14 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Furten en un banc de València a plena llum del dia sense que ningú s’entere

Sucursal del Banc Santander en València

L’atracament s’ha produït en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina | Google Maps

Quatre lladres han atracat este matí de divendres un banc en València. Però no ha sigut a punta de pistola i tampoc s’ha viscut cap moment de pànic. Els atracadors han eixit igual de tranquils que han entrat, encara que amb un botí de 15.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els fets s’han produït a les 10 del matí en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina de València. Pel que pareix, els lladres tindrien perfectament planejat l’atracament, ja que no han alçat cap sospita.

 

Un robatori planejat

Tres dels atracadors, segons han permés vore les imàtgens de les càmeres de seguretat, que ja han sigut entregades a la Policia, han entrat en diferents moments i han anat col·locant-se en punts, que ja tenien pensats, per a que els treballadors del banc no vegueren com entrava una companya seua, qui s’ha encarregat d’agarrar els diners.

 

Mentres els tres lladres es feien passar per clients que esperaven el seu torn, l’última en entrar s’ha fet amb tots els bitllets de la caixa forta, que estava oberta. En omplir-se la motxilla, la dona ha eixit de la sucursal i, darrere, els altres tres.

 

En ser conscients els treballadors de què la caixa forta estava buida, han avisat a la Policia i dos patrulles de la Policia Nacional han acudit a la sucursal. Els agents investiguen ara el cas amb l’objectiu de localitzar als lladres amb l’ajuda de les imàtgens de les càmeres de seguretat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real ix amb Ayoze i Pepe; el Barcelona aposta per de Jong per a suplir a Pedri

El Vila-real tanca l'any en la Ceràmica amb Ayoze i Nicolas Pepe en punta i Sergi Cardona com a novetat. El Barcelona reestructura el mitjà: De Jong entra per la baixa d'última hora de Pedri i Fermín suma arribada.

Un hort de papallones impulsa la biodiversitat en la marjal de Massamagrell

La Conselleria ha creat un hort de papallones en la marjal de Rafalell i Vistabella, a Massamagrell, amb plantacions i refugis per a reforçar la biodiversitat. El pla inclou caixes niu, control d'invasores i futures passarel·les per a ordenar les visites.

Ivace+i Internacional proposa 92 accions de promoció exterior en 2026

Ivace+i Internacional ha publicat l'avanç del Pla de Promoció Exterior 2026 amb 92 accions en 40 mercats. L'objectiu és obrir oportunitats a pimes i reforçar la imatge sectorial.

Educació amplia les ajudes de material escolar per la DANA a 9.000 estudiants més

La Conselleria incorporarà 9.000 estudiants més de centres afectats per la DANA a les ajudes de 500 euros per a material escolar, per 4,5 milions. La convocatòria ascendix a 100.558.500 euros i preveu arribar a prop de 69.000 alumnes.

Renfe recupera des de demà el servici en la C3 entre Loriguilla i Buñol

Renfe recupera des de demà la circulació de trens en la C3 entre Loriguilla i Buñol amb 26 trens diaris. Hi haurà autobusos de reforç i connexions alternatives.

El PSPV demana la destitució del conseller d’Emergències per ocultar dades sobre la dana

El PSPV-PSOE ha acusat el conseller Juan Carlos Valderrama d'ocultar informació sobre la dana i de negar-se a respondre a les Corts malgrat informes interns. La formació demana la seua destitució i emplaça al president Pérez Llorca.

València CF de l’alleujament de la permanència al retorn de l’amenaça del descens

L'equip va passar de segellar la salvació amb marge a tancar l'any amb 16 punts i sensacions d'alerta. La Copa avança, el mercat de gener serà clau.

El Llevant tanca 2025 cuer i amb Luis Castro al comandament després d’una ratxa negra

El Llevant acomiada l'any en l'últim lloc de LaLiga EA Sports després de sumar només dos punts en huit jornades. Luis Castro arriba amb contracte fins a 2027 per a redreçar el rumb.