Furta mandarines per un valor de 5.000 euros en Picassent

Taronger

L’investigat mantenia una relació estreta amb l’agricultor | Pixabay
 

La Guàrdia Civil investiga a una persona per furtar mandarines amb un valor en el mercat de 5.000 euros en Picassent, en la comarca de l’Horta (València). Dins dels servicis establits per la policia per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp, este cos de seguretat investiga a un home de 60 anys per un delicte de robatori de mandarines, estafa i falsedat documental.

 

L’Equip ROCA de Paiporta, localitat de la mateixa comarca, va iniciar l’operació ‘Mandorcott’ amb la finalitat de resoldre un delicte de robatori de mandarines de la varietat ‘Hernandinas’ valorades en 5.000 euros, produït en el terme municipal de Picassent. La investigació ha permés identificar al suposat autor del delicte, un ‘corredor de taronges’ amb el que l’agricultor denunciant havia fet negocis abans.

 

El presumpte autor dels fets forçava la compra de la producció d’un camp de taronges per un valor molt inferior al pactat inicialment amb l’agricultor, que es tancava manuscrit i signat en un tovalló de bar per valor de 13.000 euros. D’esta manera, el ‘corredor de taronges’ furtava part de la producció del camp que desitjava comprar per a estafar després a l’agricultor.

 

L’home coneixia perfectament la seua ubicació, ja que mantenia una relació estreta amb l’agricultor. Després de furtar les mandarines, va tornar a negociar amb l’agricultor oferint un preu de 8.000 euros, un valor que li va fer creure que era superior al valor real de les mandarines.

 

D’esta forma, el ‘corredor de taronges’ s’emportava la totalitat de la producció, la furtada i la que encara quedava en els arbres, per un valor total de 8.000 euros, un preu molt inferior als 13.000 pactats inicialment en el bar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.