La fuga de gas d’un camió de mercaderies perilloses provoca desallotjaments en la Llosa

Incident

L’estació afectada | Twitter
 

 

ACTUALITZAT 14:30 

Efectius de bombers i Emergències han donat per controlada esta vesprada la fuga de metà líquid refrigerat procedent d’un camió aparcat en l’estació de servici de la Llosa

 

El Lloc de Comandament Avançat i el conseller de seguretat de l’empresa propietària del camió han confirmat que la pressió de la cisterna del camió està en valors normals i un segon chofer ha procedit a retirar el camió per a portar-lo a les seues instal·lacions, amb el que ha conclòs l’operatiu, segons el 112.

 

La fuga s’hauria originat per una sobrepressió de la cisterna i un possible problema en la vàlvula de seguretat d’esta. A més s’ha insistit que no hi ha risc per a les persones ni per al medi ambient.

 

ACTUALITZAT 12:00

El Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha informat que este diumenge s’està duent a terme un desallotjament en l’àrea de servici de La Llosa en l’A-7. 

 

Segons pareix, el motiu del desallotjament es la fuga d’un gas en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses

 

L’àrea de servici, que està escassos metres del municipi de la Llosa, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troba replet de fum per esta fuga

 

En un primer moment s’ha informat que el vehicle transportava gas liquat, encara que segons alguns testimonis també podria tractar-se de gas metà

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els servicis de bombers del parc de la Plana Baixa que estan procedint al desallotjament de l’àrea de servici. 

 

 

Es desconeix si a causa de la proximitat que hi ha amb les gasolineres es procedirà també a desallotjar les vivendes del municipi. Segons Emergències de la Generalitat, el camió pertany a l’empresa Molgas Energia, que ha desplaçat un tècnic a l’estació de servici.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat també una dotació especial per a intervenció en risc químic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.