Troben a l’home que es va perdre buscant bolets en el Toro este dijous

Imatge d’arxiu | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.25 hores. L’home, de 64 anys, que s’havia perdut en el Toro buscant bolets este dijous, ha sigut trobat en bon estat este divendres, segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB).

 

 

Busquen a un home que s’ha perdut buscant bolets en el Toro

Un home, de 64 anys, continua perdut en el Toro, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló) des d’este dijous, quan anà a buscar bolets, segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB). La busca es va iniciar ahir cap a les 19.45 hores.

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) mobilitzà este dijous una dotació d’efectius del mateix CPBC i un helicòpter de la Generalitat Valenciana amb una unitat de la Unitat de Rescat en Muntanya (URM). Este matí de divendres, s’ha incorporat a la busca la Unitat Canina de Protecció Civil de la Diputació de Castelló.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.