Home de 41 anys mor circulant amb bicicleta pel carril bici de Peníscola

peniscola

Lloc dels fets en Peníscola | Maps

 

Un home de 41 anys ha mort este divendres en el municipi de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló, mentres que circulava amb bicicleta pel carril bici. 

 

L’incident va tindre lloc en el camí de la Tancada, al voltat de les 15.00 hores, i fins al lloc dels fets es va desplaçar la Guàrdia Civil, a més de personal sanitari, després de rebre l’avís dels veïns que van descobrir el cos. 

 

L’equip mèdic va estar durant un temps intentant reanimar a la víctima, però finalment no van poder fer res per salvar a l’home, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’.

 

Durant diverses hores, l’equip de seguretat va haver de tallar el trànsit en la via de la carretera de Peníscola amb Benicarló, a l’altura de l’institut Alfred Ayza. Una vegada es va retirar el cadàver, el trànsit es va reprendre. 

 

Encara que les primeres investigacions assenyalen que podria tractar-se d’una mort natural, ja que el cos no tenia signes de violència, s’esperarà fins a l’autòpsia per a confirmar les causes de la defunció d’este veí, nascut en Benicarló, però veí de Peníscola des de fa molts anys.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.