La Guàrdia Civil deixa en llibertat un home que va violar presumptament una jove de Rojales

La Guàrdia Civil d'Almoradí ha obert una investigació per una denúncia de violació que va interposar una jove de Rojales, al Baix Segura, el passat dia 28 de novembre. Segons ha informat 'Levante-EMV', la reacció de la Guàrdia Civil en rebre la denúncia ha indignat la jove i els seus familiars, ja que l'agressor ha quedat en llibertat. Segons sembla, la víctima de 18 anys ha contat en la seua denúncia que l'agressor era un amic al qual era capaç d'identificar en la seua declaració, es trobava baix els efectes de l'alcohol quan fou amenaçada i forçada a mantindre relacions sexuals amb ell. La jove havia quedat amb una amiga, segons la seua versió dels fets, per a vore's eixa vesprada amb ell. Es coneixien des de feia uns cinc anys, eren les set de la vesprada, i al principi, la jove es va prendre un gintònic en un bar i després en un lloc apartat el xic els va oferir ron amb cola. El xic va aconseguir que l'amiga se n'anara per a estar sols amb ella. A eixa hora, segons la jove, es trobava molt beguda.

  

 

 

En la denúncia consta que al quedar-se en un lloc apartat el jove li va dir que es llevara la samarreta, a la qual cosa ella es va negar i ell va respondre pegant-li tirons en el monyo. A continuació li va ordenar que es llevara el sostenidor i al negar-se li'l va tirar a terra. L'agressor es va baixar els pantalons i la va obligar a practicar-li una fel·lació. La xica va començar a plorar de la por però el jove va aconseguir tombar-la a terra davant la seua negativa i la va penetrar. En el relat explica que a pesar dels seus crits de dolor el denunciat no va deixar d'agredir-la sexualment. A més li va advertir que no cridara i que no contara res a la Policia, ja que en cas contrari aniria a sa casa a buscar-la. Finalment el violador se'n va anar i la jove va quedar seminua plorant i demanant auxili a uns xics que passaven pel lloc. Els xics veient el seu estat la van acompanyar a casa.

 

La desprotecció de les víctimes

  

En el seu relat assegura que com a conseqüència, va haver d'anar a l'Hospital de Torrevieja on va ser reconeguda en el servei de Ginecologia. La jove presentava ferides en el coll, pits i ventre. Una notícia que es produïx quan està candent el tema de la violació múltiple dels Sanfermins i que posa sobre la palestra la quantitat de voltes que queden impunes estes agressions masclistes, així com la desprotecció de la víctima en estos casos, ja que no es veu ni amb el suport de les forces de l'autoritat, que en este cas han deixat lliure al presumpte violador.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.