La Guàrdia Civil deixa en llibertat un home que va violar presumptament una jove de Rojales

La Guàrdia Civil d'Almoradí ha obert una investigació per una denúncia de violació que va interposar una jove de Rojales, al Baix Segura, el passat dia 28 de novembre. Segons ha informat 'Levante-EMV', la reacció de la Guàrdia Civil en rebre la denúncia ha indignat la jove i els seus familiars, ja que l'agressor ha quedat en llibertat. Segons sembla, la víctima de 18 anys ha contat en la seua denúncia que l'agressor era un amic al qual era capaç d'identificar en la seua declaració, es trobava baix els efectes de l'alcohol quan fou amenaçada i forçada a mantindre relacions sexuals amb ell. La jove havia quedat amb una amiga, segons la seua versió dels fets, per a vore's eixa vesprada amb ell. Es coneixien des de feia uns cinc anys, eren les set de la vesprada, i al principi, la jove es va prendre un gintònic en un bar i després en un lloc apartat el xic els va oferir ron amb cola. El xic va aconseguir que l'amiga se n'anara per a estar sols amb ella. A eixa hora, segons la jove, es trobava molt beguda.

  

 

 

En la denúncia consta que al quedar-se en un lloc apartat el jove li va dir que es llevara la samarreta, a la qual cosa ella es va negar i ell va respondre pegant-li tirons en el monyo. A continuació li va ordenar que es llevara el sostenidor i al negar-se li'l va tirar a terra. L'agressor es va baixar els pantalons i la va obligar a practicar-li una fel·lació. La xica va començar a plorar de la por però el jove va aconseguir tombar-la a terra davant la seua negativa i la va penetrar. En el relat explica que a pesar dels seus crits de dolor el denunciat no va deixar d'agredir-la sexualment. A més li va advertir que no cridara i que no contara res a la Policia, ja que en cas contrari aniria a sa casa a buscar-la. Finalment el violador se'n va anar i la jove va quedar seminua plorant i demanant auxili a uns xics que passaven pel lloc. Els xics veient el seu estat la van acompanyar a casa.

 

La desprotecció de les víctimes

  

En el seu relat assegura que com a conseqüència, va haver d'anar a l'Hospital de Torrevieja on va ser reconeguda en el servei de Ginecologia. La jove presentava ferides en el coll, pits i ventre. Una notícia que es produïx quan està candent el tema de la violació múltiple dels Sanfermins i que posa sobre la palestra la quantitat de voltes que queden impunes estes agressions masclistes, així com la desprotecció de la víctima en estos casos, ja que no es veu ni amb el suport de les forces de l'autoritat, que en este cas han deixat lliure al presumpte violador.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.