Un gos ataca a un bebé de 19 mesos a Tavernes de la Valldigna

 

 

Un gos de raça perillosa va atacar a un bebé de 19 mesos en la localitat de Tavernes de la Valldigna, un municipi de la Comunitat Valenciana. L’animal li va mossegar en la cara i el xiquet va haver de ser traslladat immediatament a l’hospital La Fe de València en una ambulància des del Centre de Salut de Tavernes de la Valldigna, davant la gravetat dels danys.

Van ser els familiars del xicotet els que van traslladar a la criatura ja ferida, al Centre de Salut, perquè les ferides desprenien molta sang, la qual cosa va generar una situació de pànic i alteració entre els presents, segons informen les fonts d’investigació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís a les 12.20 hores d’este dilluns, 12 de juliol en el qual se sol·licitava ajuda des d’un habitatge particular de Tavernes, per a assistir a un xiquet que havia sigut atacat per un gos que es va llançar a la cara del xicotet i va acabar per fer-li ferides greus en el rostre.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU que va atendre immediatament el xiquet i posteriorment li van traslladar a l’hospital La Fe de València. No han donat més detalls de la situació en tractar-se d’un menor.

 

L’atac d’un altre gos, també a València

 

A Xirivella, una dona de 30 anys ha hagut de ser assistida la matinada del dilluns després de l’atac d’un gos, que li va mossegar totes dos cames. La crida sol·licitava ajuda per a una dona que havia sigut atacada per un gos al carrer Ramón Muntaner de Xirivella al voltant de les 00.30 hores.

En rebre la trucada, van acudir a la regió on es va confirmar l’atac, els serveis d’urgència de la Generalitat. Les causes de l’atac encara no s’han confirmat, a l’espera que s’esclarisquen com més prompte millor.

Es va sol·licitar l’ajuda dels equips del CICU, que es van traslladar al lloc dels fets i van mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic i van traslladar a la dona a l’Hospital General de València en una ambulància de suport bàsic, després de presentar ferides en totes dos cames.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.