Un gos ataca a un bebé de 19 mesos a Tavernes de la Valldigna

 

 

Un gos de raça perillosa va atacar a un bebé de 19 mesos en la localitat de Tavernes de la Valldigna, un municipi de la Comunitat Valenciana. L’animal li va mossegar en la cara i el xiquet va haver de ser traslladat immediatament a l’hospital La Fe de València en una ambulància des del Centre de Salut de Tavernes de la Valldigna, davant la gravetat dels danys.

Van ser els familiars del xicotet els que van traslladar a la criatura ja ferida, al Centre de Salut, perquè les ferides desprenien molta sang, la qual cosa va generar una situació de pànic i alteració entre els presents, segons informen les fonts d’investigació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís a les 12.20 hores d’este dilluns, 12 de juliol en el qual se sol·licitava ajuda des d’un habitatge particular de Tavernes, per a assistir a un xiquet que havia sigut atacat per un gos que es va llançar a la cara del xicotet i va acabar per fer-li ferides greus en el rostre.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU que va atendre immediatament el xiquet i posteriorment li van traslladar a l’hospital La Fe de València. No han donat més detalls de la situació en tractar-se d’un menor.

 

L’atac d’un altre gos, també a València

 

A Xirivella, una dona de 30 anys ha hagut de ser assistida la matinada del dilluns després de l’atac d’un gos, que li va mossegar totes dos cames. La crida sol·licitava ajuda per a una dona que havia sigut atacada per un gos al carrer Ramón Muntaner de Xirivella al voltant de les 00.30 hores.

En rebre la trucada, van acudir a la regió on es va confirmar l’atac, els serveis d’urgència de la Generalitat. Les causes de l’atac encara no s’han confirmat, a l’espera que s’esclarisquen com més prompte millor.

Es va sol·licitar l’ajuda dels equips del CICU, que es van traslladar al lloc dels fets i van mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic i van traslladar a la dona a l’Hospital General de València en una ambulància de suport bàsic, després de presentar ferides en totes dos cames.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.