Furten en un banc de València a plena llum del dia sense que ningú s’entere

Sucursal del Banc Santander en València

L’atracament s’ha produït en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina | Google Maps

Quatre lladres han atracat este matí de divendres un banc en València. Però no ha sigut a punta de pistola i tampoc s’ha viscut cap moment de pànic. Els atracadors han eixit igual de tranquils que han entrat, encara que amb un botí de 15.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els fets s’han produït a les 10 del matí en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina de València. Pel que pareix, els lladres tindrien perfectament planejat l’atracament, ja que no han alçat cap sospita.

 

Un robatori planejat

Tres dels atracadors, segons han permés vore les imàtgens de les càmeres de seguretat, que ja han sigut entregades a la Policia, han entrat en diferents moments i han anat col·locant-se en punts, que ja tenien pensats, per a que els treballadors del banc no vegueren com entrava una companya seua, qui s’ha encarregat d’agarrar els diners.

 

Mentres els tres lladres es feien passar per clients que esperaven el seu torn, l’última en entrar s’ha fet amb tots els bitllets de la caixa forta, que estava oberta. En omplir-se la motxilla, la dona ha eixit de la sucursal i, darrere, els altres tres.

 

En ser conscients els treballadors de què la caixa forta estava buida, han avisat a la Policia i dos patrulles de la Policia Nacional han acudit a la sucursal. Els agents investiguen ara el cas amb l’objectiu de localitzar als lladres amb l’ajuda de les imàtgens de les càmeres de seguretat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.