Gravava a xiques en el bany de sa casa sense el seu consentiment en València

Un home mirant el mòbil

Foto d’arxiu d’n home mirant el mòbil  | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 22 anys com a presumpte autor de gravar en el bany del seu domicili a cinc dones sense el seu consentiment. Les investigacions van començar després que els agents tingueren coneixement que una dona havia sigut gravada sense la seua autorització, en el bany del domicili del sospitós.

 

La víctima va ser alertada després que un amic observara, casualment, vídeos en els què ella apareixeria despullada. Els investigadors han realitzat un registre de l’habitatge del presumpte autor i han intervingut un mòbil, una tablet, un ordinador portàtil, un pendrive i dos targetes de memòria. Després d’un estudi i anàlisi del telèfon per part dels agents, s’han recuperat dos vídeos gravats a la víctima sense el seu consentiment.

 

Els policies han sabut que altres quatre dones també haurien sigut gravades sense autorització pel sospitós. Per estos motius, ha sigut detingut com a presumpte autor de cinc delictes contra la intimitat. L’home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Mentrestant, continuen les investigacions per a l’esclariment dels fets.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.