Greu accident múltiple entre dos cotxes i una furgoneta a l’N-340 a l’altura de Peníscola

Estat en què han quedatels vehicles

Estat en què han quedatels vehicles | Diputació de Castelló

 

Este mateix matí, a primera hora s’ha produït un greu accident múltiple amb diversos vehicles implicats. Concretament dos cotxes i una furgoneta han xocat a l’N-340, al seu pas per Peníscola, ocasionant un aparatós accident. A causa de l’impacte dos ocupants dels vehicles han quedat atrapats; per una banda un dels passatgers del cotxe, i per altra, un dels passatgers de la furgoneta, que han sigut excarcerats fa pocs minuts. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat dotacions dels serveis de Bombers de la Diputació per a rescatar els ferits atrapats en els vehicles.

Estat en què han quedatels vehicles

Estat en què han quedatels vehicles | Diputació de Castelló

 

També Emergències ha desplaçat els serveis sanitaris i bombers del parc del Baix Maestrat i la Guàrdia Civil de trànsit, que confirma que l’incident està provocant encara a hores d’ara retencions en la via, encara que no són excessives degut a que han restringit el trànsit a un pas alternatiu. Les ambulàncies desplaçades han auxiliat als ferits, que seran traslladats a l’hospital.

Aparatós accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-795 a l’altura de Banyeres

Un aparatós accident s’ha produït este passat dimecres a la vesprada en la CV-795, en el creuament amb Banyeres de Mariola, a l’Alcoià, just llindant amb la província de València. L’accident ha ocorregut quan un turisme i una furgoneta han col·lisionat, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’aparatós accident ha deixat la part frontal dels vehicles destrossada.

L’accident s’ha produït a meitat vesprada, i l’impacte ha produït que un dels conductors quedara atrapat en la seua furgoneta. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat ambulàncies i huit efectius del Consorci Provincial, que han rescatat la víctima de l’interior. Concretament, l’han tret per la porta de darrere; per a tal fi, han tallat els seients i bolcat el suport del seient per a poder pujar-lo a la llitera i traure’l. Han hagut també d’ampliar l’habitacle amb un puntal telescòpic per a poder fer més senzilla l’extracció de l’home. Finalment, els vehicles d’urgències han traslladat a l’home a un centre sanitari. 

En el dispositiu han participat un vehicle de primera eixida i el furgó d’útils del parc auxiliar d’Ibi, junt a una dotació i la prefectura del parc principal del Consorci Provincial d’Alacant en Cocentaina. La intervenció dels bombers ha acabat a les huit de la vesprada.

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.