La Guàrdia Civil deté a dos persones per atracar a una persona amb mobilitat reduïda a l’eixida d’un local d’oci a Oliva

 

La Guàrdia Civil d’Oliva-Gandia, a la comarca de la Safor, ha detingut a dos homes, veïns d’Oliva, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència a un home de 40 anys amb mobilitat reduïda.

 

Els fets es van registrar sobre les 04:00 de la matinada del passat 22 d’octubre, quan la mata eixia d’un conegut local de la localitat d’Oliva de maquines recreatives on havia guanyat 350 euros.

  

Una vegada la víctima va eixir del local ja en la via pública, un jove se li va acostar per l’esquena, agarrant-lo del coll, intentant realitzar una tècnica de judo coneguda com ‘mata lleó’, la qual consistix en un estrangulament amb els braços al voltant del coll, provocant la falta d’aire de la persona que rep la tècnica.

Els agressors varen eixir corrents i deixaren la víctima en la vorera

  

Mentre el perjudicat intentava escapar-se de l’agressió, un segon jove procedia a llevar-li la cartera amb els diners guanyats per la víctima prèviament, així com la seua documentació. Una vegada aconseguit el seu objectiu els autors van fugir corrent, deixant a la víctima tirada en la vorera.

  

Després de tenir coneixement dels fets, els Agents van centrar la recerca, en els clients habituals d’aquest tipus d’establiments, aconseguint aconseguir la identificació dels mateixos a través de les càmeres de seguretat, els quals van ser identificats pels investigadors i posteriorment per la víctima. 

 

Detinguts dos homes de nacionalitat espanyola i marroquina

 

Per tot açò el passat 27 de novembre es va procedir per la Guàrdia Civil d’Oliva a la detenció de dos homes, de nacionalitat espanyola i marroquina, amb edats compreses entre els 25 i 27 anys, com a suposats autors d’un delicte de robatori amb violència.

   

Gràcies a la recerca duta a terme, s’ha aconseguit recuperar la documentació de la víctima i efectes personals a excepció dels diners.

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.