El ‘Gordo’ de Nadal cau en tretze localitats valencianes

loteria

Cau el ‘Gordo’ de la Loteria   | EP

 

Per fi, després d’una setena taula buida han cantat el ‘Gordo’ de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 3347 premiat amb 4 milions d’euros en cada sèrie. La xiqueta que ha cantat el premi més gran del sorteig s’ha emocionat i no podia parar de plorar. Un premi gran molt repartit que ha caigut de nou a la Comunitat Valenciana. Concretament les localitats afortunades són Manises, València, Paterna, Llíria, Benidorm, Alacant, Xàtiva, la Vila Joioa, Ontinyent, Bocairent, l’Alcúdia, Orihuela i Elx. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria.

Ens arriben les primeres imatges de l’administració número 6 a Xàtiva, en el centre comercial Plaça Major, on s’ha venut un cinqué premi i el ‘Gordo’. El seu propietari es troba celebrant els dos premis repartits amb a penes uns minuts de diferència.

Administració número 6 de Xàtiva

Administració número 6 de Xàtiva | València Diari

 

El propietari de l'administració es troba a hores d'ara celebrant haver venuut el 'Gordo'

El propietari de l’administració es troba a hores d’ara celebrant haver venut el ‘Gordo’ | València Diari

 

Sis cinquens premis més, un segon, i un quart premi a la Comunitat

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premisEl primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

A partir de la cinquena taula, ja passades les 11 del matí han eixit dos cinquens més a la Comunitat. Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos cinquens premis, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Un altre cinqué premi ha caigut a les 11.41 hores a Alacant. En aquesta sisena taula els xiquets de San Ildelfonso han cantat el penúltim cinqué premi del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 18596 premiat, com tots els cinquens amb 60.000 euros en cada sèrie. La fortuna ha deixat aquest premi a Alacant. Un número molt venut, ja que ha tocat a Madrid, Málaga, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Zaragoza Ciudad Real i moltes altres localitats.

A les 11.44 hores ha arribat el segon quart premi del matí premiat amb 200.000 euros en cada sèrie ha sigut per al número 67774. Un quart premi molt repartit, al contrari que el primer quart premi cantat. En aquest cas ha caigut a Borriana, València i Alacant. Aquest és l’únic premi caigut fins al moment a Castelló. Borriana és l’única afortunada de la província amb aquest quart premi, vennut en l’administració del Raval número 79 de la localitat. També s’ha venut Eivissa, Tenerife, Madrid, León, Granada, Las Palamas, Lleida, Málaga, Múrcia…

L’úlltim cinqué premi del sorteig de la Loteria de Nadal també ha caigut a la Comunitat, dotat amb 60.000 euros en cada sèrie. En aquest cas el número premiat ha sigut el 2308, un número molt repartit en diverses províncies d’Espanya. Però concretament a la Comunitat ha caigut a diverses localitats: València, Gandia, Port de Sagunt, Sagunt, Xilxes, Xàtiva, Benidorm, Alacant, la Vila Joiosa, Cocentaina, Torrevieja, Castelló de Rugat i a Manises, una localitat coneguda per ser normalment afortunada en aquest sorteig. En total ha repartit 156.000 euros. Aquest cinqué premi ha arribat a les 11.56 hores, l’any passat a aquesta hora ja s’havia cantat el ‘Gordo’.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.