El fundador de Pikolinos regala 1.000 euros a cadascun dels seus treballadors com a regal de Nadal

 

L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any coincidia amb el setanta aniversari del seu fundador, i com a agraïment pels anys de dedicació i esforç dels seus treballadors, els ha ingressat 1.000 euros a cadascú. La companyia, recentment ha passat per diversos canvis en novembre de l’any passat, ja que hi ha hagut un relleu generacional en el qual ara Juan Manuel, el seu fill és ara el president executiu, mentre que la seua filla Rosa Ana és la vicepresidenta del consell d’administració.

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.