La Guàrdia Civil destruïx una caixa d’explosius abandonada en una casa de Villar de los Olmos

 

Este passat divendres 14 d’agost, una dona ha acudit a la caserna de la Guàrdia Civil de Requena, en la Plana d’Utiel (València), per a informar que havia trobat una caixa d’explosius en sa casa, situada en la pedania de Villar de los Olmos. Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, la dona l’ha trobat mentres netejava la casa.

 

Només conéixer la troballa, l’Equip de desactivació d’Explosius de la Guàrdia Civil de València, s’ha desplaçat al lloc, a on ha comprovat que es tracta d’explosius amb els etiquetatges caducats i deteriorats. En concret, 17,5 quilos d’AMONITA en format de cartutxos, 8,5 metres de metxa lenta embreada i 10 detonadors pirotècnics ordinaris.

 

Els explosius han sigut destruïts pels agents en una pedrera del terme municipal de Buñol, zona indicada per a estos casos.

 

Des de la Guàrdia Civil de València, recorden que la manera d’actuar davant la troballa d’algun artefacte explosiu consistix a no tocar, ni manipular l’objecte i avisar immediatament a la Guàrdia Civil a través del 062.

 

Últimes notícies

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.