La fuga de gas d’un camió de mercaderies perilloses provoca desallotjaments en la Llosa

Incident

L’estació afectada | Twitter
 

 

ACTUALITZAT 14:30 

Efectius de bombers i Emergències han donat per controlada esta vesprada la fuga de metà líquid refrigerat procedent d’un camió aparcat en l’estació de servici de la Llosa

 

El Lloc de Comandament Avançat i el conseller de seguretat de l’empresa propietària del camió han confirmat que la pressió de la cisterna del camió està en valors normals i un segon chofer ha procedit a retirar el camió per a portar-lo a les seues instal·lacions, amb el que ha conclòs l’operatiu, segons el 112.

 

La fuga s’hauria originat per una sobrepressió de la cisterna i un possible problema en la vàlvula de seguretat d’esta. A més s’ha insistit que no hi ha risc per a les persones ni per al medi ambient.

 

ACTUALITZAT 12:00

El Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha informat que este diumenge s’està duent a terme un desallotjament en l’àrea de servici de La Llosa en l’A-7. 

 

Segons pareix, el motiu del desallotjament es la fuga d’un gas en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses

 

L’àrea de servici, que està escassos metres del municipi de la Llosa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troba replet de fum per esta fuga

 

En un primer moment s’ha informat que el vehicle transportava gas liquat, encara que segons alguns testimonis també podria tractar-se de gas metà

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els servicis de bombers del parc de la Plana Baixa que estan procedint al desallotjament de l’àrea de servici. 

 

 

Es desconeix si a causa de la proximitat que hi ha amb les gasolineres es procedirà també a desallotjar les vivendes del municipi. Segons Emergències de la Generalitat, el camió pertany a l’empresa Molgas Energia, que ha desplaçat un tècnic a l’estació de servici.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat també una dotació especial per a intervenció en risc químic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.