitzar el fugitiu a la seua habitació a qui van detenir després d’identificar-lo plenament.

Últimes notícies

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.