Un fugitiu buscat en Alemanya detingut per transportar droga en l’Aeroport d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx, més conegut com l’aeroport de l’Altet, a un xic de 31 anys buscat per les autoritats alemanyes per organitzar el transport de més de 30 quilos de marihuana des de Barcelona fins a Heidelberg.

 

Els efectius del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia de Judicial d’Alacant van rebre del Grup de Fugitius de Madrid una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) dictada per Alemanya sobre una persona que podia estar residint en la província d’Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han fet les primeres investigacions, que han donat prompte els seus fruits i han permés descobrir que el presumpte fugitiu anava a personar-se en l’aeroport d’Alacant-Elx un dia en concret.

 

Este dia es va establir un ampli dispositiu policial que ha permés localitzar-lo quan acabava d’entrar en l’aeroport amb el seu cotxe, procedint a la seua detenció.

 

Estava fugint de la justícia

Els fets pels que ha de sigut jutjat en Alemanya es remunten a principis de l’any 2018 quan, presumptament i formant part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, el detingut va organitzar un transport de més de 30 quilos de marihuana entre Barcelona i la ciutat alemanya de Heidelberg, en el que va usar una furgoneta amb un buit ocult i dos vehicles llançadora. No obstant això, el transport va ser frustrat per la policia alemanya, que va detindre a dos persones de l’organització.

 

En relació a estos fets l’arrestat ha de ser jutjat en Alemanya, enfrontant-se a una pena de presó de fins a deu anys. Des de l’any 2019 estava fugint de la justícia fins a esta setmana que ha sigut localitzat i detingut.

 

El detingut, de 31 anys d’edat, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 5 de l’Audiència Nacional, que serà l’encarregat de fer els tràmits d’extradició.

Últimes notícies

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU