El Govern pujarà un 4% el salari mínim interprofessional en 2018 i ho seguirà augmentant fins a 2020

Fátima Báñez, la ministra d’Ocupació del Govern de Mariano Rajoy, ha anunciat la pujada d’un 4% del Salari Mínim Interprofessional (SMI) el pròxim 2018, que passarà dels 707 actuals fins als 736, i també ha anunciat noves propostes als agents socials. 

  

  

La ministra ha anunciat negociacions perquè el SMI continue pujant en els pròxims exercicis i abast en 2020 els 850 euros mensuals, un 15,4% més alt que l’actual, negociacions que començaran «en els pròxims dies». 

  

  

Concretament, la pujada prevista per a l’any 2018 afectarà a 530.000 treballadors espanyols després de l’acord aconseguit amb els secretaris generals de Comissions Obreres (CCOO) i Unió General de Treballadors (UGT), així com amb els presidents de CEOE (Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials) i Cepyme (Confederació Espanyola de la Xicoteta i Mitja Empresa).

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.