Quatre detingudes per furtar roba en diferents centres comercials d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a quatre xiques que formaven part d’un grup organitzat i de caràcter itinerant que es desplaçava per tota Espanya i que havia furtat més de 6.000 euros en roba i complements en diferents centres comercials.

 

Les investigacions han començat quan els policies han detectat la presència de quatre xiques que s’estaven desplaçant pels diferents centres comercials d’Alacant i que presumptament eren les autores d’alguns robatori en els establiments.

 

El Grup Operatiu de la Policia Judicial de la Comissaria Nord ha pogut recaptar la informació necessària i la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana ha detingut a les quatre persones.

 

No han pogut justificar la procedència de la roba

Es tracta de quatre xiques d’entre 21 i 31 anys, procedents de Madrid, que s’havien desplaçat fins a Alacant per a cometre estos robatoris.

 

En el moment de ser detingudes, circulaven en un cotxe que portava el maleter ple de peces, totes elles amb alarmes antirobatori en funcionament. No obstant això, ninguna de les detingudes ha pogut justificar la seua procedència i no tenien tiquets de compra dels objectes.

 

Productes valorats en més de 6.000 euros

Els productes robats, que superaven el centenar, pertanyien a diferents establiments de quatre dels principals centres comercials d’Alacant. Es tracta de peces de vestir, bolsos i complements, alguns valorats en més de 700 euros. Tots els productes robats superaven els 6.000 euros de valor.

 

Per a furtar, les quatre persones es distribuïen les tasques i usaven una classe de bolses que neutralitzen els sistemes de seguretat dels establiments. Les quatre detingudes, amb antecedents policials per fets similars, han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.