15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Home de 41 anys mor circulant amb bicicleta pel carril bici de Peníscola

peniscola

Lloc dels fets en Peníscola | Maps

 

Un home de 41 anys ha mort este divendres en el municipi de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló, mentres que circulava amb bicicleta pel carril bici. 

 

L’incident va tindre lloc en el camí de la Tancada, al voltat de les 15.00 hores, i fins al lloc dels fets es va desplaçar la Guàrdia Civil, a més de personal sanitari, després de rebre l’avís dels veïns que van descobrir el cos. 

 

L’equip mèdic va estar durant un temps intentant reanimar a la víctima, però finalment no van poder fer res per salvar a l’home, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’.

 

Durant diverses hores, l’equip de seguretat va haver de tallar el trànsit en la via de la carretera de Peníscola amb Benicarló, a l’altura de l’institut Alfred Ayza. Una vegada es va retirar el cadàver, el trànsit es va reprendre. 

 

Encara que les primeres investigacions assenyalen que podria tractar-se d’una mort natural, ja que el cos no tenia signes de violència, s’esperarà fins a l’autòpsia per a confirmar les causes de la defunció d’este veí, nascut en Benicarló, però veí de Peníscola des de fa molts anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.