Gravava a xiques en el bany de sa casa sense el seu consentiment en València

Un home mirant el mòbil

Foto d’arxiu d’n home mirant el mòbil  | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 22 anys com a presumpte autor de gravar en el bany del seu domicili a cinc dones sense el seu consentiment. Les investigacions van començar després que els agents tingueren coneixement que una dona havia sigut gravada sense la seua autorització, en el bany del domicili del sospitós.

 

La víctima va ser alertada després que un amic observara, casualment, vídeos en els què ella apareixeria despullada. Els investigadors han realitzat un registre de l’habitatge del presumpte autor i han intervingut un mòbil, una tablet, un ordinador portàtil, un pendrive i dos targetes de memòria. Després d’un estudi i anàlisi del telèfon per part dels agents, s’han recuperat dos vídeos gravats a la víctima sense el seu consentiment.

 

Els policies han sabut que altres quatre dones també haurien sigut gravades sense autorització pel sospitós. Per estos motius, ha sigut detingut com a presumpte autor de cinc delictes contra la intimitat. L’home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Mentrestant, continuen les investigacions per a l’esclariment dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.
FILMOTECA D'ESTIU