La Guàrdia Civil destruïx una caixa d’explosius abandonada en una casa de Villar de los Olmos

 

Este passat divendres 14 d’agost, una dona ha acudit a la caserna de la Guàrdia Civil de Requena, en la Plana d’Utiel (València), per a informar que havia trobat una caixa d’explosius en sa casa, situada en la pedania de Villar de los Olmos. Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, la dona l’ha trobat mentres netejava la casa.

 

Només conéixer la troballa, l’Equip de desactivació d’Explosius de la Guàrdia Civil de València, s’ha desplaçat al lloc, a on ha comprovat que es tracta d’explosius amb els etiquetatges caducats i deteriorats. En concret, 17,5 quilos d’AMONITA en format de cartutxos, 8,5 metres de metxa lenta embreada i 10 detonadors pirotècnics ordinaris.

 

Els explosius han sigut destruïts pels agents en una pedrera del terme municipal de Buñol, zona indicada per a estos casos.

 

Des de la Guàrdia Civil de València, recorden que la manera d’actuar davant la troballa d’algun artefacte explosiu consistix a no tocar, ni manipular l’objecte i avisar immediatament a la Guàrdia Civil a través del 062.

 

Últimes notícies

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25