Furta un autobús i causa destrosses en dos quilòmetres en Benidorm

Benidorm

Moment de l’incident | Twitter

ACTUALITZAT 11/12/2019. El jutjat de Benidorm ha decretat presó sense fiança per a l’home detingut pel robatori d’un autobús el passat diumenge, ja que la Fiscalia considera que hi ha risc de fuga, al ser este un turista provinent del Regne Unit que es trobava de vacacions en la ciutat de la Marina Baixa (Alacant). El detingut va provocar numerosos danys en els vehicles estacionats al llarg de dos quilòmetres, en el trajecte que va des del Camí del Salt de l’Aigua fins a l’avinguda de Bèlgica.

 

El sospitós s’enfronta a una possible pena de més de set anys de presó, donat que se l’imputen els delictes de robatori de vehicle a motor, conducció temerària i atemptat contra l’autoritat i lesions, que foren produïdes en el moment de la detenció. A més, la jutge valora com a agreujant de la situació el fet de què el delicte fora, en les seues paraules, «efectuat de forma conscient, de manera que va infringir les més elementals normes de circulació, realitzant girs prohibits, maniobres brusques i xocant contra els vehicles pròxims», segons explica la capçalera ‘Información’.

 

Gràcies a les imàtgens arreplegades per les càmeres de seguretat, que mostren tant el moment del robatori com el trajecte que va fer, la magistrada ha conclòs que l’aspecte que presentava l’home de nacionalitat britànica en el moment de la detenció coincidix en la roba i complexió física del subjecte de les imàtgens. Per la seua banda, el detingut encara no ha donat una explicació dels motius pels que va furtar l’autobús o del seu ‘modus operandi’, però s’especula que va agarrar les claus del lloc a on estaven guardades. S’espera que en els pròxims dies se celebre el juí, mentres el detingut estiga a presó. 

 

Un robatori de matinada

Un home, que ha robat un autobús la matinada d’este diumenge, ha provocat numerosos danys en cotxes i motocicletes en la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els vehicles, estacionats al llarg de dos quilòmetres dels carrers de la vila, han patit diversos danys. El robatori del vehicle de transport col·lectiu s’hauria produït en l’aparcament del Palau d’Esports, en el Camí del Salt de l’Aigua, segons avança el periòdic ‘Información’.

 

Una volta arrancat, el conductor va eixir de l’estacionament, es dirigí cap al centre de la ciutat conduint de manera temerària. És en eixa fugida quan es causaren els danys més importants als cotxes i motos que estaven estacionats al llarg dels carrers per on passà. La policia està investigant si en la seua fugida cap al barri dels Tolls el lladre de l’autobús va travessar algun carrer en sentit contrari. Per sort, a causa de l’hora del robatori (les 03.40 de la matinada aproximadament) no es lamenten danys personals.

 

El vehicle va ser interceptat per la Policia local en l’avinguda de Bèlgica, en un punt encara per aclarir. Este carrer és perpendicular al de la comissaria del cos local de seguretat, a on també va envestir un cotxe seu. Segon les investigacions preliminars, es desconeix si hi ha una motivació darrere d’este robatori o si el lladre és un turista que estiguera passant uns dies en Benidorm.

 

També es desconeixen les causes del recorregut, ja que en comptes d’haver fugit per l’N-332, pròxima al pàrquing a on es va furtar l’autocar, es va internar dins del nucli urbà de la població. L’incident ha causat gran sorpresa entre els veïns de la zona, cosa que ha provocat que es registraren vídeos d’este succes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.