Detenen una dona francesa a Alacant per sostracció de menors

 

Agents de la Policia Nacional han detingut dos persones per tenir pendents causes a diferents països sobre els quals pesaven ordres internacionals i europees de per extradició que estaven establerts en diferents localitats de la província on s’havien ocultat.

Grups especialitzats de la Policia Nacional s’encarreguen de la localització i la detenció d’estos fugitius que s’estableixen al nostre país per evadir-se de la justícia dels països on han perpetrat els delictes.

Han de ser agents altament qualificats en estes funcions, ja que estos fugitius, solen prendre fortes mesures d’autoprotecció a la seua rutina diària tot i portar una aparent vida «normal» a la nostra societat, sumat que algun d’ells són individus perillosos.

 

Una dona francesa buscada per sostracció de menors

 

A primers de novembre, es va realitzar una detenció pels agents destinats a la Comissaria d’Alacant-Nord. Pel que sembla, una dona de nacionalitat francesa i de 47 anys, era buscada per la justícia gal·la per complir una pena com a autora de la sostracció del seu fill menor d’edat d’un centre de menors de Perpinyà, on es trobava ingressat, i posteriorment es va traslladar a Espanya en companyia del menor.

L’arrestada va ser posada a disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, a disposició de cadascun dels jutjats de l’Audiència Nacional competents per a l’execució de l’extradició de cadascun als països reclamants.

 

Buscat per assaltar un habitatge armat i robar als seus habitants

 

Un dels fugitius detingut a finals del mes d’octubre, quan l’Oficina Central Nacional d’Interpol va informar que una persona de nacionalitat albana, de 32 anys, reclamada per les autoritats judicials del país, estava allotjat en un conegut hotel de la ciutat d’Alacant.

Segons versava l’ordre de detenció internacional, este individu era buscat per haver perpetrat un robatori amb violència en un domicili on es va presentar armat i va robar les víctimes usant la violència, obtenint un botí de 10.000 euros en efectiu, entre altres efectes.

Per este motiu, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de Policia Nacional, es van personar a l’establiment hoteler, on van localitzar el fugitiu a la seua habitació a qui van detenir després d’identificar-lo plenament.

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.