Quatre detingudes per furtar roba en diferents centres comercials d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a quatre xiques que formaven part d’un grup organitzat i de caràcter itinerant que es desplaçava per tota Espanya i que havia furtat més de 6.000 euros en roba i complements en diferents centres comercials.

 

Les investigacions han començat quan els policies han detectat la presència de quatre xiques que s’estaven desplaçant pels diferents centres comercials d’Alacant i que presumptament eren les autores d’alguns robatori en els establiments.

 

El Grup Operatiu de la Policia Judicial de la Comissaria Nord ha pogut recaptar la informació necessària i la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana ha detingut a les quatre persones.

 

No han pogut justificar la procedència de la roba

Es tracta de quatre xiques d’entre 21 i 31 anys, procedents de Madrid, que s’havien desplaçat fins a Alacant per a cometre estos robatoris.

 

En el moment de ser detingudes, circulaven en un cotxe que portava el maleter ple de peces, totes elles amb alarmes antirobatori en funcionament. No obstant això, ninguna de les detingudes ha pogut justificar la seua procedència i no tenien tiquets de compra dels objectes.

 

Productes valorats en més de 6.000 euros

Els productes robats, que superaven el centenar, pertanyien a diferents establiments de quatre dels principals centres comercials d’Alacant. Es tracta de peces de vestir, bolsos i complements, alguns valorats en més de 700 euros. Tots els productes robats superaven els 6.000 euros de valor.

 

Per a furtar, les quatre persones es distribuïen les tasques i usaven una classe de bolses que neutralitzen els sistemes de seguretat dels establiments. Les quatre detingudes, amb antecedents policials per fets similars, han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.