12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Furta mandarines per un valor de 5.000 euros en Picassent

Taronger

L’investigat mantenia una relació estreta amb l’agricultor | Pixabay
 

La Guàrdia Civil investiga a una persona per furtar mandarines amb un valor en el mercat de 5.000 euros en Picassent, en la comarca de l’Horta (València). Dins dels servicis establits per la policia per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp, este cos de seguretat investiga a un home de 60 anys per un delicte de robatori de mandarines, estafa i falsedat documental.

 

L’Equip ROCA de Paiporta, localitat de la mateixa comarca, va iniciar l’operació ‘Mandorcott’ amb la finalitat de resoldre un delicte de robatori de mandarines de la varietat ‘Hernandinas’ valorades en 5.000 euros, produït en el terme municipal de Picassent. La investigació ha permés identificar al suposat autor del delicte, un ‘corredor de taronges’ amb el que l’agricultor denunciant havia fet negocis abans.

 

El presumpte autor dels fets forçava la compra de la producció d’un camp de taronges per un valor molt inferior al pactat inicialment amb l’agricultor, que es tancava manuscrit i signat en un tovalló de bar per valor de 13.000 euros. D’esta manera, el ‘corredor de taronges’ furtava part de la producció del camp que desitjava comprar per a estafar després a l’agricultor.

 

L’home coneixia perfectament la seua ubicació, ja que mantenia una relació estreta amb l’agricultor. Després de furtar les mandarines, va tornar a negociar amb l’agricultor oferint un preu de 8.000 euros, un valor que li va fer creure que era superior al valor real de les mandarines.

 

D’esta forma, el ‘corredor de taronges’ s’emportava la totalitat de la producció, la furtada i la que encara quedava en els arbres, per un valor total de 8.000 euros, un preu molt inferior als 13.000 pactats inicialment en el bar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.

Jimbee Cartagena-Peníscola i Valdepeñas-Alzira en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus va aparellar a Jimbee amb Peníscola i a Valdepeñas amb Alzira. Els dos equips valencians jugaran fora i l'eliminatòria serà a partit únic el 9-10 de desembre.

Pérez Llorca ha oferit un Pacte d’estabilitat i ha afirmat que seguirà el canvi de 2023

Pérez Llorca ha oferit a les Corts un Pacte d'estabilitat i ha reafirmat que seguirà el canvi de 2023, amb picades d'ullet a Vox en immigració, Pacte Verd i infraestructures hidràuliques. Ha detallat mesures fiscals, educatives i sanitàries, i ha exigit reformar el finançament autonòmic.

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.