La Guàrdia Civil confisca cocaïna dins de diversos pots en l’equipatge d’un passatger en l’aeroport de València

Dins dels controls establits per la Guàrdia Civil per a evitar el tràfic internacional de substàncies estupefaents en l'Aeroport de València, ahir es va procedir a la detenció d'un home que portava cocaïna en diversos pots de plàstic entre el seu equipatge. El pes total de la cocaïna ascendeix a 5.325 grams amb els embolcalls de plàstic inclosos.

  

Els fets van ocórrer este 2 de maig, quan esta persona, un home de nacionalitat peruana i procedent d'un vol internacional Lima (Perú) via Madrid, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l'Aeroport de Manises (V), quan es disposava a arreplegar l'equipatge facturat davant les sospites que poguera portar droga.

  

En el registre practicat per la Guàrdia Civil a l'equipatge d'esta persona, els agents van observar que en la màquina de rajos X, dins de tots els pots plàstic, existien unes plaques de matèria orgànica sospitosa, realitzant per tant la prova amb el reactiu “pen test” i que va donar de resultat positiu a la cocaïna.

  

 

Últimes notícies

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.

El Tribunal Suprem manté els quasi 8 anys de presó per a Marcos Benavent, el conegut ‘yonqui del dinero’

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de set anys i 10 mesos de presó per a l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent en el primer juí del cas Imelsa, i només li ha reduït una part de les costes. També ha ajustat la pena a l’empresari José Antonio Toledo.

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.