15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La Guàrdia Civil desmantella un cultiu de 660 plantes de marihuana en la Font d’en Carròs

La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.

 

  

L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna inicià l'operació “PINTORS” a fi de desmantellar un possible cultiu de marihuana i detenir als seus responsables. Una vegada en el domicili es va descobrir un cultiu de marihuana de 660 plantes en diferents estats de creixement, a més d'elements tècnics per al desenvolupament i creixement del cultiu.

 

 

Per tot açò s'ha procedit a la detenció d'un home de 57 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric. L'enganxament elèctric per a la defraudació del fluid estava situat en el saló principal de la primera planta i al costat de la porta principal, a uns 2,5 metres d'altura, ocult a l'interior de la paret. Es tracta d'un enganxament tipus “Vampir”, que consisteix en un objecte que “mossega el cable principal d'electricitat” per a derivar l'electricitat sense passar pel comptador.

 

Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Gandia.

Últimes notícies

Bolaños acusa a Feijóo de faltar a la veritat sobre Mazón i la DANA per a atacar al Govern

Bolaños ha retret a Feijóo haver-hi 'va faltar a la veritat' sobre les seues comunicacions amb Mazón en els dies de la DANA, després de rectificar davant la jutgessa. També ha valorat com molt positiva l'alliberament de presos espanyols a Veneçuela, ha emmarcat en 'persecució' la querella de Fes-te Sentir contra Zapatero i ha descartat tancar bases dels EUA.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central del València va ser intervingut de la musculatura isquiotibial dreta després de lesionar-se davant el Celta. La cirurgia es va realitzar 'amb èxit' i estarà diversos mesos de baixa.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central va ser operat de l'isquiotibial dret després de lesionar-se davant el Celta. El club no va donar terminis, s'espera una baixa de diversos mesos i la cirurgia va ser 'amb èxit'.

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet valencià després del naufragi del 26-D

Indonèsia va posar fi este divendres a la busca del xiquet valencià de 10 anys desaparegut després del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. L'operatiu de 15 dies va trobar tres cossos i va deixar dos supervivents, mentres la investigació per possible negligència continua oberta.

València Basket busca aprofitar els dubtes d’Unicaja i assegurar cap de sèrie en la seua Copa

El València rep a Unicaja en el Roig Arena amb el propòsit de sumar un triomf que li acoste a ser cap de sèrie en la Copa. També perseguix reforçar el seu pols amb el Reial Madrid per liderar la primera volta.

Assumix 4 anys i 9 mesos per intentar matar a la seua parella a l’hospital després de donar a llum

L'acusat ha reconegut que va apunyalar a la seua parella a l'hospital del Vinalopó, tres dies després del part, i ha acceptat 4 anys i 9 mesos de presó. La pena s'ha rebaixat per reparar el mal amb 15.000 euros i comporta pèrdua de la pàtria potestat i 10 anys d'allunyament.