Un Guàrdia Civil deté quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi a un lladre al reconéixer-lo en Carlet

 

Un agent de la Guàrdia Civil ha detingut este dimarts, quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi, a un lladre al que va reconéixer mentres caminava per la vorera d’un carrer de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat fonts de l’Institut Armat.

 

Els fets s’han produït cap a les 9.00 hores d’este dimarts quan el Guàrdia Civil tornava de deixar al seu fill en el col·legi i va observar a un jove caminant que s’assemblava a un sospitós que buscaven per estar implicat en diferents robatoris dins de locals de Carlet i en robatoris en cases amb habitants dins i que va conseguir fugir en diferents ocasions de les patrulles.

 

L’agent se li va acostar i va observar que portava en la seua mà esquerra diferents rellotges de senyora. Per això, després d’identificar-se com a guàrdia civil, li va requerir la documentació i li va preguntar per la procedència dels rellotges que portava.

 

Sis fets delictius

En fer-li un tocament superficial, va comprovar que portava sis rellotges de senyora i bastants collars. A demés, en verificar la seua documentació va comprovar que era la persona que es buscava com a sospitosa de sis fets delictius, entre ells robatoris i furts.

 

L’agent va procedir a detindre’l i va cridar al Lloc Principal de Carlet per a que s’acostara una patrulla. Els rellotges i collars que portava pertanyen a un local comercial que havia sigut robat este mateix dia, sent reconeguts pel propietari de l’establiment.

 

La Guàrdia Civil de Carlet imputa a esta persona, de 23 anys i nacionalitat lituana, alguns delictes de robatori amb força i furt després d’intervindre-li multitud de joies que han sigut entregades als seus legítims propietaris. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Carlet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.