11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Gregorio de Jesús, ferit de gravetat per un bou de la seua ramaderia en Sueca

 

El conegut empresari, matador de bous i ramader valencià, Gregorio de Jesús, que es va fer famós per criar al temut bou ‘Ratón’, ha sigut ferit esta vesprada per un bou en la seua casa de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), mentres feia diferents labors de sanejament al costat d’un altre matador de bous valencià, Jesús Chover.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, Gregorio de Jesús ha patit una greu ferida en ser atacat per un bou. El ramader, de 53 anys, ha sigut operat d’urgència en l’hospital Universitari de la Ribera d’una ferida de 12 centímetres i posteriorment ha sigut traslladat a l’hospital Intermutual Llevant de San Antonio de Benagéber, a on es troba ingressat.

 

Tal com pareix, el bou ha envestit al conegut ramader pel colze fins a conseguir arribar a la cuixa dreta, a on li va propinar una banyada que li ho va travessar. Ràpidament, Jesús Chover ha traslladat amb el seu cotxe a Gregorio de Jesús al centre sanitari de la Ribera perquè li assistiren els metges.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.