Quatre detingudes per furtar roba en diferents centres comercials d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a quatre xiques que formaven part d’un grup organitzat i de caràcter itinerant que es desplaçava per tota Espanya i que havia furtat més de 6.000 euros en roba i complements en diferents centres comercials.

 

Les investigacions han començat quan els policies han detectat la presència de quatre xiques que s’estaven desplaçant pels diferents centres comercials d’Alacant i que presumptament eren les autores d’alguns robatori en els establiments.

 

El Grup Operatiu de la Policia Judicial de la Comissaria Nord ha pogut recaptar la informació necessària i la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana ha detingut a les quatre persones.

 

No han pogut justificar la procedència de la roba

Es tracta de quatre xiques d’entre 21 i 31 anys, procedents de Madrid, que s’havien desplaçat fins a Alacant per a cometre estos robatoris.

 

En el moment de ser detingudes, circulaven en un cotxe que portava el maleter ple de peces, totes elles amb alarmes antirobatori en funcionament. No obstant això, ninguna de les detingudes ha pogut justificar la seua procedència i no tenien tiquets de compra dels objectes.

 

Productes valorats en més de 6.000 euros

Els productes robats, que superaven el centenar, pertanyien a diferents establiments de quatre dels principals centres comercials d’Alacant. Es tracta de peces de vestir, bolsos i complements, alguns valorats en més de 700 euros. Tots els productes robats superaven els 6.000 euros de valor.

 

Per a furtar, les quatre persones es distribuïen les tasques i usaven una classe de bolses que neutralitzen els sistemes de seguretat dels establiments. Les quatre detingudes, amb antecedents policials per fets similars, han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.