14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La Guàrdia Civil deté a un home per 56 delictes de robatoris i danys en interior de vehicles en poblacions de la comarca de l`Horta Nord

Des del passat mes de gener, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l`Horta Nord, en el qual el presumpte autor accedia a l'interior dels vehicles mitjançant la força per a sostraure els efectes personals. Per açò, es va iniciar l'operació “FAHZEUG”, per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, a fi de poder identificar, localitzar i detenir a l'autor o autors d'aquests fets.

  

  

  

  

Fruit de les intenses gestions realitzades i de les perquisicions obtingudes per part dels agents encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d'un sol autor en els fets delictius.

  

 

  

Fase d'explotació i registre practicat

 

  

La fase d'explotació d'aquest operatiu va culminar el passat dia 28 de febrer de 2018 amb la detenció d'un home de 55 anys d'edat de nacionalitat algeriana, el qual va ser sorprès in fraganti per la Guàrdia Civil en el moment que estava efectuant un delicte de robatori amb força en un camió.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.