Gravava a xiques en el bany de sa casa sense el seu consentiment en València

Un home mirant el mòbil

Foto d’arxiu d’n home mirant el mòbil  | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 22 anys com a presumpte autor de gravar en el bany del seu domicili a cinc dones sense el seu consentiment. Les investigacions van començar després que els agents tingueren coneixement que una dona havia sigut gravada sense la seua autorització, en el bany del domicili del sospitós.

 

La víctima va ser alertada després que un amic observara, casualment, vídeos en els què ella apareixeria despullada. Els investigadors han realitzat un registre de l’habitatge del presumpte autor i han intervingut un mòbil, una tablet, un ordinador portàtil, un pendrive i dos targetes de memòria. Després d’un estudi i anàlisi del telèfon per part dels agents, s’han recuperat dos vídeos gravats a la víctima sense el seu consentiment.

 

Els policies han sabut que altres quatre dones també haurien sigut gravades sense autorització pel sospitós. Per estos motius, ha sigut detingut com a presumpte autor de cinc delictes contra la intimitat. L’home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Mentrestant, continuen les investigacions per a l’esclariment dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.