Gregorio de Jesús, ferit de gravetat per un bou de la seua ramaderia en Sueca

 

El conegut empresari, matador de bous i ramader valencià, Gregorio de Jesús, que es va fer famós per criar al temut bou ‘Ratón’, ha sigut ferit esta vesprada per un bou en la seua casa de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), mentres feia diferents labors de sanejament al costat d’un altre matador de bous valencià, Jesús Chover.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, Gregorio de Jesús ha patit una greu ferida en ser atacat per un bou. El ramader, de 53 anys, ha sigut operat d’urgència en l’hospital Universitari de la Ribera d’una ferida de 12 centímetres i posteriorment ha sigut traslladat a l’hospital Intermutual Llevant de San Antonio de Benagéber, a on es troba ingressat.

 

Tal com pareix, el bou ha envestit al conegut ramader pel colze fins a conseguir arribar a la cuixa dreta, a on li va propinar una banyada que li ho va travessar. Ràpidament, Jesús Chover ha traslladat amb el seu cotxe a Gregorio de Jesús al centre sanitari de la Ribera perquè li assistiren els metges.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.