Home de 41 anys mor circulant amb bicicleta pel carril bici de Peníscola

peniscola

Lloc dels fets en Peníscola | Maps

 

Un home de 41 anys ha mort este divendres en el municipi de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló, mentres que circulava amb bicicleta pel carril bici. 

 

L’incident va tindre lloc en el camí de la Tancada, al voltat de les 15.00 hores, i fins al lloc dels fets es va desplaçar la Guàrdia Civil, a més de personal sanitari, després de rebre l’avís dels veïns que van descobrir el cos. 

 

L’equip mèdic va estar durant un temps intentant reanimar a la víctima, però finalment no van poder fer res per salvar a l’home, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’.

 

Durant diverses hores, l’equip de seguretat va haver de tallar el trànsit en la via de la carretera de Peníscola amb Benicarló, a l’altura de l’institut Alfred Ayza. Una vegada es va retirar el cadàver, el trànsit es va reprendre. 

 

Encara que les primeres investigacions assenyalen que podria tractar-se d’una mort natural, ja que el cos no tenia signes de violència, s’esperarà fins a l’autòpsia per a confirmar les causes de la defunció d’este veí, nascut en Benicarló, però veí de Peníscola des de fa molts anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.