El fundador de Pikolinos regala 1.000 euros a cadascun dels seus treballadors com a regal de Nadal

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any […]

 

L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any coincidia amb el setanta aniversari del seu fundador, i com a agraïment pels anys de dedicació i esforç dels seus treballadors, els ha ingressat 1.000 euros a cadascú. La companyia, recentment ha passat per diversos canvis en novembre de l’any passat, ja que hi ha hagut un relleu generacional en el qual ara Juan Manuel, el seu fill és ara el president executiu, mentre que la seua filla Rosa Ana és la vicepresidenta del consell d’administració.

Últimes notícies

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.