8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un Guàrdia Civil deté quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi a un lladre al reconéixer-lo en Carlet

 

Un agent de la Guàrdia Civil ha detingut este dimarts, quan tornava de deixar al seu fill en el col·legi, a un lladre al que va reconéixer mentres caminava per la vorera d’un carrer de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat fonts de l’Institut Armat.

 

Els fets s’han produït cap a les 9.00 hores d’este dimarts quan el Guàrdia Civil tornava de deixar al seu fill en el col·legi i va observar a un jove caminant que s’assemblava a un sospitós que buscaven per estar implicat en diferents robatoris dins de locals de Carlet i en robatoris en cases amb habitants dins i que va conseguir fugir en diferents ocasions de les patrulles.

 

L’agent se li va acostar i va observar que portava en la seua mà esquerra diferents rellotges de senyora. Per això, després d’identificar-se com a guàrdia civil, li va requerir la documentació i li va preguntar per la procedència dels rellotges que portava.

 

Sis fets delictius

En fer-li un tocament superficial, va comprovar que portava sis rellotges de senyora i bastants collars. A demés, en verificar la seua documentació va comprovar que era la persona que es buscava com a sospitosa de sis fets delictius, entre ells robatoris i furts.

 

L’agent va procedir a detindre’l i va cridar al Lloc Principal de Carlet per a que s’acostara una patrulla. Els rellotges i collars que portava pertanyen a un local comercial que havia sigut robat este mateix dia, sent reconeguts pel propietari de l’establiment.

 

La Guàrdia Civil de Carlet imputa a esta persona, de 23 anys i nacionalitat lituana, alguns delictes de robatori amb força i furt després d’intervindre-li multitud de joies que han sigut entregades als seus legítims propietaris. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Carlet.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.