Furta un autobús i causa destrosses en dos quilòmetres en Benidorm

Benidorm

Moment de l’incident | Twitter

ACTUALITZAT 11/12/2019. El jutjat de Benidorm ha decretat presó sense fiança per a l’home detingut pel robatori d’un autobús el passat diumenge, ja que la Fiscalia considera que hi ha risc de fuga, al ser este un turista provinent del Regne Unit que es trobava de vacacions en la ciutat de la Marina Baixa (Alacant). El detingut va provocar numerosos danys en els vehicles estacionats al llarg de dos quilòmetres, en el trajecte que va des del Camí del Salt de l’Aigua fins a l’avinguda de Bèlgica.

 

El sospitós s’enfronta a una possible pena de més de set anys de presó, donat que se l’imputen els delictes de robatori de vehicle a motor, conducció temerària i atemptat contra l’autoritat i lesions, que foren produïdes en el moment de la detenció. A més, la jutge valora com a agreujant de la situació el fet de què el delicte fora, en les seues paraules, «efectuat de forma conscient, de manera que va infringir les més elementals normes de circulació, realitzant girs prohibits, maniobres brusques i xocant contra els vehicles pròxims», segons explica la capçalera ‘Información’.

 

Gràcies a les imàtgens arreplegades per les càmeres de seguretat, que mostren tant el moment del robatori com el trajecte que va fer, la magistrada ha conclòs que l’aspecte que presentava l’home de nacionalitat britànica en el moment de la detenció coincidix en la roba i complexió física del subjecte de les imàtgens. Per la seua banda, el detingut encara no ha donat una explicació dels motius pels que va furtar l’autobús o del seu ‘modus operandi’, però s’especula que va agarrar les claus del lloc a on estaven guardades. S’espera que en els pròxims dies se celebre el juí, mentres el detingut estiga a presó. 

 

Un robatori de matinada

Un home, que ha robat un autobús la matinada d’este diumenge, ha provocat numerosos danys en cotxes i motocicletes en la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els vehicles, estacionats al llarg de dos quilòmetres dels carrers de la vila, han patit diversos danys. El robatori del vehicle de transport col·lectiu s’hauria produït en l’aparcament del Palau d’Esports, en el Camí del Salt de l’Aigua, segons avança el periòdic ‘Información’.

 

Una volta arrancat, el conductor va eixir de l’estacionament, es dirigí cap al centre de la ciutat conduint de manera temerària. És en eixa fugida quan es causaren els danys més importants als cotxes i motos que estaven estacionats al llarg dels carrers per on passà. La policia està investigant si en la seua fugida cap al barri dels Tolls el lladre de l’autobús va travessar algun carrer en sentit contrari. Per sort, a causa de l’hora del robatori (les 03.40 de la matinada aproximadament) no es lamenten danys personals.

 

El vehicle va ser interceptat per la Policia local en l’avinguda de Bèlgica, en un punt encara per aclarir. Este carrer és perpendicular al de la comissaria del cos local de seguretat, a on també va envestir un cotxe seu. Segon les investigacions preliminars, es desconeix si hi ha una motivació darrere d’este robatori o si el lladre és un turista que estiguera passant uns dies en Benidorm.

 

També es desconeixen les causes del recorregut, ja que en comptes d’haver fugit per l’N-332, pròxima al pàrquing a on es va furtar l’autocar, es va internar dins del nucli urbà de la població. L’incident ha causat gran sorpresa entre els veïns de la zona, cosa que ha provocat que es registraren vídeos d’este succes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.