La Guàrdia Civil deté a dos persones per atracar a una persona amb mobilitat reduïda a l’eixida d’un local d’oci a Oliva

 

La Guàrdia Civil d’Oliva-Gandia, a la comarca de la Safor, ha detingut a dos homes, veïns d’Oliva, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència a un home de 40 anys amb mobilitat reduïda.

 

Els fets es van registrar sobre les 04:00 de la matinada del passat 22 d’octubre, quan la mata eixia d’un conegut local de la localitat d’Oliva de maquines recreatives on havia guanyat 350 euros.

  

Una vegada la víctima va eixir del local ja en la via pública, un jove se li va acostar per l’esquena, agarrant-lo del coll, intentant realitzar una tècnica de judo coneguda com ‘mata lleó’, la qual consistix en un estrangulament amb els braços al voltant del coll, provocant la falta d’aire de la persona que rep la tècnica.

Els agressors varen eixir corrents i deixaren la víctima en la vorera

  

Mentre el perjudicat intentava escapar-se de l’agressió, un segon jove procedia a llevar-li la cartera amb els diners guanyats per la víctima prèviament, així com la seua documentació. Una vegada aconseguit el seu objectiu els autors van fugir corrent, deixant a la víctima tirada en la vorera.

  

Després de tenir coneixement dels fets, els Agents van centrar la recerca, en els clients habituals d’aquest tipus d’establiments, aconseguint aconseguir la identificació dels mateixos a través de les càmeres de seguretat, els quals van ser identificats pels investigadors i posteriorment per la víctima. 

 

Detinguts dos homes de nacionalitat espanyola i marroquina

 

Per tot açò el passat 27 de novembre es va procedir per la Guàrdia Civil d’Oliva a la detenció de dos homes, de nacionalitat espanyola i marroquina, amb edats compreses entre els 25 i 27 anys, com a suposats autors d’un delicte de robatori amb violència.

   

Gràcies a la recerca duta a terme, s’ha aconseguit recuperar la documentació de la víctima i efectes personals a excepció dels diners.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.