11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La Guàrdia Civil desmantella un cultiu de 660 plantes de marihuana en la Font d’en Carròs

La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.

 

  

L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna inicià l'operació “PINTORS” a fi de desmantellar un possible cultiu de marihuana i detenir als seus responsables. Una vegada en el domicili es va descobrir un cultiu de marihuana de 660 plantes en diferents estats de creixement, a més d'elements tècnics per al desenvolupament i creixement del cultiu.

 

 

Per tot açò s'ha procedit a la detenció d'un home de 57 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric. L'enganxament elèctric per a la defraudació del fluid estava situat en el saló principal de la primera planta i al costat de la porta principal, a uns 2,5 metres d'altura, ocult a l'interior de la paret. Es tracta d'un enganxament tipus “Vampir”, que consisteix en un objecte que “mossega el cable principal d'electricitat” per a derivar l'electricitat sense passar pel comptador.

 

Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Gandia.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.