Home de 41 anys mor circulant amb bicicleta pel carril bici de Peníscola

peniscola

Lloc dels fets en Peníscola | Maps

 

Un home de 41 anys ha mort este divendres en el municipi de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló, mentres que circulava amb bicicleta pel carril bici. 

 

L’incident va tindre lloc en el camí de la Tancada, al voltat de les 15.00 hores, i fins al lloc dels fets es va desplaçar la Guàrdia Civil, a més de personal sanitari, després de rebre l’avís dels veïns que van descobrir el cos. 

 

L’equip mèdic va estar durant un temps intentant reanimar a la víctima, però finalment no van poder fer res per salvar a l’home, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’.

 

Durant diverses hores, l’equip de seguretat va haver de tallar el trànsit en la via de la carretera de Peníscola amb Benicarló, a l’altura de l’institut Alfred Ayza. Una vegada es va retirar el cadàver, el trànsit es va reprendre. 

 

Encara que les primeres investigacions assenyalen que podria tractar-se d’una mort natural, ja que el cos no tenia signes de violència, s’esperarà fins a l’autòpsia per a confirmar les causes de la defunció d’este veí, nascut en Benicarló, però veí de Peníscola des de fa molts anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.