Un fugitiu buscat en Alemanya detingut per transportar droga en l’Aeroport d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx, més conegut com l’aeroport de l’Altet, a un xic de 31 anys buscat per les autoritats alemanyes per organitzar el transport de més de 30 quilos de marihuana des de Barcelona fins a Heidelberg.

 

Els efectius del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia de Judicial d’Alacant van rebre del Grup de Fugitius de Madrid una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) dictada per Alemanya sobre una persona que podia estar residint en la província d’Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han fet les primeres investigacions, que han donat prompte els seus fruits i han permés descobrir que el presumpte fugitiu anava a personar-se en l’aeroport d’Alacant-Elx un dia en concret.

 

Este dia es va establir un ampli dispositiu policial que ha permés localitzar-lo quan acabava d’entrar en l’aeroport amb el seu cotxe, procedint a la seua detenció.

 

Estava fugint de la justícia

Els fets pels que ha de sigut jutjat en Alemanya es remunten a principis de l’any 2018 quan, presumptament i formant part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, el detingut va organitzar un transport de més de 30 quilos de marihuana entre Barcelona i la ciutat alemanya de Heidelberg, en el que va usar una furgoneta amb un buit ocult i dos vehicles llançadora. No obstant això, el transport va ser frustrat per la policia alemanya, que va detindre a dos persones de l’organització.

 

En relació a estos fets l’arrestat ha de ser jutjat en Alemanya, enfrontant-se a una pena de presó de fins a deu anys. Des de l’any 2019 estava fugint de la justícia fins a esta setmana que ha sigut localitzat i detingut.

 

El detingut, de 31 anys d’edat, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 5 de l’Audiència Nacional, que serà l’encarregat de fer els tràmits d’extradició.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.