La Guàrdia Civil desmantella un cultiu de 660 plantes de marihuana en la Font d’en Carròs

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.      L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia […]

La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.

 

  

L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna inicià l'operació “PINTORS” a fi de desmantellar un possible cultiu de marihuana i detenir als seus responsables. Una vegada en el domicili es va descobrir un cultiu de marihuana de 660 plantes en diferents estats de creixement, a més d'elements tècnics per al desenvolupament i creixement del cultiu.

 

 

Per tot açò s'ha procedit a la detenció d'un home de 57 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric. L'enganxament elèctric per a la defraudació del fluid estava situat en el saló principal de la primera planta i al costat de la porta principal, a uns 2,5 metres d'altura, ocult a l'interior de la paret. Es tracta d'un enganxament tipus “Vampir”, que consisteix en un objecte que “mossega el cable principal d'electricitat” per a derivar l'electricitat sense passar pel comptador.

 

Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Gandia.

Últimes notícies

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.

Els sindicats educatius proposen un calendari de negociació a Educació per desbloquejar la vaga

STEPV, CCOO i UGT han remés a la Conselleria d’Educació un calendari detallat de reunions per abordar totes les reivindicacions pendents de la vaga indefinida de primavera, després de la suspensió de l’última trobada prevista.