La fuga de gas d’un camió de mercaderies perilloses provoca desallotjaments en la Llosa

Incident

L’estació afectada | Twitter
 

 

ACTUALITZAT 14:30 

Efectius de bombers i Emergències han donat per controlada esta vesprada la fuga de metà líquid refrigerat procedent d’un camió aparcat en l’estació de servici de la Llosa

 

El Lloc de Comandament Avançat i el conseller de seguretat de l’empresa propietària del camió han confirmat que la pressió de la cisterna del camió està en valors normals i un segon chofer ha procedit a retirar el camió per a portar-lo a les seues instal·lacions, amb el que ha conclòs l’operatiu, segons el 112.

 

La fuga s’hauria originat per una sobrepressió de la cisterna i un possible problema en la vàlvula de seguretat d’esta. A més s’ha insistit que no hi ha risc per a les persones ni per al medi ambient.

 

ACTUALITZAT 12:00

El Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha informat que este diumenge s’està duent a terme un desallotjament en l’àrea de servici de La Llosa en l’A-7. 

 

Segons pareix, el motiu del desallotjament es la fuga d’un gas en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses

 

L’àrea de servici, que està escassos metres del municipi de la Llosa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troba replet de fum per esta fuga

 

En un primer moment s’ha informat que el vehicle transportava gas liquat, encara que segons alguns testimonis també podria tractar-se de gas metà

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els servicis de bombers del parc de la Plana Baixa que estan procedint al desallotjament de l’àrea de servici. 

 

 

Es desconeix si a causa de la proximitat que hi ha amb les gasolineres es procedirà també a desallotjar les vivendes del municipi. Segons Emergències de la Generalitat, el camió pertany a l’empresa Molgas Energia, que ha desplaçat un tècnic a l’estació de servici.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat també una dotació especial per a intervenció en risc químic.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.