12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Greu accident múltiple entre dos cotxes i una furgoneta a l’N-340 a l’altura de Peníscola

Estat en què han quedatels vehicles

Estat en què han quedatels vehicles | Diputació de Castelló

 

Este mateix matí, a primera hora s’ha produït un greu accident múltiple amb diversos vehicles implicats. Concretament dos cotxes i una furgoneta han xocat a l’N-340, al seu pas per Peníscola, ocasionant un aparatós accident. A causa de l’impacte dos ocupants dels vehicles han quedat atrapats; per una banda un dels passatgers del cotxe, i per altra, un dels passatgers de la furgoneta, que han sigut excarcerats fa pocs minuts. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat dotacions dels serveis de Bombers de la Diputació per a rescatar els ferits atrapats en els vehicles.

Estat en què han quedatels vehicles

Estat en què han quedatels vehicles | Diputació de Castelló

 

També Emergències ha desplaçat els serveis sanitaris i bombers del parc del Baix Maestrat i la Guàrdia Civil de trànsit, que confirma que l’incident està provocant encara a hores d’ara retencions en la via, encara que no són excessives degut a que han restringit el trànsit a un pas alternatiu. Les ambulàncies desplaçades han auxiliat als ferits, que seran traslladats a l’hospital.

Aparatós accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-795 a l’altura de Banyeres

Un aparatós accident s’ha produït este passat dimecres a la vesprada en la CV-795, en el creuament amb Banyeres de Mariola, a l’Alcoià, just llindant amb la província de València. L’accident ha ocorregut quan un turisme i una furgoneta han col·lisionat, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’aparatós accident ha deixat la part frontal dels vehicles destrossada.

L’accident s’ha produït a meitat vesprada, i l’impacte ha produït que un dels conductors quedara atrapat en la seua furgoneta. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat ambulàncies i huit efectius del Consorci Provincial, que han rescatat la víctima de l’interior. Concretament, l’han tret per la porta de darrere; per a tal fi, han tallat els seients i bolcat el suport del seient per a poder pujar-lo a la llitera i traure’l. Han hagut també d’ampliar l’habitacle amb un puntal telescòpic per a poder fer més senzilla l’extracció de l’home. Finalment, els vehicles d’urgències han traslladat a l’home a un centre sanitari. 

En el dispositiu han participat un vehicle de primera eixida i el furgó d’útils del parc auxiliar d’Ibi, junt a una dotació i la prefectura del parc principal del Consorci Provincial d’Alacant en Cocentaina. La intervenció dels bombers ha acabat a les huit de la vesprada.

Últimes notícies

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.

La jutgessa de la dana cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La magistrada que investiga la gestió de la dana ha citat al subsecretari de Justícia i a dos advocats per les contradiccions entre un informe i una versió prèvia. El jutjat afig a la causa l'informe de l'Advocacia i els wasaps Feijoo-Mazon amb acta notarial.

El València encarrila el fitxatge de Sadiq Umar després del seu comiat en Zubieta

El València veu encaminada l'arribada de Sadiq Umar i el davanter s'ha acomiadat dels seus companys en Zubieta. Els clubs negocien un traspàs definitiu.

El PP insta el PSPV a publicar les seues comunicacions de la dana i reclama transparència

Fernando Pastor ha reclamat al PSPV que faça públiques les seues comunicacions del 29 d'octubre de 2024, com ja ha fet el PP. També ha anomenat a consensos en Les Corts i ha alertat de riscos per a la Comunitat davant la reunió Sánchez-ERC.

Compromís denuncia un Nadal a València amb transport col·lapsat i boicot a vianants

Compromís ha acusat a María José Catalá d'impulsar el cotxe privat durant Nadal i de deixar el transport públic desbordat. La coalició reclama una reforma ambiciosa en Colón i advertix de costos per la falta de ZBE.

Indonèsia amplia dos dies la busca del menor valencià desaparegut després del naufragi

Les autoritats indonèsies van estendre fins al divendres el dispositiu per a localitzar al xiquet de 10 anys desaparegut després del naufragi. La pròrroga arriba després d'un dia sense troballes i després de recuperar el cos de Mateo, de 9 anys.

El València visitarà al Burgos i l’Elx al Betis en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus de la Copa del Rei va aparellar al València amb el Burgos i a l'Elx amb el Betis. La ronda es jugarà entre el 13 i el 15 de gener a partit únic.