Un fugitiu buscat en Alemanya detingut per transportar droga en l’Aeroport d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx, més conegut com l’aeroport de l’Altet, a un xic de 31 anys buscat per les autoritats alemanyes per organitzar el transport de més de 30 quilos de marihuana des de Barcelona fins a Heidelberg.

 

Els efectius del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia de Judicial d’Alacant van rebre del Grup de Fugitius de Madrid una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) dictada per Alemanya sobre una persona que podia estar residint en la província d’Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han fet les primeres investigacions, que han donat prompte els seus fruits i han permés descobrir que el presumpte fugitiu anava a personar-se en l’aeroport d’Alacant-Elx un dia en concret.

 

Este dia es va establir un ampli dispositiu policial que ha permés localitzar-lo quan acabava d’entrar en l’aeroport amb el seu cotxe, procedint a la seua detenció.

 

Estava fugint de la justícia

Els fets pels que ha de sigut jutjat en Alemanya es remunten a principis de l’any 2018 quan, presumptament i formant part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, el detingut va organitzar un transport de més de 30 quilos de marihuana entre Barcelona i la ciutat alemanya de Heidelberg, en el que va usar una furgoneta amb un buit ocult i dos vehicles llançadora. No obstant això, el transport va ser frustrat per la policia alemanya, que va detindre a dos persones de l’organització.

 

En relació a estos fets l’arrestat ha de ser jutjat en Alemanya, enfrontant-se a una pena de presó de fins a deu anys. Des de l’any 2019 estava fugint de la justícia fins a esta setmana que ha sigut localitzat i detingut.

 

El detingut, de 31 anys d’edat, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 5 de l’Audiència Nacional, que serà l’encarregat de fer els tràmits d’extradició.

Últimes notícies

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.