Un gos ataca a un bebé de 19 mesos a Tavernes de la Valldigna

 

 

Un gos de raça perillosa va atacar a un bebé de 19 mesos en la localitat de Tavernes de la Valldigna, un municipi de la Comunitat Valenciana. L’animal li va mossegar en la cara i el xiquet va haver de ser traslladat immediatament a l’hospital La Fe de València en una ambulància des del Centre de Salut de Tavernes de la Valldigna, davant la gravetat dels danys.

Van ser els familiars del xicotet els que van traslladar a la criatura ja ferida, al Centre de Salut, perquè les ferides desprenien molta sang, la qual cosa va generar una situació de pànic i alteració entre els presents, segons informen les fonts d’investigació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís a les 12.20 hores d’este dilluns, 12 de juliol en el qual se sol·licitava ajuda des d’un habitatge particular de Tavernes, per a assistir a un xiquet que havia sigut atacat per un gos que es va llançar a la cara del xicotet i va acabar per fer-li ferides greus en el rostre.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU que va atendre immediatament el xiquet i posteriorment li van traslladar a l’hospital La Fe de València. No han donat més detalls de la situació en tractar-se d’un menor.

 

L’atac d’un altre gos, també a València

 

A Xirivella, una dona de 30 anys ha hagut de ser assistida la matinada del dilluns després de l’atac d’un gos, que li va mossegar totes dos cames. La crida sol·licitava ajuda per a una dona que havia sigut atacada per un gos al carrer Ramón Muntaner de Xirivella al voltant de les 00.30 hores.

En rebre la trucada, van acudir a la regió on es va confirmar l’atac, els serveis d’urgència de la Generalitat. Les causes de l’atac encara no s’han confirmat, a l’espera que s’esclarisquen com més prompte millor.

Es va sol·licitar l’ajuda dels equips del CICU, que es van traslladar al lloc dels fets i van mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic i van traslladar a la dona a l’Hospital General de València en una ambulància de suport bàsic, després de presentar ferides en totes dos cames.

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.