La fuga de gas d’un camió de mercaderies perilloses provoca desallotjaments en la Llosa

Incident

L’estació afectada | Twitter
 

 

ACTUALITZAT 14:30 

Efectius de bombers i Emergències han donat per controlada esta vesprada la fuga de metà líquid refrigerat procedent d’un camió aparcat en l’estació de servici de la Llosa

 

El Lloc de Comandament Avançat i el conseller de seguretat de l’empresa propietària del camió han confirmat que la pressió de la cisterna del camió està en valors normals i un segon chofer ha procedit a retirar el camió per a portar-lo a les seues instal·lacions, amb el que ha conclòs l’operatiu, segons el 112.

 

La fuga s’hauria originat per una sobrepressió de la cisterna i un possible problema en la vàlvula de seguretat d’esta. A més s’ha insistit que no hi ha risc per a les persones ni per al medi ambient.

 

ACTUALITZAT 12:00

El Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha informat que este diumenge s’està duent a terme un desallotjament en l’àrea de servici de La Llosa en l’A-7. 

 

Segons pareix, el motiu del desallotjament es la fuga d’un gas en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses

 

L’àrea de servici, que està escassos metres del municipi de la Llosa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troba replet de fum per esta fuga

 

En un primer moment s’ha informat que el vehicle transportava gas liquat, encara que segons alguns testimonis també podria tractar-se de gas metà

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els servicis de bombers del parc de la Plana Baixa que estan procedint al desallotjament de l’àrea de servici. 

 

 

Es desconeix si a causa de la proximitat que hi ha amb les gasolineres es procedirà també a desallotjar les vivendes del municipi. Segons Emergències de la Generalitat, el camió pertany a l’empresa Molgas Energia, que ha desplaçat un tècnic a l’estació de servici.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat també una dotació especial per a intervenció en risc químic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.