Un fugitiu buscat en Alemanya detingut per transportar droga en l’Aeroport d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx, més conegut com l’aeroport de l’Altet, a un xic de 31 anys buscat per les autoritats alemanyes per organitzar el transport de més de 30 quilos de marihuana des de Barcelona fins a Heidelberg.

 

Els efectius del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia de Judicial d’Alacant van rebre del Grup de Fugitius de Madrid una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) dictada per Alemanya sobre una persona que podia estar residint en la província d’Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han fet les primeres investigacions, que han donat prompte els seus fruits i han permés descobrir que el presumpte fugitiu anava a personar-se en l’aeroport d’Alacant-Elx un dia en concret.

 

Este dia es va establir un ampli dispositiu policial que ha permés localitzar-lo quan acabava d’entrar en l’aeroport amb el seu cotxe, procedint a la seua detenció.

 

Estava fugint de la justícia

Els fets pels que ha de sigut jutjat en Alemanya es remunten a principis de l’any 2018 quan, presumptament i formant part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, el detingut va organitzar un transport de més de 30 quilos de marihuana entre Barcelona i la ciutat alemanya de Heidelberg, en el que va usar una furgoneta amb un buit ocult i dos vehicles llançadora. No obstant això, el transport va ser frustrat per la policia alemanya, que va detindre a dos persones de l’organització.

 

En relació a estos fets l’arrestat ha de ser jutjat en Alemanya, enfrontant-se a una pena de presó de fins a deu anys. Des de l’any 2019 estava fugint de la justícia fins a esta setmana que ha sigut localitzat i detingut.

 

El detingut, de 31 anys d’edat, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 5 de l’Audiència Nacional, que serà l’encarregat de fer els tràmits d’extradició.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.