La fuga de gas d’un camió de mercaderies perilloses provoca desallotjaments en la Llosa

Incident

L’estació afectada | Twitter
 

 

ACTUALITZAT 14:30 

Efectius de bombers i Emergències han donat per controlada esta vesprada la fuga de metà líquid refrigerat procedent d’un camió aparcat en l’estació de servici de la Llosa

 

El Lloc de Comandament Avançat i el conseller de seguretat de l’empresa propietària del camió han confirmat que la pressió de la cisterna del camió està en valors normals i un segon chofer ha procedit a retirar el camió per a portar-lo a les seues instal·lacions, amb el que ha conclòs l’operatiu, segons el 112.

 

La fuga s’hauria originat per una sobrepressió de la cisterna i un possible problema en la vàlvula de seguretat d’esta. A més s’ha insistit que no hi ha risc per a les persones ni per al medi ambient.

 

ACTUALITZAT 12:00

El Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha informat que este diumenge s’està duent a terme un desallotjament en l’àrea de servici de La Llosa en l’A-7. 

 

Segons pareix, el motiu del desallotjament es la fuga d’un gas en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses

 

L’àrea de servici, que està escassos metres del municipi de la Llosa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troba replet de fum per esta fuga

 

En un primer moment s’ha informat que el vehicle transportava gas liquat, encara que segons alguns testimonis també podria tractar-se de gas metà

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els servicis de bombers del parc de la Plana Baixa que estan procedint al desallotjament de l’àrea de servici. 

 

 

Es desconeix si a causa de la proximitat que hi ha amb les gasolineres es procedirà també a desallotjar les vivendes del municipi. Segons Emergències de la Generalitat, el camió pertany a l’empresa Molgas Energia, que ha desplaçat un tècnic a l’estació de servici.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat també una dotació especial per a intervenció en risc químic.

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.