16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Els funcionaris de la presó de Fontcalent eviten un nou intent de fugida

 

Els funcionaris del centre penitenciari de Fontcalent han frustrat un nou intent de fugida del centre per part d’un intern que acabava d’ingressar, però que ja havia estat anteriorment, ha informat el sindicat ACAIP-UGT.

 

Els fets s’han produït cap a les 19.00 hores d’este dimecres en el mòdul 9, a on es troben els interns recentment ingressats i aquells que han de passar quarantena per a previndre el Covid-19, segons un comunicat del sindicat majoritari en presons.

 

Un d’ells, que havia ingressat el mateix dia, però que ja coneixia el centre d’un ingrés anterior, ha saltat el mur del pati del mòdul i pujat a les teulades del recinte.

 

Els funcionaris de servici han detectat immediatament que l’intern intentava anar-se’n del centre, pel que han donat la veu d’alarma i s’ha activat el protocol de fugides. Ràpidament ha sigut localitzat pels treballadors del centre en la teulada del mateix mòdul i lloc de nou baix custòdia.

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.