Furta un autobús i causa destrosses en dos quilòmetres en Benidorm

Benidorm

Moment de l’incident | Twitter

ACTUALITZAT 11/12/2019. El jutjat de Benidorm ha decretat presó sense fiança per a l’home detingut pel robatori d’un autobús el passat diumenge, ja que la Fiscalia considera que hi ha risc de fuga, al ser este un turista provinent del Regne Unit que es trobava de vacacions en la ciutat de la Marina Baixa (Alacant). El detingut va provocar numerosos danys en els vehicles estacionats al llarg de dos quilòmetres, en el trajecte que va des del Camí del Salt de l’Aigua fins a l’avinguda de Bèlgica.

 

El sospitós s’enfronta a una possible pena de més de set anys de presó, donat que se l’imputen els delictes de robatori de vehicle a motor, conducció temerària i atemptat contra l’autoritat i lesions, que foren produïdes en el moment de la detenció. A més, la jutge valora com a agreujant de la situació el fet de què el delicte fora, en les seues paraules, «efectuat de forma conscient, de manera que va infringir les més elementals normes de circulació, realitzant girs prohibits, maniobres brusques i xocant contra els vehicles pròxims», segons explica la capçalera ‘Información’.

 

Gràcies a les imàtgens arreplegades per les càmeres de seguretat, que mostren tant el moment del robatori com el trajecte que va fer, la magistrada ha conclòs que l’aspecte que presentava l’home de nacionalitat britànica en el moment de la detenció coincidix en la roba i complexió física del subjecte de les imàtgens. Per la seua banda, el detingut encara no ha donat una explicació dels motius pels que va furtar l’autobús o del seu ‘modus operandi’, però s’especula que va agarrar les claus del lloc a on estaven guardades. S’espera que en els pròxims dies se celebre el juí, mentres el detingut estiga a presó. 

 

Un robatori de matinada

Un home, que ha robat un autobús la matinada d’este diumenge, ha provocat numerosos danys en cotxes i motocicletes en la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els vehicles, estacionats al llarg de dos quilòmetres dels carrers de la vila, han patit diversos danys. El robatori del vehicle de transport col·lectiu s’hauria produït en l’aparcament del Palau d’Esports, en el Camí del Salt de l’Aigua, segons avança el periòdic ‘Información’.

 

Una volta arrancat, el conductor va eixir de l’estacionament, es dirigí cap al centre de la ciutat conduint de manera temerària. És en eixa fugida quan es causaren els danys més importants als cotxes i motos que estaven estacionats al llarg dels carrers per on passà. La policia està investigant si en la seua fugida cap al barri dels Tolls el lladre de l’autobús va travessar algun carrer en sentit contrari. Per sort, a causa de l’hora del robatori (les 03.40 de la matinada aproximadament) no es lamenten danys personals.

 

El vehicle va ser interceptat per la Policia local en l’avinguda de Bèlgica, en un punt encara per aclarir. Este carrer és perpendicular al de la comissaria del cos local de seguretat, a on també va envestir un cotxe seu. Segon les investigacions preliminars, es desconeix si hi ha una motivació darrere d’este robatori o si el lladre és un turista que estiguera passant uns dies en Benidorm.

 

També es desconeixen les causes del recorregut, ja que en comptes d’haver fugit per l’N-332, pròxima al pàrquing a on es va furtar l’autocar, es va internar dins del nucli urbà de la població. L’incident ha causat gran sorpresa entre els veïns de la zona, cosa que ha provocat que es registraren vídeos d’este succes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.