Furta un autobús i causa destrosses en dos quilòmetres en Benidorm

Benidorm

Moment de l’incident | Twitter

ACTUALITZAT 11/12/2019. El jutjat de Benidorm ha decretat presó sense fiança per a l’home detingut pel robatori d’un autobús el passat diumenge, ja que la Fiscalia considera que hi ha risc de fuga, al ser este un turista provinent del Regne Unit que es trobava de vacacions en la ciutat de la Marina Baixa (Alacant). El detingut va provocar numerosos danys en els vehicles estacionats al llarg de dos quilòmetres, en el trajecte que va des del Camí del Salt de l’Aigua fins a l’avinguda de Bèlgica.

 

El sospitós s’enfronta a una possible pena de més de set anys de presó, donat que se l’imputen els delictes de robatori de vehicle a motor, conducció temerària i atemptat contra l’autoritat i lesions, que foren produïdes en el moment de la detenció. A més, la jutge valora com a agreujant de la situació el fet de què el delicte fora, en les seues paraules, «efectuat de forma conscient, de manera que va infringir les més elementals normes de circulació, realitzant girs prohibits, maniobres brusques i xocant contra els vehicles pròxims», segons explica la capçalera ‘Información’.

 

Gràcies a les imàtgens arreplegades per les càmeres de seguretat, que mostren tant el moment del robatori com el trajecte que va fer, la magistrada ha conclòs que l’aspecte que presentava l’home de nacionalitat britànica en el moment de la detenció coincidix en la roba i complexió física del subjecte de les imàtgens. Per la seua banda, el detingut encara no ha donat una explicació dels motius pels que va furtar l’autobús o del seu ‘modus operandi’, però s’especula que va agarrar les claus del lloc a on estaven guardades. S’espera que en els pròxims dies se celebre el juí, mentres el detingut estiga a presó. 

 

Un robatori de matinada

Un home, que ha robat un autobús la matinada d’este diumenge, ha provocat numerosos danys en cotxes i motocicletes en la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els vehicles, estacionats al llarg de dos quilòmetres dels carrers de la vila, han patit diversos danys. El robatori del vehicle de transport col·lectiu s’hauria produït en l’aparcament del Palau d’Esports, en el Camí del Salt de l’Aigua, segons avança el periòdic ‘Información’.

 

Una volta arrancat, el conductor va eixir de l’estacionament, es dirigí cap al centre de la ciutat conduint de manera temerària. És en eixa fugida quan es causaren els danys més importants als cotxes i motos que estaven estacionats al llarg dels carrers per on passà. La policia està investigant si en la seua fugida cap al barri dels Tolls el lladre de l’autobús va travessar algun carrer en sentit contrari. Per sort, a causa de l’hora del robatori (les 03.40 de la matinada aproximadament) no es lamenten danys personals.

 

El vehicle va ser interceptat per la Policia local en l’avinguda de Bèlgica, en un punt encara per aclarir. Este carrer és perpendicular al de la comissaria del cos local de seguretat, a on també va envestir un cotxe seu. Segon les investigacions preliminars, es desconeix si hi ha una motivació darrere d’este robatori o si el lladre és un turista que estiguera passant uns dies en Benidorm.

 

També es desconeixen les causes del recorregut, ja que en comptes d’haver fugit per l’N-332, pròxima al pàrquing a on es va furtar l’autocar, es va internar dins del nucli urbà de la població. L’incident ha causat gran sorpresa entre els veïns de la zona, cosa que ha provocat que es registraren vídeos d’este succes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.