13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Furten en un banc de València a plena llum del dia sense que ningú s’entere

Sucursal del Banc Santander en València

L’atracament s’ha produït en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina | Google Maps

Quatre lladres han atracat este matí de divendres un banc en València. Però no ha sigut a punta de pistola i tampoc s’ha viscut cap moment de pànic. Els atracadors han eixit igual de tranquils que han entrat, encara que amb un botí de 15.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els fets s’han produït a les 10 del matí en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina de València. Pel que pareix, els lladres tindrien perfectament planejat l’atracament, ja que no han alçat cap sospita.

 

Un robatori planejat

Tres dels atracadors, segons han permés vore les imàtgens de les càmeres de seguretat, que ja han sigut entregades a la Policia, han entrat en diferents moments i han anat col·locant-se en punts, que ja tenien pensats, per a que els treballadors del banc no vegueren com entrava una companya seua, qui s’ha encarregat d’agarrar els diners.

 

Mentres els tres lladres es feien passar per clients que esperaven el seu torn, l’última en entrar s’ha fet amb tots els bitllets de la caixa forta, que estava oberta. En omplir-se la motxilla, la dona ha eixit de la sucursal i, darrere, els altres tres.

 

En ser conscients els treballadors de què la caixa forta estava buida, han avisat a la Policia i dos patrulles de la Policia Nacional han acudit a la sucursal. Els agents investiguen ara el cas amb l’objectiu de localitzar als lladres amb l’ajuda de les imàtgens de les càmeres de seguretat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.