La Guàrdia Civil deté a dos persones per atracar a una persona amb mobilitat reduïda a l’eixida d’un local d’oci a Oliva

 

La Guàrdia Civil d’Oliva-Gandia, a la comarca de la Safor, ha detingut a dos homes, veïns d’Oliva, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència a un home de 40 anys amb mobilitat reduïda.

 

Els fets es van registrar sobre les 04:00 de la matinada del passat 22 d’octubre, quan la mata eixia d’un conegut local de la localitat d’Oliva de maquines recreatives on havia guanyat 350 euros.

  

Una vegada la víctima va eixir del local ja en la via pública, un jove se li va acostar per l’esquena, agarrant-lo del coll, intentant realitzar una tècnica de judo coneguda com ‘mata lleó’, la qual consistix en un estrangulament amb els braços al voltant del coll, provocant la falta d’aire de la persona que rep la tècnica.

Els agressors varen eixir corrents i deixaren la víctima en la vorera

  

Mentre el perjudicat intentava escapar-se de l’agressió, un segon jove procedia a llevar-li la cartera amb els diners guanyats per la víctima prèviament, així com la seua documentació. Una vegada aconseguit el seu objectiu els autors van fugir corrent, deixant a la víctima tirada en la vorera.

  

Després de tenir coneixement dels fets, els Agents van centrar la recerca, en els clients habituals d’aquest tipus d’establiments, aconseguint aconseguir la identificació dels mateixos a través de les càmeres de seguretat, els quals van ser identificats pels investigadors i posteriorment per la víctima. 

 

Detinguts dos homes de nacionalitat espanyola i marroquina

 

Per tot açò el passat 27 de novembre es va procedir per la Guàrdia Civil d’Oliva a la detenció de dos homes, de nacionalitat espanyola i marroquina, amb edats compreses entre els 25 i 27 anys, com a suposats autors d’un delicte de robatori amb violència.

   

Gràcies a la recerca duta a terme, s’ha aconseguit recuperar la documentació de la víctima i efectes personals a excepció dels diners.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.