El Govern pujarà un 4% el salari mínim interprofessional en 2018 i ho seguirà augmentant fins a 2020

Fátima Báñez, la ministra d’Ocupació del Govern de Mariano Rajoy, ha anunciat la pujada d’un 4% del Salari Mínim Interprofessional (SMI) el pròxim 2018, que passarà dels 707 actuals fins als 736, i també ha anunciat noves propostes als agents socials. 

  

  

La ministra ha anunciat negociacions perquè el SMI continue pujant en els pròxims exercicis i abast en 2020 els 850 euros mensuals, un 15,4% més alt que l’actual, negociacions que començaran «en els pròxims dies». 

  

  

Concretament, la pujada prevista per a l’any 2018 afectarà a 530.000 treballadors espanyols després de l’acord aconseguit amb els secretaris generals de Comissions Obreres (CCOO) i Unió General de Treballadors (UGT), així com amb els presidents de CEOE (Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials) i Cepyme (Confederació Espanyola de la Xicoteta i Mitja Empresa).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.