Detenen una dona francesa a Alacant per sostracció de menors

 

Agents de la Policia Nacional han detingut dos persones per tenir pendents causes a diferents països sobre els quals pesaven ordres internacionals i europees de per extradició que estaven establerts en diferents localitats de la província on s’havien ocultat.

Grups especialitzats de la Policia Nacional s’encarreguen de la localització i la detenció d’estos fugitius que s’estableixen al nostre país per evadir-se de la justícia dels països on han perpetrat els delictes.

Han de ser agents altament qualificats en estes funcions, ja que estos fugitius, solen prendre fortes mesures d’autoprotecció a la seua rutina diària tot i portar una aparent vida «normal» a la nostra societat, sumat que algun d’ells són individus perillosos.

 

Una dona francesa buscada per sostracció de menors

 

A primers de novembre, es va realitzar una detenció pels agents destinats a la Comissaria d’Alacant-Nord. Pel que sembla, una dona de nacionalitat francesa i de 47 anys, era buscada per la justícia gal·la per complir una pena com a autora de la sostracció del seu fill menor d’edat d’un centre de menors de Perpinyà, on es trobava ingressat, i posteriorment es va traslladar a Espanya en companyia del menor.

L’arrestada va ser posada a disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, a disposició de cadascun dels jutjats de l’Audiència Nacional competents per a l’execució de l’extradició de cadascun als països reclamants.

 

Buscat per assaltar un habitatge armat i robar als seus habitants

 

Un dels fugitius detingut a finals del mes d’octubre, quan l’Oficina Central Nacional d’Interpol va informar que una persona de nacionalitat albana, de 32 anys, reclamada per les autoritats judicials del país, estava allotjat en un conegut hotel de la ciutat d’Alacant.

Segons versava l’ordre de detenció internacional, este individu era buscat per haver perpetrat un robatori amb violència en un domicili on es va presentar armat i va robar les víctimes usant la violència, obtenint un botí de 10.000 euros en efectiu, entre altres efectes.

Per este motiu, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de Policia Nacional, es van personar a l’establiment hoteler, on van localitzar el fugitiu a la seua habitació a qui van detenir després d’identificar-lo plenament.

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.