La Guàrdia Civil desmantella un cultiu de 660 plantes de marihuana en la Font d’en Carròs

La Guàrdia Civil va descobrir un cultiu de marihuana indoor amb 660 plantes, i va procedir a la detenció d'una persona per la seua implicació en un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric en la Font d`en Carròs, La Safor.

 

  

L'equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna inicià l'operació “PINTORS” a fi de desmantellar un possible cultiu de marihuana i detenir als seus responsables. Una vegada en el domicili es va descobrir un cultiu de marihuana de 660 plantes en diferents estats de creixement, a més d'elements tècnics per al desenvolupament i creixement del cultiu.

 

 

Per tot açò s'ha procedit a la detenció d'un home de 57 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la salut pública de tràfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elèctric. L'enganxament elèctric per a la defraudació del fluid estava situat en el saló principal de la primera planta i al costat de la porta principal, a uns 2,5 metres d'altura, ocult a l'interior de la paret. Es tracta d'un enganxament tipus “Vampir”, que consisteix en un objecte que “mossega el cable principal d'electricitat” per a derivar l'electricitat sense passar pel comptador.

 

Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Gandia.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.