Un gos ataca a un bebé de 19 mesos a Tavernes de la Valldigna

 

 

Un gos de raça perillosa va atacar a un bebé de 19 mesos en la localitat de Tavernes de la Valldigna, un municipi de la Comunitat Valenciana. L’animal li va mossegar en la cara i el xiquet va haver de ser traslladat immediatament a l’hospital La Fe de València en una ambulància des del Centre de Salut de Tavernes de la Valldigna, davant la gravetat dels danys.

Van ser els familiars del xicotet els que van traslladar a la criatura ja ferida, al Centre de Salut, perquè les ferides desprenien molta sang, la qual cosa va generar una situació de pànic i alteració entre els presents, segons informen les fonts d’investigació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre l’avís a les 12.20 hores d’este dilluns, 12 de juliol en el qual se sol·licitava ajuda des d’un habitatge particular de Tavernes, per a assistir a un xiquet que havia sigut atacat per un gos que es va llançar a la cara del xicotet i va acabar per fer-li ferides greus en el rostre.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU que va atendre immediatament el xiquet i posteriorment li van traslladar a l’hospital La Fe de València. No han donat més detalls de la situació en tractar-se d’un menor.

 

L’atac d’un altre gos, també a València

 

A Xirivella, una dona de 30 anys ha hagut de ser assistida la matinada del dilluns després de l’atac d’un gos, que li va mossegar totes dos cames. La crida sol·licitava ajuda per a una dona que havia sigut atacada per un gos al carrer Ramón Muntaner de Xirivella al voltant de les 00.30 hores.

En rebre la trucada, van acudir a la regió on es va confirmar l’atac, els serveis d’urgència de la Generalitat. Les causes de l’atac encara no s’han confirmat, a l’espera que s’esclarisquen com més prompte millor.

Es va sol·licitar l’ajuda dels equips del CICU, que es van traslladar al lloc dels fets i van mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic i van traslladar a la dona a l’Hospital General de València en una ambulància de suport bàsic, després de presentar ferides en totes dos cames.

Últimes notícies

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.

Les altes temperatures continuen a l’interior i s’esperen tronades aïllades a la vesprada

L’interior de València i d’Alacant manté temperatures molt altes hui dimecres, amb pols en suspensió i possibilitat de tronades aïllades, sobretot a la vesprada. Dijous les màximes pujaran encara més i podrien arribar als 44 graus en zones interiors i prelitorals.

Nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana amb mínimes que no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha tornat a registrar una nit tòrrida, amb valors per damunt dels 28 graus ja a mitjanit en municipis de València, Castelló i Alacant, segons Aemet.