22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

El fundador de Pikolinos regala 1.000 euros a cadascun dels seus treballadors com a regal de Nadal

 

L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any coincidia amb el setanta aniversari del seu fundador, i com a agraïment pels anys de dedicació i esforç dels seus treballadors, els ha ingressat 1.000 euros a cadascú. La companyia, recentment ha passat per diversos canvis en novembre de l’any passat, ja que hi ha hagut un relleu generacional en el qual ara Juan Manuel, el seu fill és ara el president executiu, mentre que la seua filla Rosa Ana és la vicepresidenta del consell d’administració.

Últimes notícies

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén activitats a l’aire lliure per alerta taronja de vent

L'Ajuntament de València ha tancat parcs, jardins i cementeris i ha suspés les activitats a l'aire lliure este dimarts després d'activar-se l'alerta taronja per vent de Aemet. Es demana evitar zones arbrades i bastides, assegurar vivendes i seguir els avisos oficials.

El 75,6% dels jóvens espanyols usa IA generativa, per damunt de la mitjana de la UE

En 2025, el 75,56% dels jóvens de 16 a 24 anys a Espanya van utilitzar ferramentes d'IA generativa, superant la mitjana de la UE, situada en el 63,8%.

El Govern aprova un decret llei per a topar preus en situacions d’emergència

El Consell de Ministres ha aprovat un decret llei que limita pujades de béns i servicis en situacions excepcionals. El topall no permet superar el màxim dels últims 30 dies ni depassar en un 50% la mitjana d'eixe període.

El PP advertix que qui va comprar VPP per a especular no podrà lucrar-se

El govern municipal avisa que no permetrà guanys per revenda irregular de VPP a la Platja de Sant Joan i anuncia mesures com a tanteig i retracte. La investigació per la promoció Els Naus ja ha provocat dimissions i l'encreuament de dades amb funcionaris s'ha remés a la Conselleria.

El València firmarà la seua pitjor ratxa de derrotes en Lliga si cau en el Ciutat

L'equip de Carlos Corberán arriba amb dos caigudes de lliga i es juga evitar tres seguides davant el Llevant. Una ensopegada també podria ficar-li en descens si guanya el Raig.

El pes de l’ocupació privada a Espanya creix en 2025 fins al 85,6%

El sector privat guanya pes i ja reunix el 85,6% de l'ocupació en 2025, cinc dècimes més que un any abans. Des de 2019, el 88% de la nova ocupació procedix d'empreses.