Furta mandarines per un valor de 5.000 euros en Picassent

Taronger

L’investigat mantenia una relació estreta amb l’agricultor | Pixabay
 

La Guàrdia Civil investiga a una persona per furtar mandarines amb un valor en el mercat de 5.000 euros en Picassent, en la comarca de l’Horta (València). Dins dels servicis establits per la policia per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp, este cos de seguretat investiga a un home de 60 anys per un delicte de robatori de mandarines, estafa i falsedat documental.

 

L’Equip ROCA de Paiporta, localitat de la mateixa comarca, va iniciar l’operació ‘Mandorcott’ amb la finalitat de resoldre un delicte de robatori de mandarines de la varietat ‘Hernandinas’ valorades en 5.000 euros, produït en el terme municipal de Picassent. La investigació ha permés identificar al suposat autor del delicte, un ‘corredor de taronges’ amb el que l’agricultor denunciant havia fet negocis abans.

 

El presumpte autor dels fets forçava la compra de la producció d’un camp de taronges per un valor molt inferior al pactat inicialment amb l’agricultor, que es tancava manuscrit i signat en un tovalló de bar per valor de 13.000 euros. D’esta manera, el ‘corredor de taronges’ furtava part de la producció del camp que desitjava comprar per a estafar després a l’agricultor.

 

L’home coneixia perfectament la seua ubicació, ja que mantenia una relació estreta amb l’agricultor. Després de furtar les mandarines, va tornar a negociar amb l’agricultor oferint un preu de 8.000 euros, un valor que li va fer creure que era superior al valor real de les mandarines.

 

D’esta forma, el ‘corredor de taronges’ s’emportava la totalitat de la producció, la furtada i la que encara quedava en els arbres, per un valor total de 8.000 euros, un preu molt inferior als 13.000 pactats inicialment en el bar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.