La Guàrdia Civil destruïx una caixa d’explosius abandonada en una casa de Villar de los Olmos

 

Este passat divendres 14 d’agost, una dona ha acudit a la caserna de la Guàrdia Civil de Requena, en la Plana d’Utiel (València), per a informar que havia trobat una caixa d’explosius en sa casa, situada en la pedania de Villar de los Olmos. Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, la dona l’ha trobat mentres netejava la casa.

 

Només conéixer la troballa, l’Equip de desactivació d’Explosius de la Guàrdia Civil de València, s’ha desplaçat al lloc, a on ha comprovat que es tracta d’explosius amb els etiquetatges caducats i deteriorats. En concret, 17,5 quilos d’AMONITA en format de cartutxos, 8,5 metres de metxa lenta embreada i 10 detonadors pirotècnics ordinaris.

 

Els explosius han sigut destruïts pels agents en una pedrera del terme municipal de Buñol, zona indicada per a estos casos.

 

Des de la Guàrdia Civil de València, recorden que la manera d’actuar davant la troballa d’algun artefacte explosiu consistix a no tocar, ni manipular l’objecte i avisar immediatament a la Guàrdia Civil a través del 062.

 

Últimes notícies

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.