Gravava a xiques en el bany de sa casa sense el seu consentiment en València

Un home mirant el mòbil

Foto d’arxiu d’n home mirant el mòbil  | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 22 anys com a presumpte autor de gravar en el bany del seu domicili a cinc dones sense el seu consentiment. Les investigacions van començar després que els agents tingueren coneixement que una dona havia sigut gravada sense la seua autorització, en el bany del domicili del sospitós.

 

La víctima va ser alertada després que un amic observara, casualment, vídeos en els què ella apareixeria despullada. Els investigadors han realitzat un registre de l’habitatge del presumpte autor i han intervingut un mòbil, una tablet, un ordinador portàtil, un pendrive i dos targetes de memòria. Després d’un estudi i anàlisi del telèfon per part dels agents, s’han recuperat dos vídeos gravats a la víctima sense el seu consentiment.

 

Els policies han sabut que altres quatre dones també haurien sigut gravades sense autorització pel sospitós. Per estos motius, ha sigut detingut com a presumpte autor de cinc delictes contra la intimitat. L’home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Mentrestant, continuen les investigacions per a l’esclariment dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.