14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Gregorio de Jesús, ferit de gravetat per un bou de la seua ramaderia en Sueca

 

El conegut empresari, matador de bous i ramader valencià, Gregorio de Jesús, que es va fer famós per criar al temut bou ‘Ratón’, ha sigut ferit esta vesprada per un bou en la seua casa de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), mentres feia diferents labors de sanejament al costat d’un altre matador de bous valencià, Jesús Chover.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, Gregorio de Jesús ha patit una greu ferida en ser atacat per un bou. El ramader, de 53 anys, ha sigut operat d’urgència en l’hospital Universitari de la Ribera d’una ferida de 12 centímetres i posteriorment ha sigut traslladat a l’hospital Intermutual Llevant de San Antonio de Benagéber, a on es troba ingressat.

 

Tal com pareix, el bou ha envestit al conegut ramader pel colze fins a conseguir arribar a la cuixa dreta, a on li va propinar una banyada que li ho va travessar. Ràpidament, Jesús Chover ha traslladat amb el seu cotxe a Gregorio de Jesús al centre sanitari de la Ribera perquè li assistiren els metges.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts