10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La Guàrdia Civil confisca cocaïna dins de diversos pots en l’equipatge d’un passatger en l’aeroport de València

Dins dels controls establits per la Guàrdia Civil per a evitar el tràfic internacional de substàncies estupefaents en l'Aeroport de València, ahir es va procedir a la detenció d'un home que portava cocaïna en diversos pots de plàstic entre el seu equipatge. El pes total de la cocaïna ascendeix a 5.325 grams amb els embolcalls de plàstic inclosos.

  

Els fets van ocórrer este 2 de maig, quan esta persona, un home de nacionalitat peruana i procedent d'un vol internacional Lima (Perú) via Madrid, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l'Aeroport de Manises (V), quan es disposava a arreplegar l'equipatge facturat davant les sospites que poguera portar droga.

  

En el registre practicat per la Guàrdia Civil a l'equipatge d'esta persona, els agents van observar que en la màquina de rajos X, dins de tots els pots plàstic, existien unes plaques de matèria orgànica sospitosa, realitzant per tant la prova amb el reactiu “pen test” i que va donar de resultat positiu a la cocaïna.

  

 

Últimes notícies

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.