La Guàrdia Civil d’Alacant realitza tres serveis contra el tràfic de drogues

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha realitzat, a la comarca de l’Alt Vinalopó, dos serveis relacionats amb el tràfic de drogues. En el primer, es va detindre a un home de 49 anys que portava 46 dosis de cocaïna, mentre caminava per un carrer de Sax. En el segon, es va detindre a dos joves de 24 anys, a l’interior d’un habitatge on es cultivava marihuana.

 

D’altra banda, a la comarca de la Marina Baixa, es va detindre a un home que va pujar al TRAM a la Vila Joiosa amb 12 grams de speed. Caminant al costat de la Guàrdia Civil amb prop de 50 grams de cocaïna en la butxaca.

 

A mitjan setmana passada, agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant (USECIC), mentre realitzaven un servei de prevenció de la delinqüència en la localitat de Sax, van identificar a un individu que havia passat pel seu costat amb una actitud sospitosa

 

En identificar-ho, van descobrir que portava 46 dosi del que semblava cocaïna (prop de 50 grams), 710 euros en efectiu i 2 telèfons mòbils. L’home, un espanyol de 49 anys, va ser detingut immediatament com a presumpte 
autor d’un delicte de tràfic de drogues

Dos joves de 24 anys amb 510 plantes de marihuana a Villena

En la localitat de Villena, agents de la Guàrdia Civil van detindre a dos homes, tots dos de 24 anys i de nacionalitat albanesa, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per cultiu de marihuana, i un delicte de defraudació de fluid elèctric. A la propietària de l’habitatge també se li va investigar pels mateixos fets.

 

Va ser l’avís d’un veí, la qual cosa va fer que la Guàrdia Civil iniciarà unes vigilàncies discretes sobre un habitatge d’una partida de Villena, de la qual eixia una forta olor de marihuana, tenia les finestres tapades amb material aïllant (des de les quals s’apreciaven unes llums similars a les dels llums de calor de creixement de cultius), i un fort soroll d’extractor o similar. És més, a través del buit d’una d’aqueixes finestres, es va poder confirmar que, efectivament, hi havia algunes plantes de marihuana en creixement avançat.

 

Davant el temor que el tall i recol·lecta de les plantes fora imminent, es va sol·licitar una entrada i registre al jutjat, que va ser autoritzada i va culminar amb la detenció dels dos joves, que es trobaven en el seu interior, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, per cultiu de marihuana, i un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que la companyia elèctrica havia corroborat que la llum estava enganxada fraudulentament i tenia un consum molt elevat.

 

Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 2 del Partit Judicial de Villena (A), qui va dictaminar la llibertat provisional d’un d’ells i presó provisional per al segon. La propietària de l’habitatge, una vegada localitzada, també va ser investigada pels mateixos fets. 

 

12 grams de speed ocults en un paquet de tabac

Finalment, de nou la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil d’Alacant, mentre realitzava un servei de vigilància en el TRAM sentit Benidorm, va detindre ahir dia 16 d’agost a la vesprada a un home espanyol de 69 
anys. 

 

Aquesta persona es va pujar al tren en l’estació de la Vila Joiosa, i en adonar-se de la presència policial va començar a mostrar bastant nerviosisme. Quan els agents ho van identificar, van trobar ocult en el seu paquet de tabac prop de 12 grams de pasta de speed.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.
FILMOTECA D'ESTIU