Furta un autobús i causa destrosses en dos quilòmetres en Benidorm

Benidorm

Moment de l’incident | Twitter

ACTUALITZAT 11/12/2019. El jutjat de Benidorm ha decretat presó sense fiança per a l’home detingut pel robatori d’un autobús el passat diumenge, ja que la Fiscalia considera que hi ha risc de fuga, al ser este un turista provinent del Regne Unit que es trobava de vacacions en la ciutat de la Marina Baixa (Alacant). El detingut va provocar numerosos danys en els vehicles estacionats al llarg de dos quilòmetres, en el trajecte que va des del Camí del Salt de l’Aigua fins a l’avinguda de Bèlgica.

 

El sospitós s’enfronta a una possible pena de més de set anys de presó, donat que se l’imputen els delictes de robatori de vehicle a motor, conducció temerària i atemptat contra l’autoritat i lesions, que foren produïdes en el moment de la detenció. A més, la jutge valora com a agreujant de la situació el fet de què el delicte fora, en les seues paraules, «efectuat de forma conscient, de manera que va infringir les més elementals normes de circulació, realitzant girs prohibits, maniobres brusques i xocant contra els vehicles pròxims», segons explica la capçalera ‘Información’.

 

Gràcies a les imàtgens arreplegades per les càmeres de seguretat, que mostren tant el moment del robatori com el trajecte que va fer, la magistrada ha conclòs que l’aspecte que presentava l’home de nacionalitat britànica en el moment de la detenció coincidix en la roba i complexió física del subjecte de les imàtgens. Per la seua banda, el detingut encara no ha donat una explicació dels motius pels que va furtar l’autobús o del seu ‘modus operandi’, però s’especula que va agarrar les claus del lloc a on estaven guardades. S’espera que en els pròxims dies se celebre el juí, mentres el detingut estiga a presó. 

 

Un robatori de matinada

Un home, que ha robat un autobús la matinada d’este diumenge, ha provocat numerosos danys en cotxes i motocicletes en la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els vehicles, estacionats al llarg de dos quilòmetres dels carrers de la vila, han patit diversos danys. El robatori del vehicle de transport col·lectiu s’hauria produït en l’aparcament del Palau d’Esports, en el Camí del Salt de l’Aigua, segons avança el periòdic ‘Información’.

 

Una volta arrancat, el conductor va eixir de l’estacionament, es dirigí cap al centre de la ciutat conduint de manera temerària. És en eixa fugida quan es causaren els danys més importants als cotxes i motos que estaven estacionats al llarg dels carrers per on passà. La policia està investigant si en la seua fugida cap al barri dels Tolls el lladre de l’autobús va travessar algun carrer en sentit contrari. Per sort, a causa de l’hora del robatori (les 03.40 de la matinada aproximadament) no es lamenten danys personals.

 

El vehicle va ser interceptat per la Policia local en l’avinguda de Bèlgica, en un punt encara per aclarir. Este carrer és perpendicular al de la comissaria del cos local de seguretat, a on també va envestir un cotxe seu. Segon les investigacions preliminars, es desconeix si hi ha una motivació darrere d’este robatori o si el lladre és un turista que estiguera passant uns dies en Benidorm.

 

També es desconeixen les causes del recorregut, ja que en comptes d’haver fugit per l’N-332, pròxima al pàrquing a on es va furtar l’autocar, es va internar dins del nucli urbà de la població. L’incident ha causat gran sorpresa entre els veïns de la zona, cosa que ha provocat que es registraren vídeos d’este succes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.