Quatre detingudes per furtar roba en diferents centres comercials d’Alacant

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a quatre xiques que formaven part d’un grup organitzat i de caràcter itinerant que es desplaçava per tota Espanya i que havia furtat més de 6.000 euros en roba i complements en diferents centres comercials.

 

Les investigacions han començat quan els policies han detectat la presència de quatre xiques que s’estaven desplaçant pels diferents centres comercials d’Alacant i que presumptament eren les autores d’alguns robatori en els establiments.

 

El Grup Operatiu de la Policia Judicial de la Comissaria Nord ha pogut recaptar la informació necessària i la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana ha detingut a les quatre persones.

 

No han pogut justificar la procedència de la roba

Es tracta de quatre xiques d’entre 21 i 31 anys, procedents de Madrid, que s’havien desplaçat fins a Alacant per a cometre estos robatoris.

 

En el moment de ser detingudes, circulaven en un cotxe que portava el maleter ple de peces, totes elles amb alarmes antirobatori en funcionament. No obstant això, ninguna de les detingudes ha pogut justificar la seua procedència i no tenien tiquets de compra dels objectes.

 

Productes valorats en més de 6.000 euros

Els productes robats, que superaven el centenar, pertanyien a diferents establiments de quatre dels principals centres comercials d’Alacant. Es tracta de peces de vestir, bolsos i complements, alguns valorats en més de 700 euros. Tots els productes robats superaven els 6.000 euros de valor.

 

Per a furtar, les quatre persones es distribuïen les tasques i usaven una classe de bolses que neutralitzen els sistemes de seguretat dels establiments. Les quatre detingudes, amb antecedents policials per fets similars, han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.