4 francesos intenten agredir sexualment 1 dona en València

Detenido

La Policia Nacional ha detingut als 4 jóvens (Imatge d’Arxiu) | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre hòmens –de 27 i 29 anys– d’origen francés per tractar d’agredir sexualment a una dona amb la que se n’havien anat a casa després d’estar de festa en una discoteca.

 

Segons han informat fonts policials, els fets passar la matinada del divendres, quan estos quatre jóvens, després d’estar de festa en una discoteca, se’n van anar a un domicili amb la dona, de la qual no han transcendit més dades personals.

 

Com avança el diari ‘Levante’, els ara detinguts van palpar les mamelles i el cul de la dona, intentant agredir-la sexualment. Ella va conseguir escapar-se dels agressors defenent-se d’ells amb una corretja.

 

Els quatre hòmens van ser detinguts el divendres de matí per un presumpte delicte d’agressió sexual en grau de temptativa i han sigut posats a disposició judicial este dissabte.

Últimes notícies

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.