La Guàrdia Civil destruïx una caixa d’explosius abandonada en una casa de Villar de los Olmos

 

Este passat divendres 14 d’agost, una dona ha acudit a la caserna de la Guàrdia Civil de Requena, en la Plana d’Utiel (València), per a informar que havia trobat una caixa d’explosius en sa casa, situada en la pedania de Villar de los Olmos. Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, la dona l’ha trobat mentres netejava la casa.

 

Només conéixer la troballa, l’Equip de desactivació d’Explosius de la Guàrdia Civil de València, s’ha desplaçat al lloc, a on ha comprovat que es tracta d’explosius amb els etiquetatges caducats i deteriorats. En concret, 17,5 quilos d’AMONITA en format de cartutxos, 8,5 metres de metxa lenta embreada i 10 detonadors pirotècnics ordinaris.

 

Els explosius han sigut destruïts pels agents en una pedrera del terme municipal de Buñol, zona indicada per a estos casos.

 

Des de la Guàrdia Civil de València, recorden que la manera d’actuar davant la troballa d’algun artefacte explosiu consistix a no tocar, ni manipular l’objecte i avisar immediatament a la Guàrdia Civil a través del 062.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.