Un Guàrdia Civil deté quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi a un lladre al reconéixer-lo en Carlet

 

Un agent de la Guàrdia Civil ha detingut este dimarts, quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi, a un lladre al que va reconéixer mentres caminava per la vorera d’un carrer de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat fonts de l’Institut Armat.

 

Els fets s’han produït cap a les 9.00 hores d’este dimarts quan el Guàrdia Civil tornava de deixar al seu fill en el col·legi i va observar a un jove caminant que s’assemblava a un sospitós que buscaven per estar implicat en diferents robatoris dins de locals de Carlet i en robatoris en cases amb habitants dins i que va conseguir fugir en diferents ocasions de les patrulles.

 

L’agent se li va acostar i va observar que portava en la seua mà esquerra diferents rellotges de senyora. Per això, després d’identificar-se com a guàrdia civil, li va requerir la documentació i li va preguntar per la procedència dels rellotges que portava.

 

Sis fets delictius

En fer-li un tocament superficial, va comprovar que portava sis rellotges de senyora i bastants collars. A demés, en verificar la seua documentació va comprovar que era la persona que es buscava com a sospitosa de sis fets delictius, entre ells robatoris i furts.

 

L’agent va procedir a detindre’l i va cridar al Lloc Principal de Carlet per a que s’acostara una patrulla. Els rellotges i collars que portava pertanyen a un local comercial que havia sigut robat este mateix dia, sent reconeguts pel propietari de l’establiment.

 

La Guàrdia Civil de Carlet imputa a esta persona, de 23 anys i nacionalitat lituana, alguns delictes de robatori amb força i furt després d’intervindre-li multitud de joies que han sigut entregades als seus legítims propietaris. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Carlet.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.