Furten en un banc de València a plena llum del dia sense que ningú s’entere

Sucursal del Banc Santander en València

L’atracament s’ha produït en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina | Google Maps

Quatre lladres han atracat este matí de divendres un banc en València. Però no ha sigut a punta de pistola i tampoc s’ha viscut cap moment de pànic. Els atracadors han eixit igual de tranquils que han entrat, encara que amb un botí de 15.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els fets s’han produït a les 10 del matí en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina de València. Pel que pareix, els lladres tindrien perfectament planejat l’atracament, ja que no han alçat cap sospita.

 

Un robatori planejat

Tres dels atracadors, segons han permés vore les imàtgens de les càmeres de seguretat, que ja han sigut entregades a la Policia, han entrat en diferents moments i han anat col·locant-se en punts, que ja tenien pensats, per a que els treballadors del banc no vegueren com entrava una companya seua, qui s’ha encarregat d’agarrar els diners.

 

Mentres els tres lladres es feien passar per clients que esperaven el seu torn, l’última en entrar s’ha fet amb tots els bitllets de la caixa forta, que estava oberta. En omplir-se la motxilla, la dona ha eixit de la sucursal i, darrere, els altres tres.

 

En ser conscients els treballadors de què la caixa forta estava buida, han avisat a la Policia i dos patrulles de la Policia Nacional han acudit a la sucursal. Els agents investiguen ara el cas amb l’objectiu de localitzar als lladres amb l’ajuda de les imàtgens de les càmeres de seguretat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.