Ferit greu en bolcar un cotxe en el campus de la Universitat Jaume I de Castelló

 

Este migdia de dilluns, s’ha produït un greu accident de trànsit després que un home de 61 anys ha perdut el control del seu cotxe i ha acabat bolcant el vehicle en el pàrquing del campus de la Universitat Jaume I (UJI) de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima podria haver patit un infart o atac al cor abans de l’accident, i esta podria ser la causa de l’alta velocitat a la que circulava en una zona en la que no es poden superar els 20-30 quilòmetres per hora. 

 

Ràpidament, els vigilants de seguretat de la universitat han tret al conductor en estat inconscient. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els bombers i una ambulància que han assistit a la víctima.

 

Han hagut de reanimar a la víctima

L’equip mèdic ha practicat maniobres de reanimació i després de ser auxiliat han traslladat al ferit a l’hospital General de Castelló a on es troba ingressat en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI).

 

D’altra banda, la força de l’impacte del cotxe ha fet que un arbre, així com un senyal de trànsit del campus de l’UJI, hagen quedat completament destrossats.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.