Gregorio de Jesús, ferit de gravetat per un bou de la seua ramaderia en Sueca

 

El conegut empresari, matador de bous i ramader valencià, Gregorio de Jesús, que es va fer famós per criar al temut bou ‘Ratón’, ha sigut ferit esta vesprada per un bou en la seua casa de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), mentres feia diferents labors de sanejament al costat d’un altre matador de bous valencià, Jesús Chover.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, Gregorio de Jesús ha patit una greu ferida en ser atacat per un bou. El ramader, de 53 anys, ha sigut operat d’urgència en l’hospital Universitari de la Ribera d’una ferida de 12 centímetres i posteriorment ha sigut traslladat a l’hospital Intermutual Llevant de San Antonio de Benagéber, a on es troba ingressat.

 

Tal com pareix, el bou ha envestit al conegut ramader pel colze fins a conseguir arribar a la cuixa dreta, a on li va propinar una banyada que li ho va travessar. Ràpidament, Jesús Chover ha traslladat amb el seu cotxe a Gregorio de Jesús al centre sanitari de la Ribera perquè li assistiren els metges.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.