Un Guàrdia Civil deté quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi a un lladre al reconéixer-lo en Carlet

 

Un agent de la Guàrdia Civil ha detingut este dimarts, quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi, a un lladre al que va reconéixer mentres caminava per la vorera d’un carrer de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat fonts de l’Institut Armat.

 

Els fets s’han produït cap a les 9.00 hores d’este dimarts quan el Guàrdia Civil tornava de deixar al seu fill en el col·legi i va observar a un jove caminant que s’assemblava a un sospitós que buscaven per estar implicat en diferents robatoris dins de locals de Carlet i en robatoris en cases amb habitants dins i que va conseguir fugir en diferents ocasions de les patrulles.

 

L’agent se li va acostar i va observar que portava en la seua mà esquerra diferents rellotges de senyora. Per això, després d’identificar-se com a guàrdia civil, li va requerir la documentació i li va preguntar per la procedència dels rellotges que portava.

 

Sis fets delictius

En fer-li un tocament superficial, va comprovar que portava sis rellotges de senyora i bastants collars. A demés, en verificar la seua documentació va comprovar que era la persona que es buscava com a sospitosa de sis fets delictius, entre ells robatoris i furts.

 

L’agent va procedir a detindre’l i va cridar al Lloc Principal de Carlet per a que s’acostara una patrulla. Els rellotges i collars que portava pertanyen a un local comercial que havia sigut robat este mateix dia, sent reconeguts pel propietari de l’establiment.

 

La Guàrdia Civil de Carlet imputa a esta persona, de 23 anys i nacionalitat lituana, alguns delictes de robatori amb força i furt després d’intervindre-li multitud de joies que han sigut entregades als seus legítims propietaris. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Carlet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.