9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Guàrdia Civil desmantella un cultiu de 660 plantes de marihuana en la Font d’en Carròs

La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.

 

  

L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna inicià l'operació “PINTORS” a fi de desmantellar un possible cultiu de marihuana i detenir als seus responsables. Una vegada en el domicili es va descobrir un cultiu de marihuana de 660 plantes en diferents estats de creixement, a més d'elements tècnics per al desenvolupament i creixement del cultiu.

 

 

Per tot açò s'ha procedit a la detenció d'un home de 57 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric. L'enganxament elèctric per a la defraudació del fluid estava situat en el saló principal de la primera planta i al costat de la porta principal, a uns 2,5 metres d'altura, ocult a l'interior de la paret. Es tracta d'un enganxament tipus “Vampir”, que consisteix en un objecte que “mossega el cable principal d'electricitat” per a derivar l'electricitat sense passar pel comptador.

 

Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Gandia.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.