La Guàrdia Civil deté a un home per 56 delictes de robatoris i danys en interior de vehicles en poblacions de la comarca de l`Horta Nord

Des del passat mes de gener, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l`Horta Nord, en el qual el presumpte autor accedia a l'interior dels vehicles mitjançant la força per a sostraure els efectes personals. Per açò, es va iniciar l'operació “FAHZEUG”, per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, a fi de poder identificar, localitzar i detenir a l'autor o autors d'aquests fets.

  

  

  

  

Fruit de les intenses gestions realitzades i de les perquisicions obtingudes per part dels agents encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d'un sol autor en els fets delictius.

  

 

  

Fase d'explotació i registre practicat

 

  

La fase d'explotació d'aquest operatiu va culminar el passat dia 28 de febrer de 2018 amb la detenció d'un home de 55 anys d'edat de nacionalitat algeriana, el qual va ser sorprès in fraganti per la Guàrdia Civil en el moment que estava efectuant un delicte de robatori amb força en un camió.

Últimes notícies

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.