La Guàrdia Civil deixa en llibertat un home que va violar presumptament una jove de Rojales

La Guàrdia Civil d'Almoradí ha obert una investigació per una denúncia de violació que va interposar una jove de Rojales, al Baix Segura, el passat dia 28 de novembre. Segons ha informat 'Levante-EMV', la reacció de la Guàrdia Civil en rebre la denúncia ha indignat la jove i els seus familiars, ja que l'agressor ha quedat en llibertat. Segons sembla, la víctima de 18 anys ha contat en la seua denúncia que l'agressor era un amic al qual era capaç d'identificar en la seua declaració, es trobava baix els efectes de l'alcohol quan fou amenaçada i forçada a mantindre relacions sexuals amb ell. La jove havia quedat amb una amiga, segons la seua versió dels fets, per a vore's eixa vesprada amb ell. Es coneixien des de feia uns cinc anys, eren les set de la vesprada, i al principi, la jove es va prendre un gintònic en un bar i després en un lloc apartat el xic els va oferir ron amb cola. El xic va aconseguir que l'amiga se n'anara per a estar sols amb ella. A eixa hora, segons la jove, es trobava molt beguda.

  

 

 

En la denúncia consta que al quedar-se en un lloc apartat el jove li va dir que es llevara la samarreta, a la qual cosa ella es va negar i ell va respondre pegant-li tirons en el monyo. A continuació li va ordenar que es llevara el sostenidor i al negar-se li'l va tirar a terra. L'agressor es va baixar els pantalons i la va obligar a practicar-li una fel·lació. La xica va començar a plorar de la por però el jove va aconseguir tombar-la a terra davant la seua negativa i la va penetrar. En el relat explica que a pesar dels seus crits de dolor el denunciat no va deixar d'agredir-la sexualment. A més li va advertir que no cridara i que no contara res a la Policia, ja que en cas contrari aniria a sa casa a buscar-la. Finalment el violador se'n va anar i la jove va quedar seminua plorant i demanant auxili a uns xics que passaven pel lloc. Els xics veient el seu estat la van acompanyar a casa.

 

La desprotecció de les víctimes

  

En el seu relat assegura que com a conseqüència, va haver d'anar a l'Hospital de Torrevieja on va ser reconeguda en el servei de Ginecologia. La jove presentava ferides en el coll, pits i ventre. Una notícia que es produïx quan està candent el tema de la violació múltiple dels Sanfermins i que posa sobre la palestra la quantitat de voltes que queden impunes estes agressions masclistes, així com la desprotecció de la víctima en estos casos, ja que no es veu ni amb el suport de les forces de l'autoritat, que en este cas han deixat lliure al presumpte violador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.