11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

La Guàrdia Civil d’Alacant realitza tres serveis contra el tràfic de drogues

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha realitzat, a la comarca de l’Alt Vinalopó, dos serveis relacionats amb el tràfic de drogues. En el primer, es va detindre a un home de 49 anys que portava 46 dosis de cocaïna, mentre caminava per un carrer de Sax. En el segon, es va detindre a dos joves de 24 anys, a l’interior d’un habitatge on es cultivava marihuana.

 

D’altra banda, a la comarca de la Marina Baixa, es va detindre a un home que va pujar al TRAM a la Vila Joiosa amb 12 grams de speed. Caminant al costat de la Guàrdia Civil amb prop de 50 grams de cocaïna en la butxaca.

 

A mitjan setmana passada, agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant (USECIC), mentre realitzaven un servei de prevenció de la delinqüència en la localitat de Sax, van identificar a un individu que havia passat pel seu costat amb una actitud sospitosa

 

En identificar-ho, van descobrir que portava 46 dosi del que semblava cocaïna (prop de 50 grams), 710 euros en efectiu i 2 telèfons mòbils. L’home, un espanyol de 49 anys, va ser detingut immediatament com a presumpte 
autor d’un delicte de tràfic de drogues

Dos joves de 24 anys amb 510 plantes de marihuana a Villena

En la localitat de Villena, agents de la Guàrdia Civil van detindre a dos homes, tots dos de 24 anys i de nacionalitat albanesa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per cultiu de marihuana, i un delicte de defraudació de fluid elèctric. A la propietària de l’habitatge també se li va investigar pels mateixos fets.

 

Va ser l’avís d’un veí, la qual cosa va fer que la Guàrdia Civil iniciarà unes vigilàncies discretes sobre un habitatge d’una partida de Villena, de la qual eixia una forta olor de marihuana, tenia les finestres tapades amb material aïllant (des de les quals s’apreciaven unes llums similars a les dels llums de calor de creixement de cultius), i un fort soroll d’extractor o similar. És més, a través del buit d’una d’aqueixes finestres, es va poder confirmar que, efectivament, hi havia algunes plantes de marihuana en creixement avançat.

 

Davant el temor que el tall i recol·lecta de les plantes fora imminent, es va sol·licitar una entrada i registre al jutjat, que va ser autoritzada i va culminar amb la detenció dels dos joves, que es trobaven en el seu interior, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, per cultiu de marihuana, i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que la companyia elèctrica havia corroborat que la llum estava enganxada fraudulentament i tenia un consum molt elevat.

 

Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 2 del Partit Judicial de Villena (A), qui va dictaminar la llibertat provisional d’un d’ells i presó provisional per al segon. La propietària de l’habitatge, una vegada localitzada, també va ser investigada pels mateixos fets. 

 

12 grams de speed ocults en un paquet de tabac

Finalment, de nou la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil d’Alacant, mentre realitzava un servei de vigilància en el TRAM sentit Benidorm, va detindre ahir dia 16 d’agost a la vesprada a un home espanyol de 69 
anys. 

 

Aquesta persona es va pujar al tren en l’estació de la Vila Joiosa, i en adonar-se de la presència policial va començar a mostrar bastant nerviosisme. Quan els agents ho van identificar, van trobar ocult en el seu paquet de tabac prop de 12 grams de pasta de speed.

Últimes notícies

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir una cosa històrica davant el Reial Madrid. Demana un partit quasi perfecte, estadi ple i màxima convicció.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.