La Guàrdia Civil detén tres persones per robatori de joies a la Vall d’Uixó

 

Tres persones han sigut detingudes per la Guàrdia Civil per un presumpte delicte de robatori, recaptació i estafa. Una de les persones detingudes és un jove menor d’edat. Tots tres estan acusats de tres robatoris, tres delictes de receptació i altres tres d’estafa. Aquesta detenció s’emmarca dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre aquests tipus de robatoris i delictes en establiments comercials en la província. Un operatiu que es va posar en marxa només saber que s’havien produït diversos furts en domicilis i tendes de la localitat de la Vall d’Uixó a la Plana Baixa, on els sospitosos s’emportaven fonamentalment joies de gran valor.

La investigació es va iniciar aleshores arran de les diverses denúncies dels propietaris de les vivendes i comerciants afectats, entre ells joieries i tendes de compravenda d’or. La recerca va portar els agents després de nombroses gestions, a identificar a tres persones. Es va comprovar que una d’elles era menor d’edat i que totes eren residents en la localitat; que havien entrat en comerços i domicilis on havien sostret joies per valor de més de 3.000 euros.

A part del menor, dos altres joves, de 19 i 21 han sigut detinguts, no sols per robatori sinó també per tres delictes de receptació, per vendre les joies a terceres persones i uns altres tres delictes d’estafa. Els agents de la Guàrdia Civil van poder recuperar finalment les joies furtades i va ser tornat de seguida als seus propietaris. El jutjat d’Instrucció de Nules es fa càrrec ara de les diligències instruïdes per la Guàrdia Civil, pel que fa als joves de 19 i 21 anys, i per altra banda la Fiscalia de Menors de Castelló determinarà si el menor ha d’ingressar en un centre especialitzat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.