La Guàrdia Civil deté a un home per 56 delictes de robatoris i danys en interior de vehicles en poblacions de la comarca de l`Horta Nord

Des del passat mes de gener, la Guàrdia Civil venia investigant diversos robatoris amb força ocorreguts en vehicles de la comarca de l`Horta Nord, en el qual el presumpte autor accedia a l'interior dels vehicles mitjançant la força per a sostraure els efectes personals. Per açò, es va iniciar l'operació “FAHZEUG”, per part de components de la Guàrdia Civil de Massamagrell, a fi de poder identificar, localitzar i detenir a l'autor o autors d'aquests fets.

  

  

  

  

Fruit de les intenses gestions realitzades i de les perquisicions obtingudes per part dels agents encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d'un sol autor en els fets delictius.

  

 

  

Fase d'explotació i registre practicat

 

  

La fase d'explotació d'aquest operatiu va culminar el passat dia 28 de febrer de 2018 amb la detenció d'un home de 55 anys d'edat de nacionalitat algeriana, el qual va ser sorprès in fraganti per la Guàrdia Civil en el moment que estava efectuant un delicte de robatori amb força en un camió.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.