La Guàrdia Civil deté a un home per 56 delictes de robatoris i danys en interior de vehicles en poblacions de la comarca de l`Horta Nord

Des del passat mes de gener, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l`Horta Nord, en el qual el presumpte autor accedia a l'interior dels vehicles mitjançant la força per a sostraure els efectes personals. Per açò, es va iniciar l'operació “FAHZEUG”, per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, a fi de poder identificar, localitzar i detenir a l'autor o autors d'aquests fets.

  

  

  

  

Fruit de les intenses gestions realitzades i de les perquisicions obtingudes per part dels agents encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d'un sol autor en els fets delictius.

  

 

  

Fase d'explotació i registre practicat

 

  

La fase d'explotació d'aquest operatiu va culminar el passat dia 28 de febrer de 2018 amb la detenció d'un home de 55 anys d'edat de nacionalitat algeriana, el qual va ser sorprès in fraganti per la Guàrdia Civil en el moment que estava efectuant un delicte de robatori amb força en un camió.

Últimes notícies

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.