Gravava a xiques en el bany de sa casa sense el seu consentiment en València

Un home mirant el mòbil

Foto d’arxiu d’n home mirant el mòbil  | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 22 anys com a presumpte autor de gravar en el bany del seu domicili a cinc dones sense el seu consentiment. Les investigacions van començar després que els agents tingueren coneixement que una dona havia sigut gravada sense la seua autorització, en el bany del domicili del sospitós.

 

La víctima va ser alertada després que un amic observara, casualment, vídeos en els què ella apareixeria despullada. Els investigadors han realitzat un registre de l’habitatge del presumpte autor i han intervingut un mòbil, una tablet, un ordinador portàtil, un pendrive i dos targetes de memòria. Després d’un estudi i anàlisi del telèfon per part dels agents, s’han recuperat dos vídeos gravats a la víctima sense el seu consentiment.

 

Els policies han sabut que altres quatre dones també haurien sigut gravades sense autorització pel sospitós. Per estos motius, ha sigut detingut com a presumpte autor de cinc delictes contra la intimitat. L’home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. Mentrestant, continuen les investigacions per a l’esclariment dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.