Un Guàrdia Civil deté quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi a un lladre al reconéixer-lo en Carlet

 

Un agent de la Guàrdia Civil ha detingut este dimarts, quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi, a un lladre al que va reconéixer mentres caminava per la vorera d’un carrer de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat fonts de l’Institut Armat.

 

Els fets s’han produït cap a les 9.00 hores d’este dimarts quan el Guàrdia Civil tornava de deixar al seu fill en el col·legi i va observar a un jove caminant que s’assemblava a un sospitós que buscaven per estar implicat en diferents robatoris dins de locals de Carlet i en robatoris en cases amb habitants dins i que va conseguir fugir en diferents ocasions de les patrulles.

 

L’agent se li va acostar i va observar que portava en la seua mà esquerra diferents rellotges de senyora. Per això, després d’identificar-se com a guàrdia civil, li va requerir la documentació i li va preguntar per la procedència dels rellotges que portava.

 

Sis fets delictius

En fer-li un tocament superficial, va comprovar que portava sis rellotges de senyora i bastants collars. A demés, en verificar la seua documentació va comprovar que era la persona que es buscava com a sospitosa de sis fets delictius, entre ells robatoris i furts.

 

L’agent va procedir a detindre’l i va cridar al Lloc Principal de Carlet per a que s’acostara una patrulla. Els rellotges i collars que portava pertanyen a un local comercial que havia sigut robat este mateix dia, sent reconeguts pel propietari de l’establiment.

 

La Guàrdia Civil de Carlet imputa a esta persona, de 23 anys i nacionalitat lituana, alguns delictes de robatori amb força i furt després d’intervindre-li multitud de joies que han sigut entregades als seus legítims propietaris. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Carlet.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.