Un gos ataca a un bebé de 19 mesos a Tavernes de la Valldigna

 

 

Un gos de raça perillosa va atacar a un bebé de 19 mesos en la localitat de Tavernes de la Valldigna, un municipi de la Comunitat Valenciana. L’animal li va mossegar en la cara i el xiquet va haver de ser traslladat immediatament a l’hospital La Fe de València en una ambulància des del Centre de Salut de Tavernes de la Valldigna, davant la gravetat dels danys.

Van ser els familiars del xicotet els que van traslladar a la criatura ja ferida, al Centre de Salut, perquè les ferides desprenien molta sang, la qual cosa va generar una situació de pànic i alteració entre els presents, segons informen les fonts d’investigació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís a les 12.20 hores d’este dilluns, 12 de juliol en el qual se sol·licitava ajuda des d’un habitatge particular de Tavernes, per a assistir a un xiquet que havia sigut atacat per un gos que es va llançar a la cara del xicotet i va acabar per fer-li ferides greus en el rostre.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU que va atendre immediatament el xiquet i posteriorment li van traslladar a l’hospital La Fe de València. No han donat més detalls de la situació en tractar-se d’un menor.

 

L’atac d’un altre gos, també a València

 

A Xirivella, una dona de 30 anys ha hagut de ser assistida la matinada del dilluns després de l’atac d’un gos, que li va mossegar totes dos cames. La crida sol·licitava ajuda per a una dona que havia sigut atacada per un gos al carrer Ramón Muntaner de Xirivella al voltant de les 00.30 hores.

En rebre la trucada, van acudir a la regió on es va confirmar l’atac, els serveis d’urgència de la Generalitat. Les causes de l’atac encara no s’han confirmat, a l’espera que s’esclarisquen com més prompte millor.

Es va sol·licitar l’ajuda dels equips del CICU, que es van traslladar al lloc dels fets i van mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic i van traslladar a la dona a l’Hospital General de València en una ambulància de suport bàsic, després de presentar ferides en totes dos cames.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Els fallers de Cuba-Literat Azorín planten la seua falla davant l’absència de l’artista

La comissió de Ruzafa culmina pel seu compte la plantà de 'Passant a millor vida' després de no concloure l'artista el seu treball. Han comunicat la incidència a la JCF.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.