Furten en un banc de València a plena llum del dia sense que ningú s’entere

Sucursal del Banc Santander en València

L’atracament s’ha produït en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina | Google Maps

Quatre lladres han atracat este matí de divendres un banc en València. Però no ha sigut a punta de pistola i tampoc s’ha viscut cap moment de pànic. Els atracadors han eixit igual de tranquils que han entrat, encara que amb un botí de 15.000 euros.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els fets s’han produït a les 10 del matí en la sucursal del Banc Santander del carrer de la Reina de València. Pel que pareix, els lladres tindrien perfectament planejat l’atracament, ja que no han alçat cap sospita.

 

Un robatori planejat

Tres dels atracadors, segons han permés vore les imàtgens de les càmeres de seguretat, que ja han sigut entregades a la Policia, han entrat en diferents moments i han anat col·locant-se en punts, que ja tenien pensats, per a que els treballadors del banc no vegueren com entrava una companya seua, qui s’ha encarregat d’agarrar els diners.

 

Mentres els tres lladres es feien passar per clients que esperaven el seu torn, l’última en entrar s’ha fet amb tots els bitllets de la caixa forta, que estava oberta. En omplir-se la motxilla, la dona ha eixit de la sucursal i, darrere, els altres tres.

 

En ser conscients els treballadors de què la caixa forta estava buida, han avisat a la Policia i dos patrulles de la Policia Nacional han acudit a la sucursal. Els agents investiguen ara el cas amb l’objectiu de localitzar als lladres amb l’ajuda de les imàtgens de les càmeres de seguretat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.