La Guàrdia Civil deixa en llibertat un home que va violar presumptament una jove de Rojales

La Guàrdia Civil d'Almoradí ha obert una investigació per una denúncia de violació que va interposar una jove de Rojales, al Baix Segura, el passat dia 28 de novembre. Segons ha informat 'Levante-EMV', la reacció de la Guàrdia Civil en rebre la denúncia ha indignat la jove i els seus familiars, ja que l'agressor ha quedat en llibertat. Segons sembla, la víctima de 18 anys ha contat en la seua denúncia que l'agressor era un amic al qual era capaç d'identificar en la seua declaració, es trobava baix els efectes de l'alcohol quan fou amenaçada i forçada a mantindre relacions sexuals amb ell. La jove havia quedat amb una amiga, segons la seua versió dels fets, per a vore's eixa vesprada amb ell. Es coneixien des de feia uns cinc anys, eren les set de la vesprada, i al principi, la jove es va prendre un gintònic en un bar i després en un lloc apartat el xic els va oferir ron amb cola. El xic va aconseguir que l'amiga se n'anara per a estar sols amb ella. A eixa hora, segons la jove, es trobava molt beguda.

  

 

 

En la denúncia consta que al quedar-se en un lloc apartat el jove li va dir que es llevara la samarreta, a la qual cosa ella es va negar i ell va respondre pegant-li tirons en el monyo. A continuació li va ordenar que es llevara el sostenidor i al negar-se li'l va tirar a terra. L'agressor es va baixar els pantalons i la va obligar a practicar-li una fel·lació. La xica va començar a plorar de la por però el jove va aconseguir tombar-la a terra davant la seua negativa i la va penetrar. En el relat explica que a pesar dels seus crits de dolor el denunciat no va deixar d'agredir-la sexualment. A més li va advertir que no cridara i que no contara res a la Policia, ja que en cas contrari aniria a sa casa a buscar-la. Finalment el violador se'n va anar i la jove va quedar seminua plorant i demanant auxili a uns xics que passaven pel lloc. Els xics veient el seu estat la van acompanyar a casa.

 

La desprotecció de les víctimes

  

En el seu relat assegura que com a conseqüència, va haver d'anar a l'Hospital de Torrevieja on va ser reconeguda en el servei de Ginecologia. La jove presentava ferides en el coll, pits i ventre. Una notícia que es produïx quan està candent el tema de la violació múltiple dels Sanfermins i que posa sobre la palestra la quantitat de voltes que queden impunes estes agressions masclistes, així com la desprotecció de la víctima en estos casos, ja que no es veu ni amb el suport de les forces de l'autoritat, que en este cas han deixat lliure al presumpte violador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.