Home de 41 anys mor circulant amb bicicleta pel carril bici de Peníscola

peniscola

Lloc dels fets en Peníscola | Maps

 

Un home de 41 anys ha mort este divendres en el municipi de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló, mentres que circulava amb bicicleta pel carril bici. 

 

L’incident va tindre lloc en el camí de la Tancada, al voltat de les 15.00 hores, i fins al lloc dels fets es va desplaçar la Guàrdia Civil, a més de personal sanitari, després de rebre l’avís dels veïns que van descobrir el cos. 

 

L’equip mèdic va estar durant un temps intentant reanimar a la víctima, però finalment no van poder fer res per salvar a l’home, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’.

 

Durant diverses hores, l’equip de seguretat va haver de tallar el trànsit en la via de la carretera de Peníscola amb Benicarló, a l’altura de l’institut Alfred Ayza. Una vegada es va retirar el cadàver, el trànsit es va reprendre. 

 

Encara que les primeres investigacions assenyalen que podria tractar-se d’una mort natural, ja que el cos no tenia signes de violència, s’esperarà fins a l’autòpsia per a confirmar les causes de la defunció d’este veí, nascut en Benicarló, però veí de Peníscola des de fa molts anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.