La Guàrdia Civil confisca cocaïna dins de diversos pots en l’equipatge d’un passatger en l’aeroport de València

Dins dels controls establits per la Guàrdia Civil per a evitar el tràfic internacional de substàncies estupefaents en l'Aeroport de València, ahir es va procedir a la detenció d'un home que portava cocaïna en diversos pots de plàstic entre el seu equipatge. El pes total de la cocaïna ascendeix a 5.325 grams amb els embolcalls de plàstic inclosos.

  

Els fets van ocórrer este 2 de maig, quan esta persona, un home de nacionalitat peruana i procedent d'un vol internacional Lima (Perú) via Madrid, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l'Aeroport de Manises (V), quan es disposava a arreplegar l'equipatge facturat davant les sospites que poguera portar droga.

  

En el registre practicat per la Guàrdia Civil a l'equipatge d'esta persona, els agents van observar que en la màquina de rajos X, dins de tots els pots plàstic, existien unes plaques de matèria orgànica sospitosa, realitzant per tant la prova amb el reactiu “pen test” i que va donar de resultat positiu a la cocaïna.

  

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.