Els funcionaris de la presó de Fontcalent eviten un nou intent de fugida

 

Els funcionaris del centre penitenciari de Fontcalent han frustrat un nou intent de fugida del centre per part d’un intern que acabava d’ingressar, però que ja havia estat anteriorment, ha informat el sindicat ACAIP-UGT.

 

Els fets s’han produït cap a les 19.00 hores d’este dimecres en el mòdul 9, a on es troben els interns recentment ingressats i aquells que han de passar quarantena per a previndre el Covid-19, segons un comunicat del sindicat majoritari en presons.

 

Un d’ells, que havia ingressat el mateix dia, però que ja coneixia el centre d’un ingrés anterior, ha saltat el mur del pati del mòdul i pujat a les teulades del recinte.

 

Els funcionaris de servici han detectat immediatament que l’intern intentava anar-se’n del centre, pel que han donat la veu d’alarma i s’ha activat el protocol de fugides. Ràpidament ha sigut localitzat pels treballadors del centre en la teulada del mateix mòdul i lloc de nou baix custòdia.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.